Hm, ik zit op 93 woorden per minuut. 483 aanslagen per minuut. Kan nog sneller maar zit op werk dus kon niet al te hard rammen. Mag ik dit tot een van mijn talenten rekenen?
Ik kan basic Japans verstaan, haha. Niet spreken, alleen verstaan.
Niet perse een talent, maar ik onthoud echt al mijn dromen. Het is echt uitzonderlijk als ik wakker word en me niks kan herinneren.
Oja, en ik ben echt een kei in in slaap vallen. Ik kan op elk moment van de dag wel slapen.
Als je het met het gemiddelde vergelijkt wel, dat schijnt iets van 40 te zijn. Maar ik ben niet easily impressed want m’n record is 140.
Ik durfde niet sneller te typen haha. Anders vraagt iedereen zich af wat ik in godsnaam zit te doen. Probeer het vanavond nog eens
Moet ik er wel bij zeggen dat het even ‘oefenen’ is met het systeem, en je moet in een soort rare trance komen om het goed te doen, haha.
Jaa straks thuis lekker rammen!!!
Hoo haha ja dat slapen heb ik ook. Ik ben ooit op de fiets in slaap gevallen, is niet goed afgelopen
Ik ken The Nations of the World van de serie Animaniacs uit m’n hoofd waardoor ik een groot aantal landen van de wereld zo achter elkaar kan opnoemen.
Ik kan Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch uitspreken, al moest ik wel googlen hoe je het ook alweer schreef. En het alsnog copy-pasten.
Ik kan goed accenten en maniertjes nadoen.
Ik kan m’n neusvleugels en oren bewegen, m’n wenkbrauwen laten dansen en m’n ogen los van elkaar laten bewegen.
Ik herken liedjes heel snel. Ook herken ik vrij vlot als een liedje lijkt op een ander nummer, al duurt het dan langer eer ik weet op welk nummer het lijkt.
Ik kan echt de kleinste stomme details onthouden. Vraag me niet in welk jaar of maand ik met mijn familie naar Dinsey was maar ik weet nog wat ik aan had en welke souveniers iedereen heeft gekocht. Wat mijn vriendinnen aanhadden toen ik ze eerste keer ontmoette. De namen van de zeilboten van vakantie’s van 10 jaar terug.
En zo met alles.
Oh!! Ik vergeet mijn grootste talent volgens vrienden; Ik hoef iemand maar één keer te zien, als is het maar een tag op facebook en ken ik diegene niet eens, dan weet ik forever dat hij Jan heet.
Dat ik de stem van Shaggy kan nadoen.
Nee volgens mij heb ik geen secret talents😔
Love it, heb de link opgeslagen.
Eerste poging 90 wpm
Dit heb ik ook! En een ovaal inderdaad!!!
Dit wordt weer zo’n eindeloze uitdaging voor mij. Ik zat op 100 woorden per minuut, maar nu wil ik natuurlijk ook de 140 halen. Systeem was idd nog wel even wennen, maar nu ga ik dagelijks oefenen
Ik kan drie lussen in m’n tong leggen
Ik kan met mn voeten mn voorhoofd aanraken als ik op mijn buik lig en ik kan wel goed typetjes nadoen.
Ik kan knoopjes leggen in kersensteeltjes
En haha @Neverfull @Annie we houden elkaar op de hoogte. Dit is mijn profiel.
@Pantalones @EllaFitzgerald Omg ik heb dat ook. Nooit geweten dat het een vorm van synesthesie is. Bij mij is een jaar idd een ovaal, met de winter links en de zomer rechts. En alle dagen van de week hebben een kleur, maar ik weet niet of dat een overblijfsel van de kleuterklas is. :’)
volgens mij ben jij gewoon geobsedeerd door deze yoga-pose, tegen mij begon je dr ook al over
Ja je word er heel zen van.
Ik onthou telefoonnummers heel snel, ook van opdrachtgevers/leveranciers op werk. Het komt wel eens voor dat ik per ongeluk opneem met hoi naam leverancier die dan uiteraard heel verbaasd zijn en waardoor ik me net een stalker voel