Dit, en zou echt niet meer zo makkelijk zonder dingen als google maps kunnen. Ik weet nog dat ik als kind in de auto zat en we heel erg waren verdwaald omdat m’n moeder de kaart verkeerd las. Moet daar niet aan denken.
Nou, gebruik m’n pink wel als telefoonsteun
Ik m’n rechterpink ook maar er staat enkelvoud dus links mag er dan wel af!
Ik denk dat ik onderschat hoe vaak ik mijn pink gebruik. Mijn middelvinger is 6 mnd terug gebroken en nog steeds heb ik geen optimale functie en het verbaast me nog steeds hoe bizar vaak je een middelvinger (of 5 werkende vingers) nodig hebt.
Ik ga dan wel voor de yakuza look
Meit laten we eerlijk zijn, waarschijnlijk gaat iedereen er alleen maar meer van netflixen. Of misschien komt MSN weer terug dan, lekker met z’n allen weer met de laptop op schoot.
Haha ja ik denk dat ook
Er was van The Verge iemand die een jaar offline geleefd heeft (wel al tijdje geleden, dit is het artikel: I’m still here: back online after a year without the internet | The Verge)
En toen ging hij… heel veel gamen en hij voelde zich heel erg buitengesloten
Lang leven de tablet haha
Je mag er maar drie kiezen voor de rest van je leven:
- Make up
- Autorijden
- Brood
- Telefoon
- Alcohol
- Huisdieren
- TV
- Dansen
- Romans
- Paspoort
- Doorbetaald krijgen als je ziek bent
0 stemmers
Ik krijg echt een zieke error hiervan. Ik kan echt niet kiezen
Liever
- Elke dag werken in een koffietent onder de grond, comfortabel qua temperatuur en omgeving, afgezien van dat je geen daglicht ziet.
- Elke dag werken bij een koffietent buiten, zonder echte beschutting, in alle seizoenen
0 stemmers
(je baan is dus dat je koffie maakt en serveert, niet dat je daar gaat zitten met je laptop of zo)
Het hele jaar door buiten werken lijkt me kutter. Dus dan adem ik in mijn pauzes wel ff frisse lucht in en geniet ik dan van daglicht
Hagel en regen zijn niet zo tof als je buiten werkt.
Ik zet wel een daglichtlamp op de toog
Ik denk oprecht dat het voor mijn mentale gesteldheid (op de lange termijn dan) beter zou zijn om de hele dag buiten te zijn. Merkte het al toen ik mijn auto inruilde en weer door weer en wind op de fiets naar werk moest (ja, ik was aartslui)
Ik werk sowieso al in een kelder van een ziekenhuis en dat gaat prima. Heb wel daglicht in 1 van de kantoren, maar de rest van de ruimtes niet.
Had wel een mega vitamine D tekort sinds ik hier ging werken.
Ik heb nu ook al geen daglicht op mijn werk
Gelukkig moet ik wel meerdere keren per dag even naar buiten!
Ah ik ken die kelder wel ja. Helaas wordt mijn werk eigenlijk altijd in de kelder weggestopt, ben allang blij dat ik niet zoals bij het vumc naast het mortuarium zit eigenlijk.
- Een kerstboom in je woonkamer volgehangen met dildo ornamenten
- Een kerstboom in je woonkamer volgehangen met kerstballen waar Sander Schimmelpenninck op staat
0 stemmers
Dan heb je wel twee kerstbomen in je woonkamer