Wat je even kwijt wilt #10

Ik heb afgesproken met een vriendin, maar ze appt dat ze later is. We spreken ergens af (niet thuis zeg maar) en nu heb ik echt de neiging om zelf te laat te komen :sweat_smile::thinking::see_no_evil:
Edit: gewoon omdat het kan zeg maar

5 likes

Er vloog net een wesp tegen mijn hoofd aan. HALLO ga weg, het is geen zomer meer.

6 likes

Ik ben onderweg, wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet :joy::joy:

Groetjes omaa

6 likes

Even een late reactie, als je wil haal ik dit weer weg, maar je vertelde laatst

Samenvatting

Dat hij een vriendin had. Is dat nu nog aan of niet? Geen judgements ofzo maar om even het beeld van de situatie te schetsen.

Ik vind het wel tof. Er zijn al genoeg kinders met de meest vreemde namen. Ik vind het een lekkere no nonsense naam

1 like

Deze?

Ligt uiteraard aan jouw trefwoorden skills en niet de zoekfunctie :yum:

4 likes

Ik heb ook niet per se veel met “gekke” namen maar ik krijg hier echt een intens suffe associatie bij hahaha, helemaal niks voor een kind.

Haha heel erg getwijfeld, maar ben niet gegaan. Zou dan heel erg moeten haasten en daar had ik geen zin in. Ga morgen!

Waarom durf je niet te gaan? Ben je bang voor het paranormale of denk je dat mensen het belachelijk gaan vinden?
Je kan altijd een kijkje gaan nemen en als je het niets vind terug weggaan?

BF?

Hah ik dacht even dat je het had over Balthazar Felix

5 likes

Ik heb echt een luxe probleem :grimacing:. De bril die ik nu heb, heb ik een jaar… maar ik wil n nieuwe terwijl deze prima is :grimacing:

Op zich vind ik het niet eng, maar om dan echt een tafel uit te zoeken voor een reading. Ik voel me altijd een beetje opgelaten.
Maar ik ben inmiddels aangekleed en ik ga zo even kijken!
Dank je!

5 likes

Haha, vind ik ook heerlijk no nonsense ja :wink:

1 like

Ik heb vannacht morfine genomen en ik ben zo misselijk en mijn lichaam jeukt. Ik kan dit niet meer en nu moet ik naar de winkel voor bruiswater.

Ik heb blauw. Misschien heb je hier wat aan?

1 like

Dit is pas slecht. Lekker generaliseerd vooral niet aangeven welke situatie je precies bedoelt. Bedoel je mijn situatie in het strak-in-je-kerstpak-topic, de situatie in het omg-topic? Zeg het gewoon of zeg niks

4 likes

En ossengalzeep? Dat werkt bij poepvlekken echt als een trein :sweat_smile:

1 like

Iets met paarse krokodil…

Samenvatting


20 likes