Ja sorry echt twee verjaardagen achter elkaar zwanger zijn is INSANE
Liever n kutte man dan je lijf kapot
Ja sorry echt twee verjaardagen achter elkaar zwanger zijn is INSANE
Liever n kutte man dan je lijf kapot
Een Belgische influencer van begin de 20, is begin van het jaar bevallen van een tweeling en in december dropte ze op socials dat ze van een derde kind bevallen was.
Direct na de go van de dokter zwanger.
Ze is een paar jaar later nog zwanger geraakt, jammer genoeg een miskraam gehad. En net voor de vasectomie van haar man, opnieuw zwanger. Ze heeft dus 4 kinderen onder de drie jaar met een waanzinnig lichaam.
Ja als je het zo bekijkt. Naar die andere twee kinderen kijkt hij ook niet zo veel om toch? Dus dan valt die 4 under 3 ook wel mee.
0 stemmers
Puur eigenbelang. Ik vind 1 kind al heftig, laat staan 8 in dezelfde leeftijd + een zwangerschap van een 8-ling.
Ook al heb je extra zorg en geld, het lijkt me niet te doen.
Consumeer nu een vd volgende opties:
0 stemmers
Ik vind kokosmelk wel lekker, maar ik dronk vroeger ook makkelijk een blikje gecondenseerde melk op
Is ook lekker vind ik! Maar wel mega machtig. Een vriendin maakte laatst een Indonesisch dessert en dat was eigenlijk kokosmelk met pandanjelly en een bepaald siroopje en het was zo lekker maar ik was gewoon de hele dag vol daarna van al die kokosmelk.
Appeltaart
0 stemmers
Ik blijf erbij: geen enkel gerecht wordt beter met rozijnen.
Amen.
Rozijnen zijn kut
Tjendol! ![]()
Ik vind het ook vreselijk. Weinig zo teleurstellend als je iets lekkers eet en ineens verrast wordt door zo’n half zacht zuur smerige half bedorven structuur.
Haha, of mandarijn. Dat vond ik ook altijd zo’n deceptie. Dat kon ik thuis ook wel krijgen ![]()
Waarom die rozijnenhaat ![]()
Zo’n doosje rozijntjes waar je met je vingers in zit te wroeten om de laatste plakkerd eruit te krijgen… Ik hou van rozijnen ![]()
Ja ik ook! Ik vreet zo een zak leeg ![]()
Geen melige rozijnen, maar een smaakvol krentje in de appeltaart ![]()
oké nog een appeltaartdilemma
0 stemmers
ik vind zonder noten altijd zo’n gemiste kans echt irritant voeg gwn noten toe