Bij menstruatie pijn kunnen mijn grootste hobby’s zoals in bed liggen, series kijken en eten nog steeds doorgaan. Bij hoofdpijn en keelpijn vallen ze af
Wat een horrorvraag
Ik vind die pijn in de buik nog enigszins te handelen. Hoofdpijn kan ik niet meer goed nadenken/kijken en is slopend, keelpijn kan ik niet meer lekker vretten.
Liever buikgriep met…
- Diarree
- Overgeven
0 stemmers
Dat kan in theorie ook met diarree
Ik heb overgeven en keelpijn gestemd maar volgens mij alleen omdat ik daar noooit last van heb en me de impact ervan niet kan herinneren. Het enige dat ik zeker weet is dat ik nooit met langdurige hoofdpijn zou willen dealen, elke keer dat ik een migraineaanval heb gehad voelde ik me diep ongelukkig.
Super random deze
- Werken bij de belastingdienst
- Werken als leerplichtambtenaar
0 stemmers
- Altijd het gevoel hebben dat je ieder moment in tranen kan uitbarsten
- Altijd het gevoel hebben dat je de slappe lach kan krijgen
0 stemmers
- Altijd het licht uit in het dagelijks leven
- Altijd het licht aan in het dagelijks leven
0 stemmers
- Seks duurt altijd 1 minuut
- Seks duurt altijd minstens een uur
0 stemmers
- Vissen als hobby
- Zwemmen met dolfijnen als hobby
0 stemmers
Zien mensen die op 1 minuut stemmen alleen penetratie als seks?
Nee maar ik ben er vanuit gegaan dat de seks “duurt” totdat ik ben klaargekomen. Ik ben liever (een paar keer per dag of achter elkaar) 1 minuut bezig dan een heel uur zwoegen want ben er in de realiteit toch na 20 min behoorlijk klaar mee (of t nou voorspel is of oraal of penetratie of wat dan ook)
@Flerken ben er bij die laatste wel van uitgegaan dat het wilde dolfijnen zijn? Dus tijdens een boottochtje in een mooi land op zoek naar dolfijnen en dan zwemmen met ze als ze dat willen. Als je bedoelt tamme, gevangen dolfijnen in een zwembad dan nee.
Ik heb niet altijd tijd voor een uur seksen, dus dan liever vaak seks van 1 minuut dan weinig seks van een uur!
Nee man kwaliteit boven kwantiteit
- Mark Darcy
- Daniel Cleaver
0 stemmers
Wie
Uit Bridget Jones!
Zet deze comment maar in het Ik voel me oud topic
Ik ben denk ik net zo oud, maar vind die Bridget zo’n irritante vrouw dus heb ze bewust nooit gekeken
Moest deze namen ook googelen maar ben “gewoon” 31. De trailers waren al vermoeiend, en zij was zogenaamd dik
O die twee klootviolen. Even irritant maar op hun eigen unieke manier