Je moet kiezen-topic #2

Dolce Gusto heeft meer opties met cappuccino’s, chocolademelk, etc. Maar die zijn allemaal heel zoet en slap tegelijk. Nespresso zet echt wel betere koffie voor zo’n apparaat (maar filterkoffie is lekkerder).

4 likes

Dolce gusto is gewoon Senseo. Als je van slappe koffie houdt of automaten cappuccino heerlijk vindt.

3 likes

Vanwege de cappuccino optie overweeg ik Dolce Gusto, maar dat drink ik zelf niet. Dan is het puur voor bezoek of mijn vriend die het 1x per maand drinkt. Neig ook meer naar Nespresso nu

Je kunt het dus niet maken om aan iemand te vragen of ze een cappuccino willen en dan een dolce gusto cappuccino neerzetten

64 likes

Alleen voor de kitkat chocolademelk. Voor de rest gebruik ik de dolce gusto nooit want heb een espressomachine. Oja en de cups zijn vrij vaak wel ergens in de aanbieding, geen idee hoe dat bij de nespresso cups is.

2 likes

Doe je bezoek een lol en koop er een melkopschuimertje bij

1 like

Je hebt dit ook van nespresso

3 likes

Wat is burgelijker?

• Een stationwagen
  • Een mening hebben over een stationwagen

0 stemmers

1 like
  • De vierdaagse lopen terwijl het constant hagelt
  • Naar het Zwarte Cross gaan terwijl je de hele tijd flinke migraine hebt

0 stemmers

1 like
  • Je krijgt een mes en moet binnen een halfuur iemand vermoorden die zit verstopt. Als je dit niet lukt, dan word je zelf vermoord.
  • Je krijgt een voorsprong en moet je verstoppen, je krijgt speciale sleutels die op deuren passen. Je mag jezelf wel verdedigen.

0 stemmers

Gebaseerd op seizoen 3 van :octopus::video_game:

Dat ligt toch totaal aan de situatie? Een huis met twee kamers zou ik zeggen nou dat gaat niet lukken om dan goed genoeg verstopt te zijn. Geef me dan dat mes maar. In een groot pand zou ik zelf verstoppen.

Sowieso neersteken, want dat is makkelijker

1 like

Ja het zijn wel meerdere kamers waar je ook pas komt als je door een andere kamer bent. Je hebt zelf 1 sleutel, maar er zijn drie verschillende sleutels. De moordenaars kunnen die sleutels wel pakken van de mensen die ze al vermoord hebben dus kunnen ook door de deuren.

3 likes

Steek mezelf wel neer, joe.

8 likes

Mijn hemel wat een onzinnige serie

7 likes

ligt er ook aan wat voor mes je zou krijgen toch?
boterhammes vs een machete (of is dat meer een zwaard?)
lijkt me echt lastig om iemand dood te moeten krijgen met zo’n boterhamsmeermes

op je werk alles doen met

• microsoft en co
  • google en co

0 stemmers

wij zijn laatst naar microsoft (en outlook etc) overgestapt en het is the worrrrsstttttt

1 like

God dank microsoft, want ik HAAT Gmail.

6 likes

ik vind outlook alleen al zo hinderlijk, 10000 functies in die bovenste balk maar nergens de knop die je zoekt ugh

5 likes

Ja ik heb meerdere mailboxen om bij te houden en Gmail heeft daar gewoon geen fatsoenlijke oplossing voor. Echt vreselijk onhandig.

5 likes

Ah ja net wat je gewend bent dan. Voor privé heb ik (helaas) gmail en daar kan ik dus echt helemaal niks mee.

1 like