Meedoen aan
- Temptation Island (als koppel of vrijgezel)
- Ex on the beach als original
- Special Forces (je moet tot het einde blijven)
- Ink Master als model (dus je krijgt een tattoo die misschien lelijk is)
0 stemmers
Meedoen aan
0 stemmers
Bij special forces ben ik echt al na een kwartier overleden
Maar dan hoef je niet meer te blijven… dus misschien toch de beste optie?
In dit geval wel, dus dan moeten je mede kandidaten je kist steeds meedragen denk ik
Lekker bij het zwembad van TI hangen en vroeg naar bed, kom maar door
En lekker met een cocktail genieten van andermans drama
En van te voren afspreken met m’n partner dat er gewoon gezoend mag worden. Das wel zo makkelijk dan.
Geen exen dus kom maar op met die beach
Hahaha helemaal niet? Iemand met wie je tien jaat geleden het bed hebt gedeeld is al een ‘ex’ in ex on the beach.
Treurig weinig dus ik denk dat ik wel goed zit.
0 stemmers
Als het via mn bank kon, had ik het gedaan. Maar dat is dus niet
Is tikkie nog steeds popie jopie met een gifje?
Ik vond paypal altijd veel fijner met vrienden.
waarom
Was laang geleden soms minder werk dan een bankrekeningnummer opzoeken / vragen als je normaal soms ook zaken voor elkaar betaald.
0 stemmers
Moest opzoeken hoe Suzan en Freek eruit zien, wat een oncharismatisch, liploos paar. Vervolgens moest ik ook opzoeken wie ook alweer wie was van N&S, van die twee vind ik dan Simon nog het minst afstotelijk
Moest even opzoeken wie Nick is en wie Simon, maar uiteindelijk net de beste optie gekozen.
Oh, dat is dan idd een goede reden om niet voor hem te kiezen ja. Maar ja, ik wist niet eens wie wie was, behalve dat liedje Roxanne ken ik helemaal niks van ze en behalve dat ze uit Volendam komen weet ik helemaal niks over ze…
Rosanne
Nu je het zegt weet ik het inderdaad weer, maar ik zit dus al de hele avond met ‘Roxanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn’ in mijn hoofd zonder dat ik het doorhad