Hoe is dit überhaupt een vraag? hahahahaha
Eerlijk gezegd vind ik deze er nog wel schattig uitzien
Diep in de zee is er geen 8 uur per dag Excel
Seks hebben met iemand die
-
een cybertruck heeft en er trots op is
-
dagelijks de weg onveilig maakt op een fatbike
0 stemmers
Fatbike valt af, want die is is minderjarig
Ik kan echt niet met mensen met een Tesla omgaan. Dan verraad ik mijn soort
Als ik moet kiezen dan in ieder geval nog degene met het meeste geld
Een cybertruck is echt mega onveilig. Er is een reden waarom die dingen in Europa de weg niet op mogen. De hoeken zijn zo scherp dat wanneer je iemand aan zou rijden je ze door de midden zou snijden. Dat ding is ook zo robuust dat ie niet kreukelt bij een ongeluk waardoor de inzittenden de volledige klap opvangen ipv de auto zelf.
Doe dan maar een Fatbike.
Oke never mind ik heb niks gezegd
Je hoeft niet in die auto te zitten. Alleen seks hebben met de eigenaar van dit gebutste anjovisblikje op wieltjes.
- seks in een cybertruck
- seks op een fatbike
0 stemmers
- Een dag leven als een mug op een camping
- Een dag leven als een spin en je woont in een huis van wie de bewoner een spinnenfobie heeft
- Een dag leven als een egel en je bevindt je langs de snelweg
0 stemmers
Zou als mug echt balen als ik vast zou zitten in een tent
Ik moet gelijk denken aan dat boek de wonderbaarlijke dag dat ik alles horen en zien kon in de jongenskleedkamer, zoiets was de titel. Dan is ze een mug/vlieg. Lijkt me totaal niet chill want grote kans dat je word doodgemept.
Ik ging daarom zelf voor de spin. Hopelijk is de bewoner dusdanig bang voor mij, dat ik het wel een dagje kan uithouden
Als iemand echt panisch is voor spinnen hoop ik dat ze alleen wonen, hele huis voor mezelf dan als spinnetje als diegene gewoon wegrent
Wat een titel voor een boek. En je kan het nog steeds kopen.
@wiewatwaar alleen niet verstrik raken in de klamboe. Of vergiftigt worden door de citronella kaarsen
Het vervoer van al je vakanties binnen Europa is vanaf nu gratis, maar je mag daarnaast nooit meer vliegen. Zou je dat kiezen?
- Ja duh
- Nee ik wil blijven vliegen
0 stemmers
Ik zou nog zo graag naar nieuw-zeeland willen dat ik toch echt zou blijven vliegen.
Ja, maar het gaat over binnen Europa.