Veel beha’s die heb ik zitten comfortabel, echt nul last van. Vind het gevoel zonder beha niet heel fijn. Dus heb altijd een beha aan, tenzij ik na het douchen in chillkleding ga ofzo.
Ja dat zweet eronder is wel herkenbaar in de zomer en met sporten snap ik wel… ik sport zo weinig dat ik dan toch voor zonder kies
Ik vind een bh aan hebben helemaal niet erg nu ik de perfecte bh heb gevonden. Eerder had ik wel op “nooit een bh” gestemd want toen zat elke bh kut en knelden ze allemaal.
De perfecte bh
De Elena bh van Intimissimi. Met beugel en padding maar toch lekker zacht. Zit als gegoten.
Ik heb al meer dan 30 jaar dagelijks een bh aan en ik vind het zo gek zonder… Maar soms zie ik van die hemdjes en dan denk ik misschien toch eens proberen
Ik heb tegenwoordig wel beha’s zonder beugel aan en dat bevalt me wel. Maar zonder beha (met padding) zie je eigenlijk altijd mijn tepel(vorm). Heb vrij weinig shirts waarbij dat niet is. En daar voel ik me toch niet heel comfortabel bij
Ik vind een goede bh niet oncomfortabel zitten en heb niet echt een kleine cup en nul hang, maar kleding vind ik gewoon net wat mooier zitten met. Vind het bij anderen trouwens niet lelijk ofzo, maar mijn tepels zijn mijn privé hahaha.
Edit: heb idd ook bh’s zonder beugel, maar vind met ook niet echt oncomfortabel. Al kan het soms wel heerlijk zijn einde dag om hem uit te slingeren, maar dat gevoel vind ik dan ook juist lekker.
Niet perse hangen maar een trap oprennen (of überhaupt rennen) zonder bh doet gewoon zeer 🥹
Ja, en het doet pijn aan mijn schouders en nek en het ziet er écht niet uit zonder. En iedereen moet het zelf weten en alle lichamen zijn goed, maar mijn tepels kijken recht naar beneden. Had het graag anders gezien.
I looove m’n bh’s. Vind het naast comfortabel ook gewoon leuk om aan te trekken en te dragen (maar ik doe niet aan huidskleurige bh’s met padding haha, heb alleen maar kant en heeel af en toe een zwarte strapless bh). Als ik iets belangrijks heb zoals een sollicitatie vind ik het ook leuk om een speciale mooie bh aan te trekken. Niemand ziet het, maar juist daarom voelt het dan als een soort geheime zelfverzekerdheid
Ik vind een bh gewoon lekker zitten + ik draag nooit onderkleding en vind het fijn als mijn tepels niet direct in contact komen met mijn shirts (zowel omdat ik het niet chill vind als ze doorschijnen als omdat ik bepaalde stofjes niet lekker vind voelen). Daarbij vind ik het soms pijnlijk om zonder bh te bewegen, zeker bij sporten etc.
Heb wel echt makkelijke borsten voor bh’s denk ik, slaag in bijna elke willekeurige winkel mits ze cup E/F verkopen en vind ze er ook snel leuk uitzien.
Ik heb juist kleine Ik vind een bh gewoon fijn zitten, en dan zijn ze wat groter en ziet het er wat mooier uit. Ik doe hem thuis ook nooit uit ofzo.
Je mag
- Alleen nog maar online shoppen
- Alleen nog maar fysiek shoppen
0 stemmers
Boodschappen ook meegerekend
Had deze uitslag echt niet verwacht lol, ik bestel zelden (minder dan 10 keer per jaar) online terwijl ik bijna elke dag in een fysieke winkel sta, heb echt geen aandachtsspanne voor webshops etc!
Ja idem! En daarnaast ben ik voor alles online ook niet gestructureerd genoeg, overkomt me zo vaak dat ik nog last minute een cadeautje koop, of boodschappen voor het eten omdat er niets in huis is
Ik ben ook verbaasd door deze uitslag, waarom stemmen mensen op alleen nog maar fysiek shoppen?
Echt de hell om je kleding alleen nog maar in een winkel te kunnen passen. En het aanbod is ook nog eens kariger want mijn stad verkoopt niet alles wat ik draag en gebruik dus dan moet ik ook altijd naar een drukke stad reizen om iets te kopen nee dankjewel
Hahaha echt? Ik bestel dus bijna nooit kleding online omdat ik gewoonweg geen idee heb hoe iets me zou kunnen staan, tenzij ik het in het echt heb gezien/gevoeld/gepast of iets heel vergelijkbaars heb. Vind het idee van dingen terug moeten sturen ook echt vreselijk, heb veel liever ff het ongemak van in winkels passen dan met kleding die ik niet wil opgescheept zitten, al is het maar voor een paar dagen. Daarbij vind ik online shops een stuk overweldigender dan fysieke ruimtes waarin ik vaak wel in één oogopslag kan zien of en waar iets ligt wat bij mij past.
Mja moet wel zeggen dat ik snel tevreden ben met spullen, kan me voorstellen dat het anders is als je een heel specifieke stijl hebt ofzo! Als ik bijvoorbeeld een broek zoek vind ik die sowieso wel als ik even langs een paar winkels ga, kan me goed voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt (+ dat fysiek winkelen voor veel mensen met ongemakken niet te doen is, etc).
Ik had eerst online maar toen las ik dat het ook voor boodschappen geldt. Dan kan ik nooit meer op de dag zelf iets kopen waar ik zin in heb om te eten (er is hier geen flitsbezorging etc). Dus dan maar fysiek.
Ik shop qua kleding liever online als ik al precies weet wat ik zoek. Bijv. een oversized zwarte blazer. Dan kan ik daar namelijk op filteren en is het aanbod enigszins behapbaar. Maar als ik bijvoorbeeld gewoon denk ik heb nieuwe bovenkleding voor de herfst nodig, maar nog niet precies weet of ik dan een shirt met lange mouwen of een blouseje of een dun truitje etc. wil en welke kleur of een printje etc. dan ga ik veel liever naar een fysieke winkel. Ik vind het aanbod dan namelijk te groot online en zie dan door de bomen het bos niet meer. In een winkel kijk ik dan gewoon lekker rond en afhankelijk van wat ik tegen kom wordt het dan bijv. een paars blouseje of een panterprint truitje.
Gewoon zorgen dat je altijd iets in huis hebt!
En balen voor alle fysieke shoppers dat jullie geen Thuisbezorgd meer kunnen bestellen🥰
Ja daar ben ik slecht in, dan is het brood ineens op enz. Nee ik ga wel lekker naar de supermarkt. En afhalen bij de snackbar