Hoe minder schoonmaakwerk hoe beter.
Oh nee zeker niet! Ik vind 90m2 voor een tuin persoonlijk best heel groot! En met groter en kleiner bedoel ik ook dan de ander.
Vraag stelde ik omdat ik om mij heen zie dat mensen bv huizen kopen van 70m2 en dan met een mega tuin (dus ver over de 100m2). Terwijl ik voor datzelfde geld liever een huis heb van 110m2 (bv) met een tuin van bv 50 m2. Vooral inderdaad ook met de reden dat ik in een jaar veel meer binnen ben dan buiten.
Bij beide opties krijg je veel gezeik over je heen van mensen op social media
- Je bent een influencer die Van Moof na een sketchy doorstart weer populair moet maken onder juppen via Instagram/Tiktok/Twitter etc, terwijl het leven van de fietsboer na overname nog steeds aan een zijden draadje hangt.
- Je bent de persoonlijk assistant van Dilan YeĆilgöz die haar moet pluggen als de ideaal toekomstige fractievoorzitter en mogelijke ministerpresident via Instagram/Tiktok/Twitter etc. En dan heel vaak benadrukken als unique sellingpoint dat ze VROUW is en als VLUCHTELING hier is gekomen.
0 stemmers
Hoe is <100m2 klein? Tenzij je 5 kinderen hebt ofzo kun je toch prima met 3 of 4 mensen op 70-90m2 wonen als het gewoon een beetje goed is ingedeeld? Ik snap die obsessie met zoân groot mogelijk huis echt niet, ik heb 45m2 en dat is echt meer dan voldoende voor 1 persoon, en was ook prima met 2.
Ik hoef overigens ook eigenlijk geen >100m2 tuin, maar als ik moet kiezen dan sowieso liever meer buitenruimte dan per se een groot huis, kun je je eigen eten verbouwen, kippen en geiten houden, superleuk!
Welke broek draag je liever (de âtaillebandâ moet zichtbaar zijn, je mag er niets overheen dragen):
Zoals gezegd; kleinER huis dan in de andere optie. Ik heb niet gezegd dat het per definitie klein is. Daar heeft overigens iedereen denk ik weer een ander beeld bij. Zo zei iemand laatst tegen mij dat diegene in een âgemiddeldâ huis woont aka 150m2, en ik vind dat dan weer mega groot en alles behalve gemiddeld. Net als dus een tuin van 100m2 terwijl een ander met 200m2 tuin zou zeggen dat dat klein is. Zo heeft ieder zân voorkeuren en referentiekaders en ik was vooral erg benieuwd naar jullie mening.
Die 100m2 was overigens een random getal, anders was het zo vaag wat âkleinerâ en âgroterâ is.
Je gaat wonen in:
- Duitsland
- Belgie
0 stemmers
- Italie
- Spanje
0 stemmers
- Oostenrijk
- Zwitserland
0 stemmers
- Griekenland
- Turkije
0 stemmers
- Zweden
- Denemarken
- Noorwegen
0 stemmers
- Liever volgens de planning neeeet op tijd met reele kans dat je toch net te laat komt
- Liever ruim op tijd en nog een half uur moeten wachten
0 stemmers
En ergens vind ik het echt irritant, want ik ben dus altijd aan het wachten op alles en iedereen. Maar als ik mij dan voorneem om gewoon bijvoorbeeld de trein te pakken zodat ik precies op tijd kom, krijg ik gewoon stress dat ik te laat kom.
Ligt eraan waar, voor wat en met wie. Op werk; op tijd.
Je hebt een van deze pijnen 24/7. Alledrie zijn ze behoorlijk heftig. Voor welke continue pijn zou je kiezen?
- Menstruatiepijn (maar geen menstruatie hebben)
- Hoofdpijn
- Keelpijn
0 stemmers
Bij menstruatie pijn kunnen mijn grootste hobbyâs zoals in bed liggen, series kijken en eten nog steeds doorgaan. Bij hoofdpijn en keelpijn vallen ze af
Wat een horrorvraag
Ik vind die pijn in de buik nog enigszins te handelen. Hoofdpijn kan ik niet meer goed nadenken/kijken en is slopend, keelpijn kan ik niet meer lekker vretten.
Liever buikgriep metâŠ
- Diarree
- Overgeven
0 stemmers
Dat kan in theorie ook met diarree
Ik heb overgeven en keelpijn gestemd maar volgens mij alleen omdat ik daar noooit last van heb en me de impact ervan niet kan herinneren. Het enige dat ik zeker weet is dat ik nooit met langdurige hoofdpijn zou willen dealen, elke keer dat ik een migraineaanval heb gehad voelde ik me diep ongelukkig.
Super random deze
- Werken bij de belastingdienst
- Werken als leerplichtambtenaar
0 stemmers
- Altijd het gevoel hebben dat je ieder moment in tranen kan uitbarsten
- Altijd het gevoel hebben dat je de slappe lach kan krijgen
0 stemmers
- Altijd het licht uit in het dagelijks leven
- Altijd het licht aan in het dagelijks leven
0 stemmers
- Seks duurt altijd 1 minuut
- Seks duurt altijd minstens een uur
0 stemmers
- Vissen als hobby
- Zwemmen met dolfijnen als hobby
0 stemmers
Zien mensen die op 1 minuut stemmen alleen penetratie als seks?
Nee maar ik ben er vanuit gegaan dat de seks âduurtâ totdat ik ben klaargekomen. Ik ben liever (een paar keer per dag of achter elkaar) 1 minuut bezig dan een heel uur zwoegen want ben er in de realiteit toch na 20 min behoorlijk klaar mee (of t nou voorspel is of oraal of penetratie of wat dan ook)
@Flerken ben er bij die laatste wel van uitgegaan dat het wilde dolfijnen zijn? Dus tijdens een boottochtje in een mooi land op zoek naar dolfijnen en dan zwemmen met ze als ze dat willen. Als je bedoelt tamme, gevangen dolfijnen in een zwembad dan nee.