Je moet kiezen-topic #2

• Alles in je leven is matzwart. Van je nagels tot je onderzetter
  • Alles in je leven qua kleur wordt bepaald door een onbekende. Van je nagels tot je onderzetter

0 stemmers

2 likes
  • Het leven heeft geen geheimen
  • Het leven is een grote verrassing

0 stemmers

1 like

Iemand die ik ken heeft thuis vrijwel alles in het grijs, wit en matzwart. De keuken is volledig matzwart, deuren zijn matzwart. Totaal niet mijn ding dus doe mij maar random kleuren. :rainbow:

1 like

Alle verrassingen tot nu toe zijn allemaal kutdingen dus het mag van mij nu wel even klaar zijn

5 likes

Ik hou liever van:

• Koken
  • Dat er voor me gekookt wordt

0 stemmers

Vooral omdat die keren dat er voor me werd gekookt, het echt niet goed was :sweat_smile: Hou mijn hart al weer vast voor het kerstmenu bij mijn schoonmoeder. Afgelopen twee jaar is het me gelukt om het hoofdgerecht te maken, maar die kans kreeg ik dit jaar niet haha.

3 likes

Haha dit is ook gewoon al afgesproken, wie het hoofdgerecht voor kerst maakt?

4 likes

Lekker op tijd wel inderdaad :joy:

1 like
  • Wonen is een huis waar alles zwart is maar er wordt altijd goed voor je gekookt + afwas + boodschappen doen.
  • Wonen in een ontzettend kleurrijk huis maar je moet altijd alles zelf doen m.b.t. eten

0 stemmers

2 likes

Alles zwart, dus alle plafonds, muren, deuren, ramen, gordijnen, meubels etc. zijn zwart toch?
Daar zou ik echt helemaal leip van worden, dus de reacties verbazen mij haha

1 like

Laat mij maar lekker verwend worden in mijn donkere holletje

That’s what she said hahaha

25 likes

Ja alles pikzwart behalve het eten. :wink:
voor jou een update, @LeeftOnderEenSteen

3 likes

Ik haat zwart in huis :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja, hou maar op haha. Ik vind het echt zo irritant. Het is ook al helemaal uitgedacht bij wie thuis door haar (diegene wist het zelf nog niet eens😅). Mijn schoonmoeder vindt dat kerst heel gezellig moet zijn maar door de druk die er op ligt, is het dat juist vaak niet.

Beide graag, maar als ik moet kiezen toch Javier❤️

2 likes

Als die man práát ook. :heart_eyes::drooling_face:

3 likes

Ik vind Jeffrey veel te clean ofzo, beetje saai. Javier heeft tenminste wat karakter

3 likes
  • Voor altijd je telefoon op de meest donkere stand
  • Voor altijd je telefoon op de meest lichte stand (ook als je 's avond in bed ligt)

0 stemmers

3 likes
  • Amsterdam
  • Rotterdam

0 stemmers

• Den Haag
  • Groningen

0 stemmers

• Utrecht
  • Haarlem

0 stemmers

• Arnhem