TIL
Heb jij het afgelopen half jaar thuis ergens random nog een mondkapje gevonden?
- ja
- nee
- geen idee
0 stemmers
Ken jij minstens 2 vrouwen met Veja sneakers?
- ja
- nee
- ik heb ze zelf ook
- Veja???
0 stemmers
Heb jij de panda’s in Rhenen gezien?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Ik heb panda elders gezien (opvang/dierentuin…)
- Ik heb die luie beesten in het wild gezien
0 stemmers
Hier in België nog steeds mondkapjes in het ziekenhuis en bij de dokter (en waarschijnlijk tot in de eeuwigheid
).
oh nu snap ik waarom mensen zeggen dat ze niet zoveel verschillen van ons
- Naar een concert van Susan & Freek gaan
- Naar een concert van Frans Duijts gaan
0 stemmers
Dat is wel echt een duivelse keuze.
Ik ken een meisje dat hardcore Kensington fan is en ik heb niet veel zin om haar te zien.
Ik heb zon graf hekel aan Susan en freek. Ik zou zelfs nog liever naar sieneke gaan.
Shalalie shalala
Kan je wel op de snelweg uit de auto springen ?
Zolang hij maar dansplaat speelt, vind ik het prima
Ik heb blijkbaar een ‘Suzan & Freek zijn kut’-memo gemist.
Hun muziek zet ik niet uit mezelf op maar ik vind het ook niet slecht of vervelend of zo.
Het luisterd helemaal niet lekker weg. Herrie.
Ik snap ook werkelijk waar niet dat ook maar IEMAND op het idee is gekomen dat deze lui boeiend genoeg zijn om een serie/docu over te maken. Waste of opslagruimte voor Netflix
Marco B voor de 90s vibes
Ik ken een meisje die heel lang geleden, nog voor ze bekend waren, een soa heeft gehad van de zanger van Kensington en daar moet ik elke keer aan denken als ik hun naam lees (naast de obligatory ugh kensington)
Ik ben op Paaspop een aantal jaar geleden door vriendin meegesleept naar Kensington en tot mijn verrassing was de sfeer echt TOP. Had wel een paar drankjes op, maar het was uiteindelijk de gezelligste avond (niet alleen daardoor, maar het zette wel de toon).
En ik heb nooit geweten wie (niet gevraagd), maar iemand van hier/EGF was er ook bij, want die herkende me en sprak me aan en heb ik toen nog een paar nummers mee staan dansen en springen.
Ja, wij moeten oude mails weggooien voor t milieu en die saaie soepstengels mogen wel het datasysteem belasten met hun gemiep. Opbokken.
- Al je succes van je carrière te danken aan nepotisme
- Het begin van je carrière te danken aan een uitgelekte sextape
0 stemmers
Ik ga ondertussen wel zeggen dat het juist moeilijker was voor mij omdat insert familielid al zo bekend was. Ik moest harder werken dan mensen zonder bekende insert familielid
Nou ligt eraan. Gok dat Jamie Lee Curtis en James Fonda daar allebei geen last van hebben. En die twee zijn allebei nepobabies.