Is dat een forumding ja?
naar mijn idee wel? ik hoor in het echt nooit mensen zo lyrisch over chips zijn als hier
ik heb sinds 28 februari geen chips gegeten en het is echt niet leuk ‘moet’ nog tot eerste paasdag en ik zei tegen m’n familie al dat er bij de paasbrunch bij mij thuis op tweede paasdag alleen maar chips zal zijn
ik doe dit overigens geheel vrijwillig hoor, maar ik vind een leven zonder chips echt heel erg ongezellig.
Ik ken juist geen mensen irl die chips niet lekker vinden
Ik vind chips wel lekker maar als ik vanaf nu de rest van m’n leven geen chips meer zou mogen eten zou ik denken oké jammer en weer verder gaan met m’n leven. Zou me echt niet zo heel veel uitmaken.
- Chips
- Choco
0 stemmers
misschien weet ik wel niet over van alle chipsliefde om me heen omdat het nooit ter sprake komt hahaha, ben nu wel benieuwd.
ik hou meer van snoep en ik vind het ook stom als mensen als volwassene geen snoep meer lusten want dan ben ik echt jaloers haha. cadillacs, biggetjes, oeris etc vind ik heerlijk
Ja dit is natuurlijk een soort ‘hartig of zoet?’ en dat vind ik dus altijd zo’n stomme vraag. Want hoezo OF? Ik wil gewoon eerst hartig dan zoet.
Ja love snoep, lekker van die haribo primavera
Haribo cherry fizz is m’n nieuwe crack.
JA omg
gisteren had ik 15km gewandeld en heel de route lang dacht ik aan biggetjes dus op de terugweg ging ik langs een tankstation om ze te halen en toen waren ze uitverkocht
Same. Maar dit heb ik ook met friet. Echt het saaiste eten ooit.
Ik vind het zooo stom van mezelf want ik ben echt zo’n cliché maar ik ben echt ~verslaafd~ aan chocola, wil geen dag zonder, het is echt mijn allerallerallerlievelings
Vind chips ook echt fantastisch maar volgens mij eet ik die al sinds december ofzo niet en dat is niet erg. Ik krijg er in de supermarkt wel zin in maar dan denk ik “Tja wat moet ik met zo’n grote zak, wanneer eet ik die dan???” en dan koop ik ze niet. Chocola eet ik integendeel constant, na elke maaltijd bijna, een stukje of een halve reep als ik verdrietig ben. Love chocola
Interessant hè
Je woont naast
- Een asielzoekerscentrum
- Tokkies
0 stemmers
Ik koop daarom van nu die uitdeelzakjes chips en heb ik elke dag een andere smaak om te kiezen
Heb je nooit bodemdrang?? Ik kan gewoon geen hele zak chips (of snoep, of reep chocola) kopen zonder dat het in 1 zitting opgaat lol. Daarom koop ik altijd één uitdeelzakje als ik zin heb in chips, dan heb ik het tenminste een beetje in de hand haha.
Vanavond en morgen en overmorgen en de dag daarna. Knap als je zak na 2 dagen nog niet leeg is tbh
Maar jij hebt unlimited limoenchips tot je beschikking
Bodemdrang thanks die ga ik vaak inzetten