Lekker op tijd wel inderdaad
- Wonen is een huis waar alles zwart is maar er wordt altijd goed voor je gekookt + afwas + boodschappen doen.
- Wonen in een ontzettend kleurrijk huis maar je moet altijd alles zelf doen m.b.t. eten
0 stemmers
Alles zwart, dus alle plafonds, muren, deuren, ramen, gordijnen, meubels etc. zijn zwart toch?
Daar zou ik echt helemaal leip van worden, dus de reacties verbazen mij haha
Laat mij maar lekker verwend worden in mijn donkere holletje
That’s what she said hahaha
Ik haat zwart in huis
Ja, hou maar op haha. Ik vind het echt zo irritant. Het is ook al helemaal uitgedacht bij wie thuis door haar (diegene wist het zelf nog niet eens😅). Mijn schoonmoeder vindt dat kerst heel gezellig moet zijn maar door de druk die er op ligt, is het dat juist vaak niet.
Beide graag, maar als ik moet kiezen toch Javier❤️
Als die man práát ook.
Ik vind Jeffrey veel te clean ofzo, beetje saai. Javier heeft tenminste wat karakter
- Voor altijd je telefoon op de meest donkere stand
- Voor altijd je telefoon op de meest lichte stand (ook als je 's avond in bed ligt)
0 stemmers
- Amsterdam
- Rotterdam
0 stemmers
- Den Haag
- Groningen
0 stemmers
- Utrecht
- Haarlem
0 stemmers
- Arnhem
- Ons dorp
0 stemmers
- Zwart is m’n lievelingskleur
- Zwart is geen kleur
0 stemmers
ik vind het zo irritant als ik zeg dat ik van zwart hou en mensen komen zo bijdehand van ‘ehm eigenlijk is dat geen kleur ’ hou je bek omg zit je in groep 7 ofzo
- Nooit meer een bh dragen
- Altijd een bh dragen (tenzij je slaapt/doucht oid)
0 stemmers
Ik draag al nooit meer een bh, hoogstens een bralette als ik dunne of doorschijnende shirtjes draag. Liever nog een strak hemdje dan een bralette. En met sporten wel een sport bh. Heb wel echt een A-cup dus kan ook zonder dat het pijn doet of oncomfortabel is bijv een sprintje trekken naar de trein. Het is veel zachter en fijner zonder vind ik. Ik snap nu echt niet meer waarom ik ooit van die beugel en voorgevormde bh’s heb gedragen, dat was eerder voor de esthetiek dan dat het lekker zat.
Same
Echt heerlijk en vrij gevoel vind ik, soms vind ik het echt stom dat ik zowat geen botsten heb, maar er zijn zoveel voordelen.
Vooral het oncomfortabele gevoel mis ik totaal niet of trekkende bandje op je schouders etc
Mensen die hier op altijd een bh stemmen… hebben jullie zodanig grote borsten dat ze anders te erg hangen?
Ik doe alleen een bh aan naar werk, verder nooit en ik heb een D-cup dus niet per se klein en ook niet hele stevige borsten meer na zwangerschap + borstvoeding maar boeieeee free the boobies!!
Hier ook een een grote cup, heb jaren geen gekocht maar had altijd 65F en ik draag ze eigenlijk nooit meer. Alleen bij iets doorschijnends oid. Ik vind het een grote verademing.
Ik heb 70G en moet er gewoon niet aan denken dat ze dan de hele tijd meebewegen en zweet eronder enzo. Ik vind een bh ook echt niet oncomfortabel. En zonder bh zou ik echt niet kunnen sporten, lijkt me echt pijn doen