Je moet kiezen-topic #2

Met de kennis die ik nu heb had ik veel eerder kunnen ‘helen’ en studeren.

6 likes

Ik kom dit tegen in de kringloopwinkel

Hoe noem je je kind? Je MOET kiezen

• Tjohjt
  • Leerlil

0 stemmers

Ik kan dus echt niet kiezen haha allebei zo verschrikkelijk op hun eigen manier

1 like

Ik zit echt al te lange te puzzelen op wat de oorspronkelijke volgorde/naam/namen moeten zijn geweest… ik kan hier niks van maken.

3 likes

Huh, ik was vorige week in mijn dorp in de kringloop en daar stond ook ‘leerlil’. Dus of dit is een populair woord, of we gaan naar dezelfde kringloop!

2 likes

2 likes

Zijn de twee treinen niet met elkaar gewisseld?

3 likes

Ook in zo’n trein? Zal wel dezelfde kringloop zijn dan denk ik :smile:

@anon86562306 I can’t unsee dat je er volgensmij alleen “hoertje” mee kan leggen

3 likes

Haha lijkt me dat ze die trein meermaals hebben binnengekregen en dat mensen alleen hun benodigde letters eruit hebben gehaald of is dat nou te simpel gedacht :smile:

11 likes

Dat denk ik ook, of dat er in ieder geval nog een derde trein is.

2 likes

Welke mij het leukste lijkt.

2 likes

Mijn eerste gedachte zegt die minder uitdagende baan maar ik zit nu in die uitdagende baan en ik vind het wel echt heel cool.

2 likes

Ik heb nu die uitdagende baan en ondanks dat het zeker veel energie kost om inhoudelijk alles aan te leren en bij te blijven, geeft het me momenteel heel veel voldoening te merken dat het lukt. Ik word daar echt heel gelukkig van, maar het is zeker hard werken om het aan te blijven kunnen

1 like

Lotje en Hirle

2 likes

Is het salaris en het aantal uur hetzelfde?

1 like

Er zijn echt talloze websites voor anagrammen die je daarvoor kan gebruiken in plaats van het totaal onnodig belastende ChatGP.

Blijf me verbazen waarvoor mensen nu steeds kunstmatige intelligentie inzetten. Daarom on topic:

• Kunstmatige intelligentie
  • Menselijke intelligentie

0 stemmers

3 likes

Denk je dat dit forum niet belastend is? :joy:

Sorry maar dit is echt mijn ergernis nr 1 de laatste tijd

28 likes

Haha sorry maar dit vind ik zo’n boomer uitspraak. Alsof je in de jaren 90 ging zeggen: ‘sorry hoor ik snap gewoon níet waarom mensen op dat internet gaan ipv gewoon in de telefoongids te kijken’. Wen er maar aan dat AI overal gaat zijn en ontzettend veel processen gaat veranderen en versnellen

32 likes

Haha als ‘boomer’ vind ik het mooi dat je het zelf dan als iets nieuws beschrijft, terwijl het er echt al decennia is. Alleen dit ‘consumentengebruik’ is nieuw (al zijn we hier vooral het product of de grondstof natuurlijk).

En ja @Solee, het staat alleen echt totáál niet in verhouding tot elkaar. Maar goed, volgens mij weten de meeste mensen dat intussen prima.

3 likes

Ja, maar daar hebben we het toch ook over. Daarom maak ik ook de vergelijking met het internet.

Ik vind het naïef om te denken/verwachten dat mensen het niet gaan gebruiken, want - zoals je zegt - het is overal al.

1 like

ik vind chatgpt overal bijhalen gewoon kk irritant ongeacht hoe duurzaam het is. maar dat heb ik inmiddels al 4 keer gepost vgm, vooral als het op een “grappige” manier is.

23 likes