Als je uit deze 2 moet kiezen, bij de naam Aussie denk ik aan:
- Aan het shampoo/conditioner merk
- Aan dat trainingspakken gabber iets
0 stemmers
Als je uit deze 2 moet kiezen, bij de naam Aussie denk ik aan:
0 stemmers
0 stemmers
Gewoon lekker single blijven
Geen man
Als het niet hoeft gewoon allebei. Dan word je er vanzelf hopelijk 1 zat op het moment dat je ‘moet’ kiezen.
Het forum is bijna unaniem.
MAAR waar neig jij naar?
Ik zou nooit settelen voor een saaie man, dan ben ik liever alleen.
Als hij nu al saai is, is het niet duurzaam. Optie 3 is gewoon allebei teruggooien in de vijver en een leuker exemplaar zoeken.
Ligt eraan wat je met deze man wilt doen.
Goede! Verkering
Nou eigenlijk krimpflatie dan, beknibbelflatie heb ik nooit eerder zo gehoord
Edit: oh het betekent ook iets anders zie ik
Ik vind gen Z-stagiair wel echt pijn doen aan mijn ogen qua schrijfwijze. Wel correct, maar net als ideeëloos echt een gedrocht.
ik vind het echt stom dat het veel van die ‘grappige’ woorden zijn en dan pieperaanval ertussen terwijl dat echt heftig was. en transitiespijt ben ik ook zat want dat wordt irritant uitvergroot
Ja, transitiespijt is meer een woord geworden voor conservatieven om de rechten van transgenders in te perken.
Beknibbelflatie heb ik wel moeten opzoeken, maar vind deze wel echt accuraat. Elke verpakking waar ineens ‘vernieuwd/ verbeterd recept!’ staat is gewoon van mindere kwaliteit ingrediënten gemaakt.
Ik was oprecht even Libanon en de beepers vergeten en las het als een aardappelziekte ofzo.
Ja dit!! Waarom hebben mensen daarop gestemd? Vind dat nu juist een woord wat we moeten bannen want daadwerkelijke spijt van een transitie komt statistisch zo weinig voor maar toch hoor je er de hele tijd over in de media.
Ik had het niet opgezocht en dacht dat het iets heel anders betekende dus daarom had ik er op gestemd (dacht in het kader van energietransitie)
Wel passende keuze, dat woord van het jaar wat ze zelf hebben gekozen…
Hahah savage