Zou als mug echt balen als ik vast zou zitten in een tent
Ik moet gelijk denken aan dat boek de wonderbaarlijke dag dat ik alles horen en zien kon in de jongenskleedkamer, zoiets was de titel. Dan is ze een mug/vlieg. Lijkt me totaal niet chill want grote kans dat je word doodgemept.
Ik ging daarom zelf voor de spin. Hopelijk is de bewoner dusdanig bang voor mij, dat ik het wel een dagje kan uithouden
Als iemand echt panisch is voor spinnen hoop ik dat ze alleen wonen, hele huis voor mezelf dan als spinnetje als diegene gewoon wegrent
Wat een titel voor een boek. En je kan het nog steeds kopen.
@wiewatwaar alleen niet verstrik raken in de klamboe. Of vergiftigt worden door de citronella kaarsen
Het vervoer van al je vakanties binnen Europa is vanaf nu gratis, maar je mag daarnaast nooit meer vliegen. Zou je dat kiezen?
- Ja duh
- Nee ik wil blijven vliegen
0 stemmers
Ik zou nog zo graag naar nieuw-zeeland willen dat ik toch echt zou blijven vliegen.
Ja, maar het gaat over binnen Europa.
Nee toch, het vliegen gaat toch gewoon over de rest van de wereld ook?
Nee als je die optie kiest voor gratis vervoer binnen Europa dan kom je basicly Europa nooit meer uit
Anders zou de keuze ook wel heel makkelijk zijnš
Oh dan heb ik verkeerd gelezen
excuus!
- Met Arie Boomsma in een zweethut
- Bikram yogaƫn met Bas Smit
0 stemmers
Ik heb zelfs nog gekeken hoe je yoga moet vervoegen
Je bent insane fan van Suzan & Freek (echt zoān gevalletje superfan van vroeger) en laat zelfs een tattoo zetten van hen, of je bent gestoord fan van PokĆ©mon en je hele huis zit onder de PokĆ©mon attributen, je bent basicly een Pikachu hoarder
- Suzan & Freek fan
- PokƩmon fan
0 stemmers
Een tattoo neemt minder ruimte in dan drie kamers vol met dat gele beest
Maar die kan je eventueel nog verkopen als je geen fan meer bent. Aan die tattoo zit je vast en krijg je niks voor terug.
Laseren is een optie.
Wat bedoel je als je geen fan meer bent? Beide opties zit je je hele leven aan vast
Het is niet een heel opzichtige tattoo die dat meisje heeft. Alleen de tekst āPapa, ik lijk steeds meer op jouā geschreven in het handschrift van Suzan en Freek. Dus dat meisje kan ook gewoon zeggen dat het van het nummer van Stef Bos is. ![]()
Haha dan blijf ik bij de tattoo hoor, ik heb al meer stomme ook š«£
Kost nog meer geld ![]()