Je moet kiezen-topic #2

Ik vind kokosmelk wel lekker, maar ik dronk vroeger ook makkelijk een blikje gecondenseerde melk op

2 likes

Is ook lekker vind ik! Maar wel mega machtig. Een vriendin maakte laatst een Indonesisch dessert en dat was eigenlijk kokosmelk met pandanjelly en een bepaald siroopje en het was zo lekker maar ik was gewoon de hele dag vol daarna van al die kokosmelk.

3 likes

Appeltaart

• met rozijnen
  • zonder rozijnen

0 stemmers

5 likes

Ik blijf erbij: geen enkel gerecht wordt beter met rozijnen.

37 likes

Amen.
Rozijnen zijn kut

9 likes

Tjendol! :blush:

2 likes

Ik vind het ook vreselijk. Weinig zo teleurstellend als je iets lekkers eet en ineens verrast wordt door zo’n half zacht zuur smerige half bedorven structuur.

10 likes

7 likes

Haha, of mandarijn. Dat vond ik ook altijd zo’n deceptie. Dat kon ik thuis ook wel krijgen :sweat_smile:

1 like

Waarom die rozijnenhaat :smiling_face_with_tear:

15 likes

Zo’n doosje rozijntjes waar je met je vingers in zit te wroeten om de laatste plakkerd eruit te krijgen… Ik hou van rozijnen :smile:

4 likes

Ja ik ook! Ik vreet zo een zak leeg :no_mouth:

2 likes

Geen melige rozijnen, maar een smaakvol krentje in de appeltaart :ok_hand:t3:

oké nog een appeltaartdilemma

• met noten
  • zonder noten

0 stemmers

ik vind zonder noten altijd zo’n gemiste kans echt irritant voeg gwn noten toe

Mwah bewaar de noten maar voor carrot cake en pecan pie

11 likes

ik wil alle drie gewoon met noten. appeltaart zonder noten en rozijnen vind ik echt saai

5 likes

Maar dat is omdat ik dan dood neerval, qua smaak en textuur kan ik me voorstellen dat het iets toevoegt

3 likes

Oh ja dat was ook zo erg :sob:

@Vaiana plakkerig, klef, en een ranzige taaie structuur.

Nooooooo! Gezien m’n titel moet ik hier wel op reageren. Love rozijnen!

1 like

Je opent een restaurant waar ze alleen varianten van het volgende kunnen eten (buiten verschillende drinkopties):

• Cheesecake
  • Appeltaart
  • Worteltaart

0 stemmers

1 like