Je moet kiezen-topic #2

Ja sorry, ik krijg de kriebels van plakken en stukken kaas en op tosti’s vind ik ze zo goor, want dan gaat het zo lekken op de plaat en dat stinkt zo erg :nauseated_face::face_vomiting:

2 likes

Bakpapier er tussen doen! Komt er niks op de platen

2 likes

Waar ga je zitten?

• A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H

0 stemmers

3 likes

Lekker in het hoekje, muziek in dus dan hoor je de wc geluiden niet maar je kan wel lekker loeren naar de mensen die 100 keer naar de wc gaan.

15 likes

Welke sadist heeft dit plaatje gemaakt?

2 likes

Ik zie het probleem van de middelste stoel niet zo. Snap dat vreemde aan beide kanten niet ideaal is, maar stil en beleefd lijkt is er niks mis mee.

Al ben ik niet echt heel lang, dus de beenruimte is niet mijn grootste probleem.

5 likes

Als de hele rij van jou is wissel je toch gewoon van stoel? Waarschijnlijk lig ik bovendien over drie stoelen heen dus merk ik niet eens getrap.

9 likes

Ik zou echt liever op elke andere stoel zitten dan de middelste stoel tussen 2 vreemden.

7 likes

Ik ben dus degene naast stoel E - die persoon die altijd naar de wc moet - en wil om die reden nooit in het midden zitten.
Anders had het me inderdaad niet uitgemaakt, zolang de mensen naast je maar idd rustig zijn.

2 likes

Ik kan alleen slapen als ik rechts het raam heb. Ik boek alleen een stoel op lange vluchten. Mijn partner zit dan in de stoel voor of achter mij, zodat we allebei kunnen slapen. Hem lukt het vrijwel meteen dus we missen er niks aan dat we niet naast elkaar zitten.

1 like

Je boekt alleen een stoel op lange vluchten? Anders zit je op de wc?

Ik ben team raam, middelste stoel vind ik verschrikkelijk.

Nee dan krijg je een random stoel toegewezen

2 likes

Zo avontuurlijk ben ik niet :joy:

2 likes

Op korte vluchten sta ik, net als in de trein.

9 likes

Misschien is dit een soort nelson mandela effect, maar was er niet ren plan om op bepaalde afstandsvluchten een soort sta cabines te maken. Dat je als sardientjes op elkaar mee kon haha.

Dit zou vliegen goedkoper, maar ook duurzamer maken geloof ik

Ik dacht een 1 april grap :joy:

3 likes

Hahaha zou heel goed kunnen hoor

2 likes

Sowieso iets dat die ceo van ryanair zou zeggen!

Was ook een serieus idee van Ryanair toch een paar jaar terug
https://www.ad.nl/buitenland/staan-we-straks-rechtop-in-het-vliegtuig~a593ff95/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

2 likes

Haha omg ik moet hier veel te hard om lachen. En dat je je dan nog wel kan vasthouden net als in de metro maar met opstijgen en landen vlieg je dan alle kanten op tussen de rest die rustig zit :upside_down_face:

2 likes