Wat vind je kutter?
- Mensen die zichzelf enorm onderschatten (oh nee dat kan ik echt niet hoor!)
- Mensen die zichzelf enorm overschatten (oh ik regel het wel, komt goed!)
0 stemmers
Wat ben jij meer?
- Ik onderschat mezelf
- Ik overschat mezelf
0 stemmers
Wat vind je kutter?
0 stemmers
Wat ben jij meer?
0 stemmers
Maar dat onderschatten is kut als ze er bijna een conpliment van willen. Dat een ander ze echt moet verzekeren van nee joh kan je wel etc etc etc
Ja en is kut als je het vervolgens zelf moet doen omdat zij niet durven
Ja een soort neppe bescheidenheid ofzo, heel irritant.
Aka vind mezelf behoorlijk kut haha
Persoonlijk ga ik veel liever om met mensen die zichzelf overschatten haha, ik word best kriegel van onzekere volwassenen (geen haat alleen begrip want ik ben zelf ook zo
), maar op werkgebied geef ik iemand veel liever een schop onder z’n kont dan dat ik moet dealen met de gevolgen van overconfidence hoor
Welke vlag is beter als zebrapad?
0 stemmers
Ik snap de populariteit van die met de driehoek dus echt niet, de originele is al voor de hele LGBTI beweging en die andere is een protestvlag uit Philadelphia die nu ineens overal ter wereld is? Ik vind de gewone een veel sterker symbool en bovendien zo veel meer geschikt als zebra. Die nieuwe is gewoon één plakkaat, heel lelijk.
Ja eens, ik vind de nieuwe versie gewoon geen duidelijk zebrapad. In Den Haag hebben ze wel een regenboogfietspad
T ging er vandaag nog over bij comedyshow Ongehoord Nieuws, denk dus dat ie er nog ligt.
Die blonde vrouw met omgekeerde mond zei eerst “ja echt wat een onzin stomme woke mensen dringen ons altijd alles op dit is pervers en kut en duur en discriminerend”
En toen allemaal Hagenezen van “ja echt kut kut homos” en toen waren ze in de studio allemaal helemaal blij inclusief Henk Krol ???
Maar toen kwamen er nog een paar moslims voor de camera en die zeiden “kanker homo’s” en toen was Raisa ineens wél voorstander van dit fietspad ![]()
![]()
![]()
want haar haat voor moslims is nog groter dan haar haat voor homos kennelijk.
Edit: meer rechtse mensen delen dit duale sentiment
Oh is die al weer weg! Heeft er dan niet lang gelegen of wel
Edit: ah ligt er nog wel, ik had het vandaag gelezen. Maar wat triest dat er zoveel haat over geschreven wordt
Dit is toch super onduidelijk? Ik zou dus op basis van deze foto waarschijnlijk wel twijfelen of dit nu wel of niet een heel breed zebrapad is
Omfg ik liep er gisteren direct langs toen ze aan het opnemen waren, was al bang dat ik in die tering show te zien zou zijn. Maar gelukkig niet pff
0 stemmers
Leidingwater klinkt als water wat al heel lang stil staat ![]()
Ja dat vind ik dus ook en het doet me denken aan het riool en buizen waar water in laagjes in staat enzo. Maar ik keek net the ugly truth en daar werd tap water vertaald met leidingwater. Dus dacht ff checken wat jullie zeggen want ik hoor dat nooit.
Echt een van mijn favoriete films dit ![]()
zo leuk
Legionellawater
0 stemmers
0 stemmers