Je moet kiezen-topic #2

• Een alligator sanctuary beginnen in Florida waar je 300 gators houdt en geld o.a. verdiend door je Youtube-kanaal en je Insta-pagina en dit 25 jaar doen.
  • Meegaan met Titanic-duikbootexpeditie eenmalig en 2% kan dat je het niet overleefd.

0 stemmers

3 likes

Stofzuigen dan maar, want als ik wil dweilen moet ik eerst stofzuigen… En dan heb ik daarna geen zin meer🤭

3 likes
  • AndrĆ© HazĆ©s jr. op je rug getattooeerd hebben
  • Rachel Hazes als schoonmoeder die wekelijks 2 dagen bij je onverwacht op de vloer komt en moeilijk zo ver te krijgen is dat ze vertrekt.

0 stemmers

4 likes

Ik neem aan de naam Andre, geen portret ofzo?

2 likes

Een levensecht portret aka foto.

3 likes
  • Froukje
  • Meau
  • S10
  • Merol
  • Camille
  • Pommelien Thijs

0 stemmers

Ahh ik krijg helemaal een warm gevoel als ik dat nummer van postal service in m’n hoofd hoor weer, was die band al bijna vergeten, zulke goeie herinneringen aan :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Je naam wordt veranderd in…

• Pommelien
  • Poekelien

0 stemmers

• Zwaan
  • Maan

0 stemmers

Ja beide :raised_hands:t2:

@Jumpsuit heeft negatieve final girl energy.

2 likes

Ja isso

Wat lijkt je het ergste?

• Een sonde
  • Een katheter
  • Infuus door iemand die niet goed kan prikken

0 stemmers

3 likes

Ik vond een sonde het belemmerendst.

2 likes

Ik heb de laatste 2 ervaren en dat was wel te doen, dus vrees voor de sonde🤪

5 likes

Ik vond een sonde afgrijselijk. Een wonddrain is nog minder erg.

1 like

Sonde gehad, infuus ook, en 1x een katheter en dat vond ik de hel. Ik bleef maar op het belletje drukken dat ik moest plassen maar ā€˜dat moest ik gewoon laten gebeuren’. Heel onnatuurlijk. Maar als je geen gezonde blaasfunctie meer zou hebben is het natuurlijk fijn dat het bestaat.

5 likes

Ik heb het gebaseerd op wat mij het meest pijnlijk lijkt en dat is het inbrengen van een katheter. Sonde inbrengen lijkt me ook echt pijnlijk. En ik heb een naaldenfobie dus voor mij lijken alle 3 horror.

3 likes

Zo’n draadje inderdaad! Echt vreselijk, ik vond het ook heel pijnlijk als het gewoon zit te zitten. En dat er uit trekken :sob:

2 likes
:smiling_face_with_tear:
  • Rutte V
  • Van der Plas I

0 stemmers

2 likes

Wel met pijn in mn hart deze poll :broken_heart:

4 likes