Allemaal DJ’s van QMusic. Kaj Merx, Mattie Valk en Bram Krikke.
Ik heb wel puur op uiterlijk gekozen, want ik weet van geen van deze mannen hoe hun karakter is.
Ik zou knettergek worden van Bram
Domien lijkt me - door het luisteren van de podcast - wel moeilijk mee leven. Vervelende trekjes wel.
Ja dat vind ik dus ook. zelfde geldt voor Mattie haha. En ik kijk nu naar die escaperoom en vind Kaj echt mega aandoenlijk de hele tijd.
- In Nederland wonen waar het constant 30 graden of warmer is
- In Nederland wonen waar het constant -5 graden of kouder is
0 stemmers
Als ik dan een auto heb die zichzelf ontdooit, dan prima. Haat krabben.
Als het constant 30 graden was wil ik sowieso airco dus dat kost ook geld.
Meest getalenteerde artiest van deze 2:
- Lady Gaga
- Madonna
0 stemmers
Love (de oude) Madonna, maar Madonna is een entertainer. Daar is ze wel extreem goed in, maar Gaga is van deze twee wel echt duidelijk de artiest
Ja eens. Madonna heeft absoluut talenten en is heel handig in vroeg inspelen op trends (want laten we eerlijk zijn; die cowboytrend rond de millenniumwisseling heeft ze groot gemaakt, niet verzonnen).
Ik heb meerdere albums van haar die goed zijn. Ray Of Light is mijn favoriet, echt een hele mooie stijl vond ik dat. Maar als je Madonna live hoort… Qua zang is ze matig.
Aan Lady Gaga heb ik moeten wennen toen die populair werd maar die heeft zich inmiddels wel bewezen. Qua liedjes schrijven en zang vind ik haar superieur. Ze is zo veelzijdig.
Poll is trouwens geïnspireerd door Bloody Mary die nu ineens viral gaat vanwege Wednesday. Wat een geniaal lied.
- De hele dag Last Christmas - Wham! luisteren op repeat
- De hele dag All I want for Christmas is you - Mariah Carey luisteren op repeat
0 stemmers
Om even in de feeststemming te komen
- Polls en ellenlange discussies over wiskunde
- Polls en ellenlange discussies over ovulaties
0 stemmers
Zo dan is mijn frustratie ook weer kwijt
Oe ik kan niet kiezen. Wiskunde is mijn eigen poll maar ovulaties is mijn werk dus love them both!!!
Een nieuwe dag, een nieuwe poll
- Elke maand kerst vieren
- Elke maand oud en nieuw vieren
0 stemmers
Aangezien kerst twee officiële feestdagen zijn en dus geen werkdag en oud en nieuw maar één
Ik vind twee dagen op kantoor zitten minder zwaar dan twee dagen vol familieperikelen waarbij iedereen teringgestrest is
Er komen zondag 36 familieleden eten bij mijn ouders aka ik moet mijn moeder bijstaan in haar stress. Ze nemen gelukkig wel allemaal wat eten mee.