ik vind het zo irritant als ik zeg dat ik van zwart hou en mensen komen zo bijdehand van ‘ehm eigenlijk is dat geen kleur ![]()
’ hou je bek omg zit je in groep 7 ofzo
- Nooit meer een bh dragen
- Altijd een bh dragen (tenzij je slaapt/doucht oid)
0 stemmers
Ik draag al nooit meer een bh, hoogstens een bralette als ik dunne of doorschijnende shirtjes draag. Liever nog een strak hemdje dan een bralette. En met sporten wel een sport bh. Heb wel echt een A-cup dus kan ook zonder dat het pijn doet of oncomfortabel is bijv een sprintje trekken naar de trein. Het is veel zachter en fijner zonder vind ik. Ik snap nu echt niet meer waarom ik ooit van die beugel en voorgevormde bh’s heb gedragen, dat was eerder voor de esthetiek dan dat het lekker zat.
Same
Echt heerlijk en vrij gevoel vind ik, soms vind ik het echt stom dat ik zowat geen botsten heb, maar er zijn zoveel voordelen.
Vooral het oncomfortabele gevoel mis ik totaal niet of trekkende bandje op je schouders etc
Mensen die hier op altijd een bh stemmen… hebben jullie zodanig grote borsten dat ze anders te erg hangen?
Ik doe alleen een bh aan naar werk, verder nooit
en ik heb een D-cup dus niet per se klein en ook niet hele stevige borsten meer na zwangerschap + borstvoeding maar boeieeee free the boobies!!
Hier ook een een grote cup, heb jaren geen gekocht maar had altijd 65F en ik draag ze eigenlijk nooit meer. Alleen bij iets doorschijnends oid. Ik vind het een grote verademing.
Ik heb 70G en moet er gewoon niet aan denken dat ze dan de hele tijd meebewegen en zweet eronder enzo. Ik vind een bh ook echt niet oncomfortabel. En zonder bh zou ik echt niet kunnen sporten, lijkt me echt pijn doen
Veel beha’s die heb ik zitten comfortabel, echt nul last van. Vind het gevoel zonder beha niet heel fijn. Dus heb altijd een beha aan, tenzij ik na het douchen in chillkleding ga ofzo.
Ja dat zweet eronder is wel herkenbaar in de zomer ![]()
en met sporten snap ik wel… ik sport zo weinig dat ik dan toch voor zonder kies
Ik vind een bh aan hebben helemaal niet erg nu ik de perfecte bh heb gevonden. Eerder had ik wel op “nooit een bh” gestemd want toen zat elke bh kut en knelden ze allemaal.
De perfecte bh
De Elena bh van Intimissimi. Met beugel en padding maar toch lekker zacht. Zit als gegoten.
Ik heb al meer dan 30 jaar dagelijks een bh aan en ik vind het zo gek zonder… Maar soms zie ik van die hemdjes en dan denk ik misschien toch eens proberen
Ik heb tegenwoordig wel beha’s zonder beugel aan en dat bevalt me wel. Maar zonder beha (met padding) zie je eigenlijk altijd mijn tepel(vorm). Heb vrij weinig shirts waarbij dat niet is. En daar voel ik me toch niet heel comfortabel bij
Ik vind een goede bh niet oncomfortabel zitten en heb niet echt een kleine cup en nul hang, maar kleding vind ik gewoon net wat mooier zitten met. Vind het bij anderen trouwens niet lelijk ofzo, maar mijn tepels zijn mijn privé hahaha.
Edit: heb idd ook bh’s zonder beugel, maar vind met ook niet echt oncomfortabel. Al kan het soms wel heerlijk zijn einde dag om hem uit te slingeren, maar dat gevoel vind ik dan ook juist lekker.
Niet perse hangen maar een trap oprennen (of überhaupt rennen) zonder bh doet gewoon zeer 🥹
Ja, en het doet pijn aan mijn schouders en nek en het ziet er écht niet uit zonder. En iedereen moet het zelf weten en alle lichamen zijn goed, maar mijn tepels kijken recht naar beneden. Had het graag anders gezien.
Ik vind een bh gewoon lekker zitten + ik draag nooit onderkleding en vind het fijn als mijn tepels niet direct in contact komen met mijn shirts (zowel omdat ik het niet chill vind als ze doorschijnen als omdat ik bepaalde stofjes niet lekker vind voelen). Daarbij vind ik het soms pijnlijk om zonder bh te bewegen, zeker bij sporten etc.
Heb wel echt makkelijke borsten voor bh’s denk ik, slaag in bijna elke willekeurige winkel mits ze cup E/F verkopen en vind ze er ook snel leuk uitzien.
Ik heb juist kleine
Ik vind een bh gewoon fijn zitten, en dan zijn ze wat groter en ziet het er wat mooier uit. Ik doe hem thuis ook nooit uit ofzo.
Je mag
- Alleen nog maar online shoppen
- Alleen nog maar fysiek shoppen
0 stemmers
Boodschappen ook meegerekend
Had deze uitslag echt niet verwacht lol, ik bestel zelden (minder dan 10 keer per jaar) online terwijl ik bijna elke dag in een fysieke winkel sta, heb echt geen aandachtsspanne voor webshops etc!
Ja idem! En daarnaast ben ik voor alles online ook niet gestructureerd genoeg, overkomt me zo vaak dat ik nog last minute een cadeautje koop, of boodschappen voor het eten omdat er niets in huis is