Je moet kiezen-topic #2

Je kunt daarvoor bij de darkside crushes topic terecht.

2 likes

Nee size echt te dark

2 likes

Heb wel het gevoel dat het heel erg samenhangt. Iemand die teringdom is heeft al gauw SDE vermoed ik. Maar uiteindelijk sowieso liever een kleine pik dan kleine hersenen

5 likes

Gezien hier iedereen met small dick energy bezig is met vuurwerk ga ik liever voor de small brain,
SDE werkt ook nog de indruk dat je in zo’n opgepompte auto moet zitten.

omg

(mag hier toch?)

4 likes
  • Je moet deze maand iedere persoon die je ziet drie zoenen geven
  • Wanneer je handen schudt, heeft diegene een vies bezweet slap handje. Dit geldt voor de rest van je leven

0 stemmers

3 likes

Op mijn werk zie ik elke dag tiental verschillende mensen/gezinnen. Die hoeft ik echt niet allemaal 3 zoenen te geven. Dan liever vieze slappe handjes.

2 likes

Gnocchi

• Bakken
  • Koken
  • Uit de oven/airfryer

0 stemmers

3 likes

In de prullenbak

9 likes

dus himbos en incels

1 like

Niets mis met een goede himbo

2 likes

laff himbos

4 likes

Je moet er perse twee uitzoeken.

afbeelding

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

Nou met een broodrooster kun je nog behoorlijk schade aanrichten
afbeelding

4 likes

Kan je met 6 in principe niet voor eeuwig jong zijn of is het maar één keer geldig?

1 like

Extra neus graag! Misschien doet die het wel :joy:

Een extra neus lijkt mij ook wel wat. Ik moet misschien een operatie waarbij ze via de neus richting de hersenen gaan en geen idee hoe gehavend die neus er dan uit komt.
Plus, deze neus is vrij groot en met een gekke neuspunt dus een schattig neusje zou ik best eens willen proberen.

3 likes

• Team Rachel
  • Team Yvonne

0 stemmers

Team niemand is geen optie.

2 likes

het antwoord op de onderste vraag weet ik even niet, zeg dat ze wel actief naar je op zoek zijn.
dan kies ik voor

• de gorilla
  • de slang

0 stemmers

ik moest echt even denken wie jij was, voor mij was jouw profielfoto gewoon die blauwe b haha
hoop trouwens dat die gorilla het daar ook mee eens is

3 likes