Met boter anders stik je
Hoezo zijn dit de enige opties Pindakaas is toch ook zo droog als een rijstwafel lol eten mensen dit?
Met plakjes banaan echt lekker.
haha ja dat was het beleg dat mn ouders er wel eens op deden voor ons. en ik vind met pindakaas zelf heel lekker maar met chocopasta juist helemaal niet.
rijstwafel eet ik het liefst
- met beleg
- zonder beleg
0 stemmers
Eigenlijk die met een yoghurtlaagje en dan verder niks erop, maar anders met pindakaas + honing en kaneel of pindakaas + hagelslag/vlokken
Met kaas
Met een beetje Dijon mosterd, een plakje (nep) kipfilet en zwarte peper
Rijstwafel met zeezout + oude kaas
- Zoete popcorn
- Zoute popcorn
0 stemmers
Met pindakaas en een beetje zout.
Ik zweer bij mix en blij dat dat tegenwoordig ook gewoon in de bioscoop is
Nu bij Lidl in grote emmers en die is echt naaaaaais.
Ik twijfel wie ik irritanter vind, import-Amsterdammers die hun hele identiteit baseren op het wonen in Amsterdam, of geboren Amsterdammers die bij alles moeten benoemen dat zij wél echt in Amsterdam zijn geboren en er vandaan komen. Nog grappiger is het als ze in Amsterdam zijn geboren, maar als kind verhuisd zijn naar Abcoude en daar hun jeugd hebben doorgebracht
Wie vind jij irritanter?
- Import-Amsterdammer
- Geboren Amsterdammer
0 stemmers
Uberhaupt mensen die Amsterdam zo verheerlijken want er is geen leven buiten de ring.
Mensen die doen alsof je je uitvaart aan het regelen bent als je uit Amsterdam gaat verhuizen
Ik vraag me ook altijd af of bijvoorbeeld mensen uit Parijs/Berlijn/Londen ook zo verwaand zijn naar de rest van hun land of dat het iets typisch Nederlands is.
Volgens mij is het typisch hoofdstedelijk, onafhankelijk van het land waar je woont (en ja, ik ben er zelf ook een, de rest van Duitsland kan me gestolen worden, best wat mooie plekjes, maar moet er niet aan denken er te moeten wonen )
Ik kan niet kiezen, eigenlijk alles binnen de ring vind ik irritant, haha.
Ja, nog wel meer soms dan in Nederland
Als je in Parijs in het verkeerde departement geboren bent dan ben je geen rasechte Parijzenaar. Dan de vete Parijs versus Marseille
Hier in België geboren en getogen Gentenaars die neerkijken op alle west-Vlamingen die er gebleven zijn na hun studies. En dan Antwerpen is ‘t stad en de rest is parking. Echt overal vind je dit.