Wie zou je het liefst als oma hebben gehad?
- Tina Turner
- Dolly Partons
- Jane Goodall
- Maya Angelou
0 stemmers
En opa?
- Morgan Freeman
- David Attenborough
0 stemmers
Wie zou je het liefst als oma hebben gehad?
0 stemmers
En opa?
0 stemmers
Stel jezelf eens voor dat David je een verhaaltje voorleest voor het slapen, dan slaap je toch zó fijn daarna
Al tijdens. Heb nog nooit een volledige aflevering van een van zijn programma’s in een keer gezien
0 stemmers
Als je jezelf een PH waarde moet toekennen:
0 stemmers
Ik ben een taart aan het bakken met banketbakkersroom en twijfel…
0 stemmers
Is het met zanddeeg? Alles kan met zanddeeg en banketbakkersroom, heb het wel nooit met wilde perziken gehad.
Ja met zanddeeg!
Haha ook toevallig. Ik heb gisteren 2 taarten gemaakt met banketbakkersroom met je raadt het al… 1 aardbeien en 1 wilde perziken.
Die met aardbeien was natuurlijk het minst origineel maar dat is overduidelijk niet voor niets zo bekend. Is gewoon goeie combi. Die met wilde perzik pakte wat saai uit.
True true
Stel dat je gedwongen wordt om Crocs te dragen (of ze gewoon draagt omdat je dat zelf wilt), zou je er dan van die plaatjes/pinnetjes op doen of niet? Die dingen mag je zelf uitkiezen.
0 stemmers
Sorry voeten afhakken is geen optie
Ja maar dan wel semi stylish zoals dit:
PINNETJES?!?!?! HET ZIJN JIBBITZ!
Ik wil nog steeds Mega Crush sandalen met Chanel jibbitz
Wat vind je moeilijker?
0 stemmers
Hahaha de nieuwe koelkastmagneten
een beetje een morbide vraag maar naar aanleiding van titan-gate:
0 stemmers
In beide gevallen wordt je niet/te laat gevonden .
Sorry weer een viva vraag. Wat doe je liever van deze 2, dweilen of stofzuigen?
0 stemmers
Heb gekozen voor drijven op de oppervlakte. Ik ben dan wel dood maar dan vinden ze me ooit en dan kan mijn dood/vermissing afgesloten worden
Hm ja ik snap wat je zegt!
Ik ben gegaan voor de zeebodem. Omdat ik denk dat dat meer “rust” biedt dan aan het oppervlak drijven. Lijkt mij heel frustrerend als je daar zo out in the open ligt en niemand je kan vinden. En je dag in dag uit de zon ziet opkomen en weer onder ziet gaan. Je weet dat als je dat luik open krijgt je zuurstof hebt en veel langer kan overleven.
Dan lig ik “liever” op de zeebodem, wetend wat mijn lot is.
Sorry ik zit hier veel te diep in