Je moet kiezen-topic #2

Ik ken een hond die Teddy-Mae heet, echt next level cringe met die dubbele voornaam

Is natuurlijk ook zo’n hype Mini maltipoo

11 likes

Onze buurkat vroeger heette Frits en de buurvrouw riep en steeds Fritsie Fritsie Fritsieeee

2 likes

Ik vind mensennamen voor dieren juist heel leuk, haha. Ben wel echt kieskeurig met namen, dus een naam die ik eerder aan een dier zou geven vind ik veel erger dan andersom. De trend van hele korte namen vind ik ook niks.

4 likes

Heb 2 vrienden wiens ouders een hond hebben met mijn naam.
Was in het begin even wennen
Vriend:
‘verka is bij ons logeren, heb haar vanochtend uitgelaten en daarna mocht ze eventjes op de bank zitten. Dat mag ze thuis niet’
Rest van de tafel: :thinking:

Heb wel echt geen hondennaam.

4 likes

Mijn kat heeft een normale mensennaam en ik vind dat altijd leuk bij dieren! Maar ik ben een paar jaar geleden met kat verhuisd en mijn nieuwe buurvrouw had toevallig precies dezelfde naam als mijn kat. Sta ik soms buiten de kat/buurvrouw te roepen :smiling_face_with_tear:

11 likes

Heb dit volgens mij al eens eerder gezegd hier, maar ik had ooit een huisgenoot en die had een kat en ze zei toen al dat ze de naam van haar kat zo leuk vond, dat ze deze ook aan haar dochter zou willen geven. Jaren later zat ik op haar socials te kijken en inderdaad, haar dochter heeft nu dezelfde naam als de kat toen.

10 likes

Een dubbele voornaam voor je hond is wel next level hoor

3 likes
  • Je baas tegenkomen terwijl je stinkend en niet gedoucht in je kloffie loopt
  • Je baas tegenkomen op een festival waar je wel tiptop gestyled bent maar ook zichtbaar aan de drugs zit

0 stemmers

Sinds covid heb ik echt zoooo weinig schaamte meer wat betreft niet gedoucht in kloffie lopen hoor. Ging nog net niet in m’n badjas boodschappen doen maar verder, echt boeie en ook wie ik tegenkom. We zijn allebei in onze vrije tijd (ga ik dan ff van uit) dus je doet het er maar mee :wave:t3:

9 likes

Ik werkte bij mijn laatste baan met mensen die festivals organiseren/bemannen dus optie 2 was normaal en optie 1… eigenlijk ook wel, haha.

3 likes

Wat is een betere deal?

• Bevroren frambozen 750g 3 euro
  • Verse aardbeien 400g 4 euro

0 stemmers

Maar de aardbeien deal is wel 3 eurie nu.

3 likes

Ik werk in de verslavingszorg. Zichtbaar aan drugs lijkt me niet zo’n strak plan.

15 likes

Strak plan :joy:

4 likes

Australie trekt mij zo zo erg niet. Misschien omdat ik een keer met een australische guy hebt getongd en hij en zn vrienden stonken allemaal zo naar zweet :joy: dat kon je zelfs nog in die club volgens mij overduidelijk ruiken.

Als je 1 van deze 2 moet kiezen om voor 3 weken naartoe te gaan:

• Australië
  • Nieuw Zeeland

0 stemmers

2 likes

Ligt er wel echt een beetje aan wat voor soort reis je wil maken en hoeveel je van een land wil zien in welk tempo. Australië is qua oppervlakte groter dan Europa bij elkaar, los van dat het overgrote deel totaal niet boeiend is om te zien, zijn de afstanden dus wel echt heel erg groot. Van Nieuw Zeeland kan je redelijk veel zien in 3 weken mits je wel een redelijk hoog tempo erin hebt zitten. Ik zou met 3 weken echt altijd voor nieuw Zeeland kiezen

1 like

Ja oke. Mn zus zat 3 maanden in Australië en die hebben echt veel kunnen zien. En ja het heeft echt prachtige gebieden wel, maar toch trekt het mij zo erg niet. Ik denk nog steeds vooral spierwitte verbrande britten :joy:. En een vriendin ging naar Nieuw Zeeland en die foto’s vond ik echt oogverblindend! Maar idd voor 3 weken is Australië zien waarschijnlijk veel te kort.

Je bent zwanger en als verrassing krijg je een:

• Babyshower
  • Motherblessing

0 stemmers

2 likes

Ken de motherblessing niet, maar dat klinkt wel mooi en pagan.

2 likes

Ik vind het juist sektarisch klinken

16 likes