Niet moeilijk! Ik zou een Dulce de Leche (Valencia) openen Oké, eerlijk, ze hebben er niet alleen cheesecake maar ik zou prima een zaak als dit kunnen hebben met allemaal verschillende cheesecake.
Stel je lanceert een nieuw kledingmerk, je kan alleen kiezen tussen een Nederlandse naam voor je merk of een Engelse, wat zou je dan kiezen?
- Een Nederlandse
- Een Engelse
0 stemmers
Wat is beter voor je ontwikkeling
- Anna Karenina als luisterboek luisteren
- Het pumpkinspicecafe helemaal zelf lezen
0 stemmers
Sorry ik vind PSC zo’n ontzettende domme kuttitel dat het me boos maakt dat mensen dat lezen. Waarom lees je zulke zooi?
Hahaha ik lees die reeks nu! Ik lees een (voor mij) behoorlijk complexe fantasy reeks van 10 boeken met 1200 blz per boek (Malazan Book of the Fallen, voor de geïnteresseerden) en het is te intensief om ze achter elkaar door te lezen. Dus lees ik van die hersenloze boeken tussen twee Malazan boeken in, als palate cleanser en om toch wat te lezen te hebben maar waar ik niet bij na hoef te denken.
Ik wilde niet nadenken bij een boek en toen gebeurde het toch want tijdens het lezen kon ik alleen maar een hele complottheorie bedenken waarbij we allemaal onwijs genept worden door de “schrijver” van dit boek a.k.a. ChatGPT. Het is ZO cliché en voorspelbaar allemaal. Dit boek is echt het begin van een Terminatorscenario.
Wtf is dit meer dan 1 boek?!
Jij hebt ‘De Cinnamon Bun Boekhandel’ niet op je lijstje staan?!
Omg ik hou van zulk soort boeken. Ik lees nu de Valerie Lane boeken (met oa De theewinkel vol geluk) en kan ik zo van genieten.
Ja oké maar ik had jou ook precies ingeschat als de doelgroep, geen haat maar jij houdt gewoon van wat kinderlijke dingen toch?
Cinnamon Bun Book Store, Christmas tree farm, strawberry patch pancake house & gingerbread bakery zijn andere pareltjes van deze schrijfster. Geen idee of het meerdere series zijn. De titels vind ik al zo infantiel dat ik de boeken niet meer hoef te lezen.
Wtfffff noooo
Ik lees normaal gesproken boeken met van die getekende voorkanten, maar waar om de 2 hoofdstukken in gebatst wordt.
En Engelse klassiekers
Hee, we gaan me hier niet bashen he
Heb hier totaal geen beeld bij
Maar ook qua muziek en kleding toch? Is niet erg, kan toch gewoon je voorkeur zijn.
Dan moet je eens een keer bij de Engelse New Adult sectie kijken. Dan snap je het gauw genoeg
True true
- Puntzak
- Bakje
0 stemmers
Dat is toch precies het pumpkin spice cafe. Ok ok met eindeloos consent.
Ooh ik dacht dat het milder was. Achter gesloten deur oid. Spice level: /
De spice in deze pumpkin spice valt tegen hoor.
Ik vind een puntzak esthetischer maar een bakje praktischer vandaar
Kan niet vergelijken met jouw literatuur maar er zitten best wat seksscènes in. Wel meer vanille dan peper.