Je moet kiezen-topic #2

Nee toch, het vliegen gaat toch gewoon over de rest van de wereld ook?

13 likes

Nee als je die optie kiest voor gratis vervoer binnen Europa dan kom je basicly Europa nooit meer uit

Anders zou de keuze ook wel heel makkelijk zijn😂

3 likes

Oh dan heb ik verkeerd gelezen :clown_face: excuus!

3 likes
  • Met Arie Boomsma in een zweethut
  • Bikram yogaĂ«n met Bas Smit

0 stemmers

Ik heb zelfs nog gekeken hoe je yoga moet vervoegen

5 likes

Je bent insane fan van Suzan & Freek (echt zo’n gevalletje superfan van vroeger) en laat zelfs een tattoo zetten van hen, of je bent gestoord fan van PokĂ©mon en je hele huis zit onder de PokĂ©mon attributen, je bent basicly een Pikachu hoarder

• Suzan & Freek fan
  • PokĂ©mon fan

0 stemmers

2 likes

Een tattoo neemt minder ruimte in dan drie kamers vol met dat gele beest

4 likes

Maar die kan je eventueel nog verkopen als je geen fan meer bent. Aan die tattoo zit je vast en krijg je niks voor terug.

Laseren is een optie.

3 likes

Wat bedoel je als je geen fan meer bent? Beide opties zit je je hele leven aan vast

5 likes

Het is niet een heel opzichtige tattoo die dat meisje heeft. Alleen de tekst “Papa, ik lijk steeds meer op jou” geschreven in het handschrift van Suzan en Freek. Dus dat meisje kan ook gewoon zeggen dat het van het nummer van Stef Bos is. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha dan blijf ik bij de tattoo hoor, ik heb al meer stomme ook đŸ«Ł

1 like

Kost nog meer geld :sob:

Wat vind je kutter?

• Mensen die zichzelf enorm onderschatten (oh nee dat kan ik echt niet hoor!)
  • Mensen die zichzelf enorm overschatten (oh ik regel het wel, komt goed!)

0 stemmers

Wat ben jij meer?

• Ik onderschat mezelf
  • Ik overschat mezelf

0 stemmers

3 likes

Maar dat onderschatten is kut als ze er bijna een conpliment van willen. Dat een ander ze echt moet verzekeren van nee joh kan je wel etc etc etc

9 likes

Ja en is kut als je het vervolgens zelf moet doen omdat zij niet durven

2 likes

Ja een soort neppe bescheidenheid ofzo, heel irritant.

4 likes

Aka vind mezelf behoorlijk kut haha

2 likes

Persoonlijk ga ik veel liever om met mensen die zichzelf overschatten haha, ik word best kriegel van onzekere volwassenen (geen haat alleen begrip want ik ben zelf ook zo :mending_heart:), maar op werkgebied geef ik iemand veel liever een schop onder z’n kont dan dat ik moet dealen met de gevolgen van overconfidence hoor

10 likes

Welke vlag is beter als zebrapad?

• De originele gayvlag
  • Degene met de driehoek erop

0 stemmers

Ik snap de populariteit van die met de driehoek dus echt niet, de originele is al voor de hele LGBTI beweging en die andere is een protestvlag uit Philadelphia die nu ineens overal ter wereld is? Ik vind de gewone een veel sterker symbool en bovendien zo veel meer geschikt als zebra. Die nieuwe is gewoon één plakkaat, heel lelijk.

6 likes

Ja eens, ik vind de nieuwe versie gewoon geen duidelijk zebrapad. In Den Haag hebben ze wel een regenboogfietspad

7 likes