Je moet kiezen-topic #2

Die krijgen die kut opmerking niet. Deze twee dames zijn beide bekende actrices met hele beroemde vaders. Ik denk wel dat je aan het begin die opmerkingen krijgt, maar als je je bewijst dan wordt dat minder. En nepobabies krijgen tenminste de kans om zich te kans om zich te bewijzen (looking at you Noa Vahle)

Deze van Brooklyn Beckham blijft grappig. :stuck_out_tongue:

14 likes

Ja dat een voetballer en Spice Girl dit weten te baren, is toch wel wonderbaarlijk.

1 like

Misschien omdat het Jane Fonda is en niet James Fonda.

7 likes

Gatverdamme autocorrect gecombineerd met dyslexie en vermoeidheid is weer eens bij mij bezig hoor😫

2 likes

Jamie Lee Curtis daarentegen was wel gewoon goed

• Ajax
  • Feyenoord

0 stemmers

1 like

PSV

2 likes

Ajax, puur omdat ik weet dat mijn ex echt tot jankens toe een kutdag heeft als Feyenoord verliest

7 likes
  • worstenbroodje
  • saucijzenbroodje

0 stemmers

Saucijs is zo lekker vet

• De rest van je leven met de persoon getrouwd zijn die je ontmaagd heeft
  • De rest van je leven blijven werken in de allereerste (bij)baan die je had

0 stemmers

4 likes

Wat een geweldige poll, maar wat een verschrikkelijk leven zou ik hebben als het waar zou zijn.

8 likes

Vind t wel sneu voor mijn huidige vriend, maar mijn eerste vriendje was echt een lieverd, we hadden het heel leuk samen en zijn familie was echt fantastisch! Dus ja, dat verkies ik boven de rest van mijn leven friet bakken in de mcdonalds

5 likes

Forever vakkenvullen dan maar :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik ben getrouwd met diegene die mij ontmaagd heeft, haha. Dus dat is niet moeilijk :joy:

9 likes

Allebei een afschuwelijk idee

1 like

Ik mag dan kiezen tussen bessen plukken of folders bezorgen. Dat is allebei parttime dus dan doe ik er nog wel iets leuks bij :joy:

Mijn eerste was een one nightstand, geen idee hoe die persoon verder is.
Hoewel ik nu een hele lieve man heb, neem ik de gok.
Alles beter dan mijn hele leven bij H&M werken. Heb er alleen maar gehuild.

2 likes

Waar zou jij voor gaan?

• 9 uur per dag werken, vier dagen in de week
  • 8 uur per dag werken, ene week vier dagen en andere week vijf

0 stemmers

3 likes