Je moet kiezen-topic #2

Ik doe al een paar jaar 9 uren, 4 dagen. Heb een tijdje om de week een dag vrij gedaan maar vond dat niet net zo chill als 9 uren over 4 dagen.

2 likes

en de orks dan?

image

Gaan jullie nou echt eerder voor die gladde blondine dan die rugged scruffy brunette? What is wrong with you people?!

Edit: het tij is gelukkig gekeerd, faith in humanity restored :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Heb Legolas gestemd vanwege de posters die ik als tiener had van hem, maar zou ze alledrie m’n bed niet uitschoppen eigenlijk :fire:

5 likes

Ik werk 9 uur per dag, ene week 4 en de andere week 5 dagen en vind het echt heerlijk!

4 likes

5x 9 uur werken lijkt me echt heel heftig đŸ„č

3 likes

You’re not alone

2 likes

Ik wil een trouple zijn met Aragon en Arwen. Ben dan alleen wel de dwerg in de relatie met m’n 1.60 lol.

3 likes

Aragorn all day every day

4 likes

Inspired by het biechttopic. Je gaat bij iemand eten die een maaltijd voor jou bereidt in een van deze pannen:

• een pan waarin iedere maand menstruatiecups worden uitgekookt
  • een pan waarin de schedel van een kat die een jaar onder de grond begraven is geweest en weer is opgegraven is uitgekookt

0 stemmers

1 like

Zolang de hamster maar in de vriezer blijft.

5 likes

Zolang de pan gewoon goed schoongemaakt is nadat de menstruatiecup of de kattenschedel erin gekookt is maakt het me eigenlijk geen reet uit :woman_shrugging:t3:

6 likes

Niet helemĂĄĂĄl hetzelfde natuurlijk.
Noem mij ouderwets maar waar ik vandaan kom is menstruatiebloed gewoon vies hoor. Dat mĂĄg het zijn. Net als poep.
Moderne onzin altijd hier.

23 likes

Ik vind andermans moedermelk ook gewoon goor hoor!

13 likes

Gewoon bloed en slijm, nou gatverdamme.

En als je flesjes uitkookt zit er toch geen melk in

2 likes

Random tip voor menstruatiecup. Past heel goed in een magnetronsterilisator die je bij twee philips avent babyspeentjes krijgt. Ideaal. Voor €9,- hoef je niet meer in de weer met een pannetje :wink:

1 like

Nou sommig moedermelk is echt onwijs vet en blijft wel ‘hangen’ in de flesjes

1 like

Dus jij vindt poep goor?

2 likes

Je was ze toch ook eerst af voordat je ze uitkookt :sweat_smile:

1 like

De meeste wel. Zo niet alle.

1 like