Ja goed punt. Ik heb mijn stem aangepast want nu is de warmte inderdaad even ruk en ik kan niet wachten tot het weer regent, maar een maand lang constant regen zou voor meer problemen kunnen zorgen dan een week lang 30+ graden.
Huh, lezen jullie wel dat het om een week vs een máánd gaat?!
Ja en in die week doet geen enkele airco of ventilator het. Na een week dag en nacht 30+ graden kom ik echt gebraden uit mn huis hoor maar wat hier al gezegd wordt: stel de vraag nog eens als het een maand regent en ik stem zeer waarschijnlijk opeens t andere
Ik heb gekozen voor 30+, vooral omdat dit maar een week is tegenover een maand lang regen.
Dan ga ik wel een weekje in het water liggen ofzo
Bij regen slaap ik 's nachts tenminste, ik functioneer nu echt gewoon niet met die benauwde lucht in huis
Geïnspireerd op het ergernissen topic:
- Al je maaltijden en snacks moet je uitsluitend met een mes eten
- Al je maaltijden en snacks moet je uitsluitend met een vork eten
- Al je maaltijden en snacks moet je uitsluitend met een lepel eten
0 stemmers
Eetstokjes en handen zijn geen opties. Anders was de keuze wel snel gemaakt
Edit:
Dus je moet ook chips en koekjes met een vork/lepel/mes eten
Mensen willen sowieso altijd het weer dat het op dat moment niet is
Ik dacht eerst een vork, maar chips met een vork eten lijkt me een uitdaging, een soeplepel is veel makkelijker.
Kun je toch zo tussen de tandjes steken?
Maar goed ik hou helemaal niet van lepels
Maar een kaassoufflé eten is weer wat lastiger met een lepel
Nee? Je hakt het met de rand van de lepel de kaassouffle in stukjes en lepelt die op. Ik eet bijna alleen maar met lepel (wel een specifieke (en specifieke qua gerechten verschilt voor yoghurt is een andere de beste dan voor aardappels bijv) want er is maar 1 juiste qua vorm en gevoel)
Die weer poll is ook redelijk gelijk verdeeld. Ik verwacht niet veel verschil qua resultaat als ik het in een regenachtige periode had gesteld
Hahahha nee ik wil m’n picanha gewoon kunnen snijden dus ik eet alles wel met een mes
Dat kan ook met een vork, erin prikken en afbijten Al het ander eten met een mes alleen … lol
Nee je moet goed tegen de draad in snijden enzo dat is echt niet lekker met afhappen
Verder ja eens ik eet m’n kwark ook liever niet met een mes maar je moet concessies doen hè
Ik heb afgelopen maanden alleen maar met een lepel gegeten toen ik een langeafstandshike deed en ik kan je vertellen: prima te doen.
Maar dan at je waarschijnlijk ook veel lepelbare dingen uit zakken enzo
Maar daar kan ik ook wel op leven haha. Havermout, wraps met pindakaas en noedels. En als snacks chips en chocola. Prima gebalanceerd dieet
Welk koffieapparaat van onder de 100 euro zou je eerder kiezen?
- Dolce Gusto
- Nespresso
0 stemmers