Je moet kiezen-topic #2

Waarom kiezen mensen voor vijf slangen ipv een gorilla? Die gorilla hoor je aankomen dus je weet altijd waar ie is, je kunt je voor 'm verstoppen (in de koeling van een slagerij bijvoorbeeld, door zo’n stalen deur komt ie vast niet heen, hebben ze vast wel in “the mall”) en het is er eentje. Maar vijf slangen??? Je hoort ze niet aankomen dus ze kunnen altijd dichtbij zijn, ze komen in alle kleine hoekjes en gaatjes en terwijl je eentje in het oog hebt besluipen VIER slangen je van achteren

23 likes

haha huh hier stond net nog een vraag over slangen en een gorilla??

1 like

??? come again

Ik lees dat topic niet???

edit: is zeker net verplaatst naar dat topic toen ik mn post plaatste :smile:

Maar ik heb niet het idee dat slangen echt achter me aan zullen komen, die willen gwn hun dingetje doen en zullen me alleen aanvallen als ze zich bedreigd voelen. Een gorilla daarentegen…

O nvm zie in dat topic dat de slangen ook op je bloed uit zijn

Nja idk alsnog slangen.

6 likes

ok ik dacht 1 slang, shit
mn eigen vraag niet goed gelezen, ik ga mn antwoord naar gorilla

1 like

Haha ja een gorilla die trekt je al uit elkaar als je verkeerd naar 'm kijkt, een slang lijkt me toch wat makkelijker te ontwijken :joy:

2 likes

Even muizenvallen kopen en wat rattengif. Je hebt dan een redelijke kans met een slang.

3 likes

Gorillas zijn 90% van de tijd niet agressief, en hebben eigenlijk geen intentie om te vechten (alleen als ze niet anders kunnen)
Dus ik zou gorilla kiezen. Als je niet provoceert dan gebeurt er niks.
Chimpansees daarentegen die moorden hun eigen soort ook uit dus daar zou ik nooit voor kiezen.

3 likes

Ja echt absurd! In het wild omcirkelen ze ook zwakke chimps die ze daarna gewoon doodmaken voor fun
En ze nemen in de leefgebieden waar ze wonen ook weleens kinderen van mensen die daar wonen mee

1 like

Of wat anders. Bokito destijds had wat anders in gedachten

1 like

Gorillas zijn chill
Chimpansees zijn leip
Dat verhaal ging over chimps en die 90% chill over gorillas

@Schaakmat Bokito werd geprovoceerd en is door mensen opgevoed dus dat ging niet goed, maar Bokito heeft ook een jong geadopteerd terwijl hij de vader niet is terwijl dat voor gorillas helemaal niet gangbaar is, dus ik denk dat hij best oke is

19 likes

Bij wat anders in gedachte bedoel ik dat hij (wat de bezoeker niet doorhad) seksueel werd geprovoceerd. Gezien er geen verdere actie kwam was hij gefrustreerd.

Je ziet hem weleens langskomen inHet Echte Leven In De Dierentuin. Bokito komt daar nu een stuk rustiger over.

Mijn conclusie. Ik heb geen zin om per ongeluk gorilla’s seksueel te frustreren in een winkelcentrum

2 likes

Je fav bekende dierentuindier

• Bokito
  • Knut
  • Koko
  • Morgan
  • Tilikum
  • Je vergeet er een, namelijk:

0 stemmers

1 like

Ja bokito zag haar als onderdeel van z’n harem en wilde haar bij zich houden en heeft haar daarom geprobeerd mee te nemen omdat ze elke dag kwam, hem aankeek en naar hem lachte en elke dag wegging.
Overigens wist die vrouw dat wel hoor, ze kwam elke dag en werd erop aangesproken.
Toen heeft hij haar gebeten, wat voor gorillas een corrigerend tikje is aangezien ze een dikke huid hebben maar voor deze vrouw natuurlijk niet heel chill was.

8 likes

O, ik wist niet dat zij het wist. Dat maakt haar wel ontzettend dom.

3 likes

a. wat bizar om zo’n beest ineens tegen te komen in het restaurant
b. ik blijf bij mn keuze van de gorilla denk ik

2 likes
  • Wijlen nijlpaard Tanja (zwaai maar met je andijvie in Artis)

0 stemmers

5 likes

Nou, ik weet waarover ik vanavond droom

3 likes