- Papieren rietje
- Plastic rietje
- Geen rietje
0 stemmers
0 stemmers
Lente is het ultieme seizoen.
(Edit sorry dacht dat dit het persoonlijke vraag topic was hahaha)
Mee eens! Niet te veel regen, niet zo heet en benauwd, gewoon perfect. Ik vind rond de 18 graden met zon echt heerlijk.
Nee de 15% herfstmaanden/zomerhaters zijn gewoon heel luid.
De meeste mensen hier kunnen wel de seizoenen op de juiste manier waarderen.
Zomer >>>>>> alle andere seizoenen
Lente #1
Dit geldt alleen als hooikoorts zou uitsterven.
0 stemmers
Oppervlakte van de tuin is echt alleen tuin, niet incl huis.
Liever een groter huis ivm de winter maar je criterium voor een kleine tuin speelt wel mee in mijn keuze hier. Zeg 90 m2 voor een tuin is niet heel klein toch?
En voor een huis ook niet, vind ik.
Hoe minder schoonmaakwerk hoe beter.
Oh nee zeker niet! Ik vind 90m2 voor een tuin persoonlijk best heel groot! En met groter en kleiner bedoel ik ook dan de ander.
Vraag stelde ik omdat ik om mij heen zie dat mensen bv huizen kopen van 70m2 en dan met een mega tuin (dus ver over de 100m2). Terwijl ik voor datzelfde geld liever een huis heb van 110m2 (bv) met een tuin van bv 50 m2. Vooral inderdaad ook met de reden dat ik in een jaar veel meer binnen ben dan buiten.
Bij beide opties krijg je veel gezeik over je heen van mensen op social media
0 stemmers
Hoe is <100m2 klein? Tenzij je 5 kinderen hebt ofzo kun je toch prima met 3 of 4 mensen op 70-90m2 wonen als het gewoon een beetje goed is ingedeeld? Ik snap die obsessie met zoân groot mogelijk huis echt niet, ik heb 45m2 en dat is echt meer dan voldoende voor 1 persoon, en was ook prima met 2.
Ik hoef overigens ook eigenlijk geen >100m2 tuin, maar als ik moet kiezen dan sowieso liever meer buitenruimte dan per se een groot huis, kun je je eigen eten verbouwen, kippen en geiten houden, superleuk!
Welke broek draag je liever (de âtaillebandâ moet zichtbaar zijn, je mag er niets overheen dragen):
Zoals gezegd; kleinER huis dan in de andere optie. Ik heb niet gezegd dat het per definitie klein is. Daar heeft overigens iedereen denk ik weer een ander beeld bij. Zo zei iemand laatst tegen mij dat diegene in een âgemiddeldâ huis woont aka 150m2, en ik vind dat dan weer mega groot en alles behalve gemiddeld. Net als dus een tuin van 100m2 terwijl een ander met 200m2 tuin zou zeggen dat dat klein is. Zo heeft ieder zân voorkeuren en referentiekaders en ik was vooral erg benieuwd naar jullie mening.
Die 100m2 was overigens een random getal, anders was het zo vaag wat âkleinerâ en âgroterâ is.
Je gaat wonen in:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
En ergens vind ik het echt irritant, want ik ben dus altijd aan het wachten op alles en iedereen. Maar als ik mij dan voorneem om gewoon bijvoorbeeld de trein te pakken zodat ik precies op tijd kom, krijg ik gewoon stress dat ik te laat kom.
Ligt eraan waar, voor wat en met wie. Op werk; op tijd.
Je hebt een van deze pijnen 24/7. Alledrie zijn ze behoorlijk heftig. Voor welke continue pijn zou je kiezen?
0 stemmers