Je moet kiezen-topic #2

Bij een die hard fan zie ik iemand met van die light sabers cosplayen in de woonkamer :joy:

2 likes

Ja ik bedoel meer een die hard-fan als in er heel veel van af weten en graag over praten. Meer interesse in de politiek ervan, wat het goede ook het slechte maakt, karakterontwikkeling enz.
Niet zozeer het actiegedeelte en GEEEEN lightsabers

1 like

Is een ander soort fan dan ik bedoel denk ik. Ik bedoel juist niet heftige interesse in de acteurs, de gadgets, alles er om heen maar juist het verhaal.

2 likes

Pech gehad. De lightsabers hangen mooi boven de bank

1 like

Ja kom maar op dan. We’ll make it work.

1 like

Beter lightsabers boven de bank dan een beige vt wonen huis

8 likes
  • Je heenvlucht naar je vakantiebestemming wordt gecanceld en je kan pas een paar dagen later gaan
  • Je terugvlucht wordt gecanceld en je zit een paar dagen extra vast op je vakantieadres

0 stemmers

3 likes

Ligt eraan hoe lang je op vakantie gaat.

Ik had laatst 2 terugvluchten en allebei werden ze geannuleerd voor verschillende redenen. Dus eerst een nacht extra op de vakantiebestemming en toen nog 2 nachten extra op de tussenbestemming.

2 likes

Kan soms opgeschoven worden door de maatschappij. Twee jaar terug ging ik een weekendje weg en werd de vlucht op de heenweg geannuleerd door een storm in Europa en we konden toen pas een dag later vliegen.
Heb toen gevraagd of de terugvlucht ook omgeboekt kon worden en dat kon kosteloos.

Edit:
Moet natuurlijk wel met werk, thuissituatie etc kunnen

4 likes

Ik stond 2 x toe in de rij voor de bagege hardop te zeggen (tegen mijn partner) dat ik hoopte dat mijn vlucht gecanceld wordt en dat is toen ook echt gebeurd! Een keer zat ik al bij de gate. En de andere keer kon bij duty free kopen mijn boarding pas niet gescand worden, zo kwam ik erachter dat het gecanceld was. Ik wil dan steeds langer bij mijn partner in het buitenland blijven, daarom hoop ik altijd op een extra dag. Ik was de enige die blij was :grimacing::joy:

4 likes

Je moet een bijvoeglijk naamwoord voor je forumnaam zetten (bijvoorbeeld kille schaakmat.). Dit zijn de keuzes:

• Stoute
  • Betweterige
  • Kille
  • Naïeve
  • Stille
  • Ironische
  • Verslaafde
  • Slimme
  • Ongelovige

0 stemmers

3 likes

kies je reisdag:

• 24 uur direct met de flixbus
  • 36 uur met de trein, maar met 8+ x overstappen

0 stemmers

4 likes

Jezus wat een ellende, onmogelijk kiezen. Ik blijf eigenlijk wel gewoon thuis dan. Is dit een echt scenario ook?

43 likes

haha ja helaas wel :cry:

1 like

Omg neeeeee. Ik zou wel voor de flixbus gaan. In Australië heb ik ook een busrit gehad van 22 uur en dat was nog best te doen.

1 like

Ik kan mij bij 8x overstappen niet voorstellen dat elke overstap haalbaar/realistisch is en zou daardoor vrezen dat de reis nóg langer zou worden

13 likes

Heb diezelfde route al wel eens gedaan, maar toen was ik begin 20. Vrees dat ik nu iets meer gebroken op bestemming uitstap.

ja inderdaad, als ik altijd zeker was van de aansluiting dan koos ik 100 procent voor de trein

2 likes

Ik kies dit: :smiley::gun:

20 likes

Damn wat een onmogelijke keuze, dacht dat het een hypothetisch scenario was :joy:

Ik had in eerste instantie voor de trein gekozen omdat ik echt getraumatiseerd ben door onze Romereis op de middelbare school, ook 24 uur met de bus, vond het een hel. Maar 8x overstappen… misschien dan toch maar dubbele dosis slaappil erin, Flixbus in en hope for the best?

Ik vlieg echt bijna niet meer maar in deze situatie zou ik dat toch overwegen :sob: (als dat een optie is dan)

Ga je alleen op reis? Ik zat een keer in een Flixbus 10 uur
Ik zat pas iets te bekijken waarbij de trein duur is maar het vliegtuig vind ik onzinnig en toen opperde mijn vader de Flixbus maar hell no dat ik dat nu aan zou kunnen :sweat_smile: Begin 20 heb ik dit gedaan, 10 uur lang, maar ik vond het rampzalig want ik moest naast een vreselijk stinkend iemand zitten en ik kon niet normaal op mijn stoel zitten vanwege de ruimte die die persoon innam. Als ik met een bekende zou reizen dan hoop ik dat ik naast diegene kan zitten en dan is het qua zitten in ieder geval OK. Als ik alleen ben dan is het hopen dat het een normale plek is.
Ik kan me ook nog herinneren dat die persoon onderdeel was van een vriendengroep en die gingen dan met zijn zessen door die bus tetteren en muziek op een boxje luisteren. Raaaare mensen. Maar dan heb ik ook nog last van reisziekte dus eh, ik zou mijn bestemming hierop aanpassen. :sweat_smile: