Is tikkie nog steeds popie jopie met een gifje?
Ik vond paypal altijd veel fijner met vrienden.
Is tikkie nog steeds popie jopie met een gifje?
Ik vond paypal altijd veel fijner met vrienden.
waarom
Was laang geleden soms minder werk dan een bankrekeningnummer opzoeken / vragen als je normaal soms ook zaken voor elkaar betaald.
0 stemmers
Moest opzoeken hoe Suzan en Freek eruit zien, wat een oncharismatisch, liploos paar. Vervolgens moest ik ook opzoeken wie ook alweer wie was van N&S, van die twee vind ik dan Simon nog het minst afstotelijk
Moest even opzoeken wie Nick is en wie Simon, maar uiteindelijk net de beste optie gekozen.
Oh, dat is dan idd een goede reden om niet voor hem te kiezen ja. Maar ja, ik wist niet eens wie wie was, behalve dat liedje Roxanne ken ik helemaal niks van ze en behalve dat ze uit Volendam komen weet ik helemaal niks over ze…
Rosanne
Nu je het zegt weet ik het inderdaad weer, maar ik zit dus al de hele avond met ‘Roxanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn’ in mijn hoofd zonder dat ik het doorhad
Wie zou je het liefst als oma hebben gehad?
0 stemmers
En opa?
0 stemmers
Stel jezelf eens voor dat David je een verhaaltje voorleest voor het slapen, dan slaap je toch zó fijn daarna
Al tijdens. Heb nog nooit een volledige aflevering van een van zijn programma’s in een keer gezien
0 stemmers
Als je jezelf een PH waarde moet toekennen:
0 stemmers
Ik ben een taart aan het bakken met banketbakkersroom en twijfel…
0 stemmers
Is het met zanddeeg? Alles kan met zanddeeg en banketbakkersroom, heb het wel nooit met wilde perziken gehad.
Ja met zanddeeg!
Haha ook toevallig. Ik heb gisteren 2 taarten gemaakt met banketbakkersroom met je raadt het al… 1 aardbeien en 1 wilde perziken.
Die met aardbeien was natuurlijk het minst origineel maar dat is overduidelijk niet voor niets zo bekend. Is gewoon goeie combi. Die met wilde perzik pakte wat saai uit.
True true
Stel dat je gedwongen wordt om Crocs te dragen (of ze gewoon draagt omdat je dat zelf wilt), zou je er dan van die plaatjes/pinnetjes op doen of niet? Die dingen mag je zelf uitkiezen.
0 stemmers
Sorry voeten afhakken is geen optie
Ja maar dan wel semi stylish zoals dit: