Ik zou echt geen man willen zijn. Love being a girl
Ik wil wel eens weten hoe het is om staand te plassen. En dan wordt ik niet meer ongesteld, geen overgang… Ik zie er wel voordelen van.
Ik wil die witte mannen privileges wel meemaken. Kom maar door met die zeven vinkjes
Hoezo ben ik al dood in 2040?
Je kan nog 15 jaar genieten. Lang zat toch?
Nee ik word 100
Wat is erger
- 12 maanden zelf klussen maar wel een lekkere winst na verkoop van de woning
- 12 maanden naast een klussend koppel wonen maar niets zelf hoeven doen
0 stemmers
Gratis en voor niks last hebben van andermans teringherrie. Nee danku
Wat vind je kutter, een snurker naast je of een slechte slaper naast je die ligt te woelen en ‘s nachts uit bed gaat om te plassen enzo 🫠
- Snurker
- Slechter slaper
0 stemmers
Zeker slechte slaper! Snurken doe ik oordoppen voor in (slaap altijd met oordoppen) maar iemand die de hele nacht woelt, kucht etc. en vooral zich omdraaien alsof ze een salto doen!!!
Ik ben allebei. Heb medelijden met mijn vriend die een hele lichte slaper is.
Oh my god dit. Mijn vriend draait zich ook om alsof er een fucking aardbeving wordt opgewekt. Soms vliegen mn katten ook echt door de lucht.
Ik zou echt gek worden als ik naast mezelf moest slapen. 100x plassen, anders liggen, kussen opkloppen, water drinken etc. Maar mijn man ligt echt in coma van 10 tot half 7 en merkt hier niks van dus ik hou me ook niet echt in haha
Wanneer hij verkouden is slaap ik bij voorbaat al in het logeerbed want anders word ik echt woest van het gepuf, gedraai en gekuch naast me. Kan daar bij een ander echt heeeeel slecht tegen terwijl ik zelf dus op een gemiddelde nacht minstens zo erg ben
Ik word er weer agressief van als ik eraan denk gelukkig wel een ex haha
Ik wil iedereen die een lichte slaper is en met een partner slaapt aanraden om twee dekbedden te gebruiken zodat je gewoon je eigen hebt. Sindsdien slaap ik zooooo veel beter door, terwijl ik niet eens bewust in de gaten had dat ik heel de tijd wakker werd van m’n partner, maar waarschijnlijk merkte ik het toch elke keer als hij bewoog ofzo.
2 dekbedden en 2 matrassen is de key
Je moet in een van deze drie landen trouwen. Welk land kies je?
- Frankrijk
- Ibiza
- Italië
0 stemmers
Ibiza is geen land
- Een maand lang regen. De hele dag door en kei- en keihard
- Het is de hele week 30+ graden en alle airco’s en ventilatoren hebben het begeven
0 stemmers
Geïnspireerd op de twee populairste onderwerpen in het Klaag hier over het weer topic
Deze vraag zou je eigenlijk nog eens moeten stellen als het daadwerkelijk een maand lang regent. Ik denk dat mensen dan juist de 30 graden weer zouden kiezen. Zulke dingen zie je altijd positiever tot het moment dat je er daadwerkelijk ‘last’ van hebt.