Je moet kiezen-topic #2

PINNETJES?!?!?! HET ZIJN JIBBITZ!
Ik wil nog steeds Mega Crush sandalen met Chanel jibbitz

6 likes

Wat vind je moeilijker?

• Zeggen waar het op staat
  • Sorry zeggen

0 stemmers

Hahaha de nieuwe koelkastmagneten :joy:

4 likes

een beetje een morbide vraag maar naar aanleiding van titan-gate:

• Op de bodem van de oceaan liggen in een onderzeeĆ«r
  • Rond dobberen op de oppervlakte maar hem niet van binnenuit open kunnen maken

0 stemmers

In beide gevallen wordt je niet/te laat gevonden :slightly_smiling_face:.

4 likes

Sorry weer een viva vraag. Wat doe je liever van deze 2, dweilen of stofzuigen?

• Dweilen
  • Stofzuigen

0 stemmers

Heb gekozen voor drijven op de oppervlakte. Ik ben dan wel dood maar dan vinden ze me ooit en dan kan mijn dood/vermissing afgesloten worden

1 like

Hm ja ik snap wat je zegt!
Ik ben gegaan voor de zeebodem. Omdat ik denk dat dat meer ā€œrustā€ biedt dan aan het oppervlak drijven. Lijkt mij heel frustrerend als je daar zo out in the open ligt en niemand je kan vinden. En je dag in dag uit de zon ziet opkomen en weer onder ziet gaan. Je weet dat als je dat luik open krijgt je zuurstof hebt en veel langer kan overleven.
Dan lig ik ā€œlieverā€ op de zeebodem, wetend wat mijn lot is.

Sorry ik zit hier veel te diep in

7 likes
  • Een alligator sanctuary beginnen in Florida waar je 300 gators houdt en geld o.a. verdiend door je Youtube-kanaal en je Insta-pagina en dit 25 jaar doen.
  • Meegaan met Titanic-duikbootexpeditie eenmalig en 2% kan dat je het niet overleefd.

0 stemmers

3 likes

Stofzuigen dan maar, want als ik wil dweilen moet ik eerst stofzuigen… En dan heb ik daarna geen zin meer🤭

3 likes
  • AndrĆ© HazĆ©s jr. op je rug getattooeerd hebben
  • Rachel Hazes als schoonmoeder die wekelijks 2 dagen bij je onverwacht op de vloer komt en moeilijk zo ver te krijgen is dat ze vertrekt.

0 stemmers

4 likes

Ik neem aan de naam Andre, geen portret ofzo?

2 likes

Een levensecht portret aka foto.

3 likes
  • Froukje
  • Meau
  • S10
  • Merol
  • Camille
  • Pommelien Thijs

0 stemmers

Ahh ik krijg helemaal een warm gevoel als ik dat nummer van postal service in m’n hoofd hoor weer, was die band al bijna vergeten, zulke goeie herinneringen aan :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Je naam wordt veranderd in…

• Pommelien
  • Poekelien

0 stemmers

• Zwaan
  • Maan

0 stemmers

Ja beide :raised_hands:t2:

Wiens overlevingskansen schat je het beste in n.a.v. de 60-jarige seriemoordenaar van @Eddie in persoonlijke vraag? @Jumpsuit

• Lula
  • Jumpsuit

0 stemmers

3 likes

@Jumpsuit heeft negatieve final girl energy.

2 likes

Ja isso