Je moet kiezen-topic #2

Ja ik vind thuisbezorgd enz dus ook echt niet zo belangrijk, doet me denken aan de pandemie zeg

7 likes

Ik heb vooral op fysiek gestemd vanwege winkels als de Action enzo :joy: snuisterijen online bestellen is gewoon niet hetzelfde

3 likes

Ik zou het liefste fysiek stemmen maar zoals hierboven ook al is benoemd is het aanbod in de winkels tegenwoordig gewoon zo karig. In de stad waar ik woon vind ik echt niet meer heel veel (duurzame) niet- high fashion winkels meer zitten, en als je dan wel naar zo’n winkel gaat is mijn maat alweer uitverkocht.
Ik mis ook wel echt de tijd dat je met je moeder of een vriendin de stad in ging om voor dat seizoen kleding te kopen, echt een middag weg en dan met tassen vol naar huis. Ik mag nu blij zijn met een basic t-shirt in mijn maat en de pasvorm die ik wens.

2 likes

Fysiek shoppen toch wel! Ik vind het ook fijn dat winkels in de binnenstad blijven bestaan, er is al genoeg leegstand. Ik krijg zelf stress van pakketjes die dan weer heen en weer moeten haha en ook niet zo fijn voor het milieu al die verplaatsingen in woonwijken en het plastic en vooral retouren. Bestel af en toe wel iets (had volgens postnl wrapped vorig jaar 7 pakketjes, altijd via pakketpunt) maar liefst in de winkel.
Als ik dit teruglees klink ik echt als een boomer hahhaha :older_woman:

7 likes

Wellicht omdat het ook beter is voor de wereld dan dat hele zieke bestel en retour gebeuren (wat er toch een beetje bij hoort)? En lokale ondernemers steunen ed. Plus je weet veel beter wat je nou werkelijk koopt. Maar ik vind het scheef dat dat alleen maar over gemak zou moeten gaan ofzo.

15 likes

Jajajaa daarom stemmen deze mensen idd op fysiek :joy:

Dat bespaart me veel geld wat ik weer kan uitgeven in fysieke winkels :stuck_out_tongue:

Ik bestel dus echt nooit thuisbezorgd, kan me de laatste keer geeneens herinneren. Denk zonder grappen meer dan 5 jaar geleden.

Lijkt me ook geen reet aan als ik op vakantie ga of dagje weg en zo ook niet meer fysiek kan winkelen en online moet gaan bestellen op mijn hotelkamer.

Zou het wel vervelend vinden als ik net een bepaalde maat oid nodig zou hebben, maar verder winkel ik sowieso het meest fysiek denk ik. Zou pas het andere overwegen als ik in een dorp in huttemekut zou wonen.

Edit: en ik bestel in het dagelijks levenidd ook weinig vanuit milieuoverwegingen, maar dat heeft verder geen invloed op mijn beslissing nu want dat is een mini compensatie voor deze verder erg kapitalistische trut.

15 likes
  • Mosterd
  • Sambal

0 stemmers

3 likes
  • Elke dag alleen maar raw vegan diet
  • Elke dag alleen maar vlees

0 stemmers

1 like

Maar deze keuze is meer gebaseerd op m’n moeilijke eetgedrag, niet op m’n liefde voor vlees want die is er Ć”bsoluut niet.

10 likes

Wel een lastige, ik ben geen grote vleeseter, maar ik heb echt een hekel aan alleen maar koud eten. Maar ontbijten met vlees lijkt me ook heel goor.

4 likes

GeĆÆnspireerd door @Daelyss

• Tijdens een break in een lange relatie verwerkt je ex bij 2 rando’s kinderen en ook bij jou, na een aantal jaar trouw je weer met je ex en neem je nog een kind met hem. 4 kinderen onder de 3.
  • Je bent zelf twee keer 9 maanden achter elkaar zwanger met maximaal 2 maanden ertussen, 2 kinderen (van jezelf) onder de 1.

0 stemmers

4 likes

run me my credits bitch

Ja sorry echt twee verjaardagen achter elkaar zwanger zijn is INSANE

Liever n kutte man dan je lijf kapot

3 likes

Een Belgische influencer van begin de 20, is begin van het jaar bevallen van een tweeling en in december dropte ze op socials dat ze van een derde kind bevallen was.
Direct na de go van de dokter zwanger.
Ze is een paar jaar later nog zwanger geraakt, jammer genoeg een miskraam gehad. En net voor de vasectomie van haar man, opnieuw zwanger. Ze heeft dus 4 kinderen onder de drie jaar met een waanzinnig lichaam.

Ja als je het zo bekijkt. Naar die andere twee kinderen kijkt hij ook niet zo veel om toch? Dus dan valt die 4 under 3 ook wel mee.

1 like
    • Je moet als draagmoeder dienen voor Trump en je krijgt er alleen een MAGA-petjes voor terug. Het kind heet Donald Trump Jr. Jr. en wordt vanaf zijn geboorte klaargestoomd om later mee te doen met de presidentverkiezingen. Het is in de media bekend dat jij de draagmoeder bent.
    • Je bevalt valt een achtling, maar krijgt wel vanaf de geboorte jarenlang ondersteuning (zowel financieel als zorg).

0 stemmers

Puur eigenbelang. Ik vind 1 kind al heftig, laat staan 8 in dezelfde leeftijd + een zwangerschap van een 8-ling.

Ook al heb je extra zorg en geld, het lijkt me niet te doen.

5 likes

Consumeer nu een vd volgende opties:

• 1 liter kokoswater
  • Een glas kokosmelk
  • 4 broodjes met kokosbrood
  • 2 van die bakjes met stukjes kokosnoot uit de AH die vaak knetterdroog zijn

0 stemmers

2 likes