Wat lijkt je het ergste?
- Een sonde
- Een katheter
- Infuus door iemand die niet goed kan prikken
0 stemmers
Wat lijkt je het ergste?
0 stemmers
Ik vond een sonde het belemmerendst.
Ik heb de laatste 2 ervaren en dat was wel te doen, dus vrees voor de sondeđ€Ș
Ik vond een sonde afgrijselijk. Een wonddrain is nog minder erg.
Sonde gehad, infuus ook, en 1x een katheter en dat vond ik de hel. Ik bleef maar op het belletje drukken dat ik moest plassen maar âdat moest ik gewoon laten gebeurenâ. Heel onnatuurlijk. Maar als je geen gezonde blaasfunctie meer zou hebben is het natuurlijk fijn dat het bestaat.
Ik heb het gebaseerd op wat mij het meest pijnlijk lijkt en dat is het inbrengen van een katheter. Sonde inbrengen lijkt me ook echt pijnlijk. En ik heb een naaldenfobie dus voor mij lijken alle 3 horror.
Zoân draadje inderdaad! Echt vreselijk, ik vond het ook heel pijnlijk als het gewoon zit te zitten. En dat er uit trekken
0 stemmers
Wel met pijn in mn hart deze poll
Maar echt puur alleen omdat ik graag een vrouwelijke minister-president zou willen.
Als we dan moeten kiezen tussen twee kwaden dan maar een keer nieuw kwaad hoor.
En ik vind van der Plas soms wel grappig dus dan valt er in ieder geval nog wat te lachen. En ze is een vrouw idd.
Wat mij betreft een heel gevaarlijke vrouw. Mijn favoriete quote deze week van BBB over diversiteit: âDaar doen wij niet aanâ.
Niet dat de VVD nu zo geweldig is met hun asiel nonsens, maar voor mijn gevoel nog steeds wel het mindere van 2 kwaden. Het is ook vooral haar achterban waar ik me ernstig zorgen om maak.
Hebben we eindelijk onze eigen Thatcher
heeft ze dit serieus gezegd?!
Niet Caroline, wel haar partij en die 2 kan je niet los zien van elkaar.
Tijdens het journaal zei Caroline dat er een kans is dat ze iemand anders zou voordragen als mp, omdat ze zelf niet per se die ambitie heeft. Zal je zien dat het alsnog een man wordt, maar dan een BBB-man
Is it tho?
Ze hebben in alle 12 provincies de meeste stemmen behaald bij de laatste verkiezingen.
Boer burger beweging
Ze hebben bijna 1/5e van de stemmen gehaald vorige keer, 1/5e van Nederland is niet allemaal boer.
Ik gun het Rutte zo erg niet dat ik toch met heel veel pijn in mijn hart voor Caroline ga.
Rutte heeft zo enorm veel kapot gemaakt en gelogen dat hij het niet verdient om nogmaals MP te worden.
Carolineâs partij vind ik vreselijk en zij lijkt me een prima vrouw als persoon, maar tot nu toe heeft ze het vooral op populisme en simpele retoriek gegooid en zie haar dus ook liever niet als MP. Ik vind de BBB echt een kutpartij en die omgekeerde vlaggen en trekkers hebben me al meerdere malen een te hoge hartslag bezorgd uit agressie. Het is echt kiezen tussen 2 kwaden. Maar dan maar nieuw kwaad. Het is zonde van de tijd die we niet hebben om een soort tweede LPF kwestie te krijgen, maar die lul van een Rutte gun ik het echt niet en daarmee wordt het niet veel beter ben ik bang.
Ik weet trouwens bij God niet wie het dan wel zou moeten doen. Kuiken of Klaver vind ik ook geen MP materiaal.
Ik ben liever nat door regen dan nat van het zweet.