Oh zo lief heel graag!!
Ja ik dus ook. En oneerlijk en hypocriet en ik houd m’n mond maar want hier komt niets goeds van
Fusilli met pesto, creme fraiche, cherrytomaatjes en rucola. Pasta koken en afgieten, pesto en creme fraiche erdoor als het nog warm is, terug op laag uur en cherry tomaatjes erin garen en rucola scheuren en op het bord door de pasta mengen
Edit: ooooooooooh shit vergeet ik bijna geraspte kaas eroverheen!
Heb je al een kortingscode?
Ik zou echt graag een kopje koffie met Willem-Alexander willen drinken. Lijkt mij wel gezellig.
Haha yes Guus was je voor!
Cadeautjes aan het uitzoeken voor mijn vriend. Toch weer knap van mezelf dat het winkelmandje vol met spullen voor mezelf zit, en nee, geen cadeautjes voor mijn vriend
Lief juist dat je het zo kan benaderen! Toen ik mijn moeder de basics van internet en computers probeerde uit te leggen ging het letterlijk zo:
Als ik op dat kruisje klik is alles dan weg? Eh ja. Zij: Oh wat raar.
Toen heb ik het voor ieders bestwil maar opgegeven.
Ja, ik! Wat wil je weten?
Ik weet sinds vandaag dat ik officieel in Oud-Zuid woon en ik vind het echt helemaal fantastisch hahahaha
Ik ook
Pfoe heb vandaag een keuze gemaakt over m’n woonsituatie (remember m’n burenberichten ) en ik ben opgelucht. Nu moet ik m’n eigen plek alleen nog verkopen, hopelijk lukt dat wel. Er is in deze prijsklasse in niet tuigwijken zo goed als niks te koop, dus ik hoop dat er wat mensen zijn die iets leuks zoeken voor de verhuur.
Aan de andere kant ook van de malle dat ik me laat weg’sturen’, maar ik kan deze shit niet aan man. Permanent buikpijn en al sinds de verhuizing van de buren nachten van 4,5 uur (bedankt fitbit). Die eeuwigdurende roulatie van huurders ga ik never overleven…
Lof dat nummer hahahaha.
Dit weer maakt me zo blij! Alleen ik krijg er zo’n zin van in alcohol.
Oh en ik wil pizza. Maar ik heb nog eten in de koelkast van zaterdag, eigenlijk moet dat vandaag wel op… en morgen ga ik al uit eten. Maar ik denk dat ik yolo pizza haal en het in de vriezer gooi en donderdag opeet.
Ik ben aan het appen met een jongen die er goed uit ziet, alleen hij appt zonder interpunctie. Dan hoeft het echt niet meer van me, daar word ik echt soort van impotent van. Denk je dat ik kan zeggen: zou je alsjeblieft interpunctie kunnen gebruiken (voor mijn libido’s sake) of kan ik dat niet maken? Ik vind iemand echt gelijk mega dom overkomen.
Mijn collega’s eten vaak boterhammen als lunch en ik neem meestal een salade of wraps o.i.d. mee. Maar vaak zeggen ze ‘‘Ohh Patagonia wat heb je nu weer mee? Dat ziet er lekker uit!!’’ En nu heb ik er een sport van gemaakt om te zorgen dat ze dat elke dag zeggen. Dus dan zit ik in het weekend soms te bedenken wat ik mee ga nemen en of ik dan nog iets beters kan bedenken dan salades of wraps
Ok kwaad is al geschied.
Hij is onzeker omdat ik minder antwoord omdat ik afknap op zn interpunctie en zegt dan: als je iemand kunt zien waarmee je in gesprek bent dan kun je meestal nog wel zien hoe iemand iets bedoeld (sic) maar als je alleen maar woorde naleest komen dingen vaak verkeerd over of worden verkeerd begrepen snap je wat ik bedoel is dat raar
Ik heb gezegd: nee, dat is niet raar. Ik vind het wel raar dat je totaal geen interpunctie gebruikt.
Ik geloof dat hij daar wel maling aan heeft.
Kom ik weer met mn youtube food video tips haha. Maar als je zoekt op healthy lunch ideas kom je leuke recepten tegen.
Of je maakt gewoon een hele bento box hahaha
Eindelijk weer thuis en echt een leuke middag gehad. Lekker wijntjes gedronken. En heel veel gepraat
Had alleen missschien geen hakken aan moeten doen want heel m’n poten voelen lam aan