Je moet kiezen-topic #2

Ik vind Legolas echt een slappe vaatdoek eigenlijk.

9 likes

Fictief luxeprobleem

• Een huis van +/- 1 miljoen hebben
  • Een huis van +/- 5 ton hebben en daarnaast nog voor dat bedrag een vakantiehuis in een ander land

0 stemmers

1 like

Ik snap nooit zo goed waarom je in een ander land een vakantiehuis zou willen. Dan verplaats je letterlijk je leven in NL even tijdelijk naar je leven in waar je vakantiehuis staat, omringd door eigen spullen, ook daar huishouden doen, etc. Ik vind het fijne aan vakantie juist verschillende plekken, verschillende accomodaties, etc. Tenzij je dat vakantiehuis gaat verhuren, dan snap ik het voordeel nog wel.

Nou ik wou hier blijkbaar even mijn plasje over doen.

14 likes

Ik heb een aantal (oudere/rijke) collega’s met een huis ih buitenland en zij gaan zo vaak per jaar op vakantie, dat ze misschien hoogstens 1 week in de zomer in dat huis (vaak in zuid-Europa) zijn. En dus echt nog 4x (!) per jaar andere stedentrips en vakanties. Meestal wel met de auto

3 likes

Stel je bent ontvoerd en moet Saw praktijken uitvoeren zoals je oog eruit snijden, kilo’s vlees afhakken of allerlei haken die in je lichaam zijn geplaatst eruit scheuren of whatever, als je dit niet op tijd doet gaat er een bom af.

• Ik heb sterke overlevingsdrang en zal proberen om te overleven ookal doet dit veel pijn
  • Nope not even gonna try doe mij die bom maar stuk sneller

0 stemmers

1 like

Ik denk dat je natuurlijke overlevingsdrang echt mega sterk is dus dat niemand passief die bom gaat afwachten.

6 likes

Ik zou waarschijnlijk reageren zoals schapen reageren in stressvolle/bedreigende situaties. Stokstijf stilstaan om vervolgens omver te vallen. Ondertussen is die bom allang afgegaan.

17 likes

Ja is ook weer zo. Brr gatver waarom denk ik hier nou over na. Vond SAW ook echt zo’n nare film.

1 like

Ja ik vraag me wel af of saw echt zo zou gaan
Maar goed gelukkig zal daar geen onderzoek naar zijn gedaan :crazy_face:

1 like

Pfff ik ben zo’n watje word al helemaal akelig van de berichten hier boven :flushed:

5 likes

Ik sta ook stil op een zebrapad als er onverwachts een auto toch niet lijkt te remmen. Mijn overlevingsinstinct is stuk.

13 likes

Welkom bij de kudde :sheep:

11 likes
  • Iedere dag je collega’s proberen te overtuigen dat de aarde plat is
  • Iedere dag je familieleden proberen te overtuigen dat reptielmensen bestaan

0 stemmers

1 like

Mijn moeder zou blij zijn dat ik het met haar eens ben geworden dus geen probleem die :rofl:

10 likes

Hahaha mijn vrienden en familie weten doorgaans beter wat goed voor me is dan ikzelf dus die vertrouw ik wel :cool:

6 likes

Mag ik zelf de forummer(s) kiezen? Want als het het collectieve forum is dan hell no de standaard is veel te laag.

Maar @Crusti_Croc mag er wel een uitzoeken voor me bijvoorbeeld, die heeft daar wel goed zicht op denk ik.

5 likes

Mag je diegene wel dumpen als het niks is?

2 likes
  • Waterdrop
  • Air-up

0 stemmers

• Losse thee
  • Theezakjes

0 stemmers

• Serie
  • Film

0 stemmers

• Boodschappen doen
  • Boodschappen bestellen

0 stemmers

• Winkelen
  • Online shoppen

0 stemmers

• Instagram
  • Tiktok

0 stemmers

4 likes

Jaa ik ben er nieuwsgierig naar, maar gaat me een beetje te ver om beiden te kopen, zou het moeten kunnen uitproberen maar lijkt me beiden wat chemisch ofzo?

2 likes

Ik heb geen idee wat het is (noch de ambitie om dat te weten) dus heb daarom niet gestemd, daar zijn er vast meer van denk ik

5 likes