Je moet kiezen-topic #2

In U hebben we een echt regenboogfietspad

25 likes

T ging er vandaag nog over bij comedyshow Ongehoord Nieuws, denk dus dat ie er nog ligt.

Die blonde vrouw met omgekeerde mond zei eerst “ja echt wat een onzin stomme woke mensen dringen ons altijd alles op dit is pervers en kut en duur en discriminerend”

En toen allemaal Hagenezen van “ja echt kut kut homos” en toen waren ze in de studio allemaal helemaal blij inclusief Henk Krol ???

Maar toen kwamen er nog een paar moslims voor de camera en die zeiden “kanker homo’s” en toen was Raisa ineens wél voorstander van dit fietspad :joy::joy::joy::joy: want haar haat voor moslims is nog groter dan haar haat voor homos kennelijk.

Edit: meer rechtse mensen delen dit duale sentiment

6 likes

Oh is die al weer weg! Heeft er dan niet lang gelegen of wel

Edit: ah ligt er nog wel, ik had het vandaag gelezen. Maar wat triest dat er zoveel haat over geschreven wordt

Dit is toch super onduidelijk? Ik zou dus op basis van deze foto waarschijnlijk wel twijfelen of dit nu wel of niet een heel breed zebrapad is

8 likes

Omfg ik liep er gisteren direct langs toen ze aan het opnemen waren, was al bang dat ik in die tering show te zien zou zijn. Maar gelukkig niet pff

2 likes
  • Kraanwater
  • Leidingwater

0 stemmers

4 likes

Leidingwater klinkt als water wat al heel lang stil staat :joy:

9 likes

Ja dat vind ik dus ook en het doet me denken aan het riool en buizen waar water in laagjes in staat enzo. Maar ik keek net the ugly truth en daar werd tap water vertaald met leidingwater. Dus dacht ff checken wat jullie zeggen want ik hoor dat nooit.

1 like

Echt een van mijn favoriete films dit :rofl::white_heart: zo leuk

1 like

Legionellawater

• Elke poll op dit forum is een persoonlijke hygiëne poll
  • Elke poll op dit forum is een poll over schoonmaken
  • Elke poll op dit forum gaat over financiële kwesties

0 stemmers

1 like
  • Ik heb een mening, dus ik ben
  • Mensen moeten niet overal iets van vinden
  • Ik heb hier geen mening over

0 stemmers

• Alles in je leven is matzwart. Van je nagels tot je onderzetter
  • Alles in je leven qua kleur wordt bepaald door een onbekende. Van je nagels tot je onderzetter

0 stemmers

2 likes
  • Het leven heeft geen geheimen
  • Het leven is een grote verrassing

0 stemmers

1 like

Iemand die ik ken heeft thuis vrijwel alles in het grijs, wit en matzwart. De keuken is volledig matzwart, deuren zijn matzwart. Totaal niet mijn ding dus doe mij maar random kleuren. :rainbow:

1 like

Het leven is al een grote verrassing in principe toch? Ik denk dat het een utopie is dat je leven echt te plannen is.

6 likes

Alle verrassingen tot nu toe zijn allemaal kutdingen dus het mag van mij nu wel even klaar zijn

5 likes

Ik hou liever van:

• Koken
  • Dat er voor me gekookt wordt

0 stemmers

Vooral omdat die keren dat er voor me werd gekookt, het echt niet goed was :sweat_smile: Hou mijn hart al weer vast voor het kerstmenu bij mijn schoonmoeder. Afgelopen twee jaar is het me gelukt om het hoofdgerecht te maken, maar die kans kreeg ik dit jaar niet haha.

3 likes

Haha dit is ook gewoon al afgesproken, wie het hoofdgerecht voor kerst maakt?

4 likes