Jouw domste / genantste fout of blunder op werk

Als je taarten bij de tompoucenwinkel bestelt moet dat altijd 2 dagen van tevoren. Zeker met fototaarten.
Op een dag kwam een gezin een fototaart voor een verjaardag ophalen. Ik had de taart laten zien (natuurlijk eerst toestemming van de ouders vragen) en de kinderen waren helemaal blij. De ouders hadden ook de bijbehorende feestartikelen die ze wilden afrekenen. Ik stopte alles netjes in de tas en tevreden ging iedereen weg. Een tijdje later kwam het gezin terug. Bleek dat de deksel was ingezakt en de foto dus aan de deksel was blijven plakken. Dit was me nog nooit overkomen en ik schrok me rot. Mijn manager kon gelukkig na wat gebel met de bakkerij regelen dat ze de taart nog snel opnieuw konden maken, zodat er de volgende dag op tijd een nieuwe taart was.
Het was me nog nooit overkomen dat de deksel inzakte en tot toen kon ik altijd zonder problemen bekertjes en bordjes op de deksel leggen. Daarna deed ik dat dus nooit meer

Ik had een lerares en die heeft die initialen SM en achternaam R.u.i.g

35 likes

Toen ik een screenshot van mijn programmeercode wilde sturen in Slack, dacht ik er niet aan om mijn tabs van mijn browser niet mee te nemen in het maken van mijn screenshot. Het EGF stond open met het sekstopic, en dat was voor iedereen dus te zien die mijn screenshot wilde bekijken. Gelukkig kon ik m verwijderen, maar een paar collega’s hebben m zeker weten gezien. Gelukkig nooit een opmerking over gekregen.

27 likes

“Wat gezellig dat je grote zus er vandaag ook bij is!” zei ik tegen een achtjarige op m’n spreekuur.
“Het is m’n broer”

In my defense: ik had zijn stem nog niet gehoord en hij had een knotje in. :grimacing:

15 likes

Oh god dit doet me denken aan iets.

Lang, lang geleden toen ik nog op de middelbare school zat hadden we voor beeldende vorming een soort uitwisselingsproject met een andere middelbare school. We moesten dan voor elkaar een soort kunstwerk maken, met wat de ander ons vertelde.

En ik had een portret van de ander gemaakt en een joint getekend met daar blowjob op geschreven. Want ik dacht in mijn naïviteit dat het een soort joint was.

Iedereen kijken en lachen. Ik weet niet meer hoe die ander reageerde, maar volgens mij vond ze het absoluut niet grappig.

21 likes

Ik liet van de week een hele harde scheet tijdens het hoesten. Maar precies er tussendoor. Ik weet bijna zeker dat een aantal collega’s dat hoorde :disappointed_relieved:

22 likes

Ik werk in een museum (op kantoor) en toen ik er net werkte vergat ik steeds dat we op maandag dicht waren. Oftewel, toen er een groep uit het buitenland langs wilde komen, mailde ik een enthousiast ‘ja natuurlijk bent u dan welkom, we zijn open van …’. Op die maandag werkte ik zelf niet, maar kreeg ik een telefoontje van een collega. Dat er een groep voor de deur stond die zeker wist dat ze welkom waren. Oeps.

35 likes

Ik zat eens bij een teleconfererentie met een stel klanten uit USA. De manager (noem hem even Henk) was die nacht voor het eerst vader geworden en daarom niet aanwezig. Een collega die de vergadering overnam zei, inclusief denglish accent: Henk is a dad now. Fonetisch klonkt het dus als ’ Henk is dead now’.

Waarop de klanten helemaal in shock waren en ons begonnen te condoleren :’)

149 likes

Hahahahahaha ik lig echt in een deuk

2 likes

Hahahaha heerlijk dit, mega awkward ook echt

3 likes

Zo moest ik laatst een collega uitleggen wat een dickpic was :cold_sweat: Dat gesprek verwijder ik ook uit mijn gedachten.

Overigens heeft die zelfde collega mij in geuren en kleuren uitgelegd hoe zijn blaasonderzoek gegaan is. Spoiler: het wilde er niet in.

9 likes

Ik deed laatst ctrl plus v om even snel iets te delen. Ik verzond het ook meteen. Het was alleen iets wat ik in een topic hier wilde posten, dat had ik even gekopieerd omdat ik erachter kwam dat ik in het verkeerde topic zat te tikken… :unamused:

3 likes

O neeee, nog een klacht gekregen?

Hoe reageerde hij?

Ik heb weleens iemand zonder kenteken plaat laten wegrijden :joy:

5 likes

We hadden vandaag een teamoverleg en het eerste gedeelte werd een client besproken. Deze client is marrokkaans en moslim daarom schoof er een geestelijk werker aan die arabistiek en islamkunde heeft gestudeerd.

Hij was heel vriendelijk maar wel heel serieus. Hij vroeg na een tijdje of deze client geen neven had.

En toen zei ik hardop ‘een niffo’

104 likes

HAHAHAHAHHAAAA hoe reageerde hij? En anderen?

3 likes

Ik snap 'm niet :see_no_evil:

Ik denk dat dit een woord is dat wij nog niet kennen? :stuck_out_tongue:

Blijkbaar, denk dat ik het maar eens ga googlen

1 like