Jouw (geheime) talenten

Ik kan mijn omgeving heel goed ‘uitzetten’. Dus dat ik me kan focussen op iets ongeacht wat rond mij gebeurt. Allicht het gevolg van jarenlang studeren aan de keukentafel van het drukste gezin van Vlaanderen

8 likes

Hm, ik zit op 93 woorden per minuut. 483 aanslagen per minuut. Kan nog sneller maar zit op werk dus kon niet al te hard rammen. Mag ik dit tot een van mijn talenten rekenen?

1 like

Ik kan basic Japans verstaan, haha. Niet spreken, alleen verstaan. :stuck_out_tongue:

Niet perse een talent, maar ik onthoud echt al mijn dromen. Het is echt uitzonderlijk als ik wakker word en me niks kan herinneren.

Oja, en ik ben echt een kei in in slaap vallen. Ik kan op elk moment van de dag wel slapen.

4 likes

Als je het met het gemiddelde vergelijkt wel, dat schijnt iets van 40 te zijn. Maar ik ben niet easily impressed want m’n record is 140. :redface:

1 like

Ik durfde niet sneller te typen haha. Anders vraagt iedereen zich af wat ik in godsnaam zit te doen. Probeer het vanavond nog eens :nerd_face:

3 likes

Moet ik er wel bij zeggen dat het even ‘oefenen’ is met het systeem, en je moet in een soort rare trance komen om het goed te doen, haha.

Jaa straks thuis lekker rammen!!!

4 likes

Ik kan niet heel snel typen maar wel heel hard typen (als in heel hard op de toetsen slaan), vooral als ik in de flow zit. Vinden mijn kantoorgenoten echt super.

Ik kan ook:

  • Elke plant per ongeluk vermoorden. Ik heb ooit een vetplant (‘kan niet dood!’) verzopen.
  • Knutselen. Komt helaas maar een keer per jaar goed van pas met de sinterklaas-surprises. Dan ga ik ook echt helemaal los.
  • Alles kwijtraken. Sleutels, kleding, een fiets. Geen object is mij te groot.
12 likes

Hoo haha ja dat slapen heb ik ook. Ik ben ooit op de fiets in slaap gevallen, is niet goed afgelopen

5 likes

Ik ken The Nations of the World van de serie Animaniacs uit m’n hoofd waardoor ik een groot aantal landen van de wereld zo achter elkaar kan opnoemen.

Ik kan Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch uitspreken, al moest ik wel googlen hoe je het ook alweer schreef. En het alsnog copy-pasten.

Ik kan goed accenten en maniertjes nadoen.

Ik kan m’n neusvleugels en oren bewegen, m’n wenkbrauwen laten dansen en m’n ogen los van elkaar laten bewegen.

Ik herken liedjes heel snel. Ook herken ik vrij vlot als een liedje lijkt op een ander nummer, al duurt het dan langer eer ik weet op welk nummer het lijkt.

4 likes

Ik kan echt de kleinste stomme details onthouden. Vraag me niet in welk jaar of maand ik met mijn familie naar Dinsey was maar ik weet nog wat ik aan had en welke souveniers iedereen heeft gekocht. Wat mijn vriendinnen aanhadden toen ik ze eerste keer ontmoette. De namen van de zeilboten van vakantie’s van 10 jaar terug.

En zo met alles.

3 likes

Oh!! Ik vergeet mijn grootste talent volgens vrienden; Ik hoef iemand maar één keer te zien, als is het maar een tag op facebook en ken ik diegene niet eens, dan weet ik forever dat hij Jan heet.

5 likes

Ik kan absurd goed verjaardagen onthouden. Ik weet bijv. nog elke verjaardag van klasgenoten van op de basisschool enz. Dit komt doordat ik data voor me zie. Ik zie een jaar in mijn hoofd voor me als een soort ovaal om me heen een beetje de vorm van een hardloopbaan zeg maar. Dit is op gevoel waardoor maanden ook heel erg verschillen van lengte in mijn hoofd. Mei is de kortste maand en oktober de langste. Ik heb ooit gehoord dat dit een bepaalde vorm van synesthesie is?

Jaartallen ben ik dan weer minder goed in want die zie ik in een lijn (als een soort van weg waar ik op sta). Alles voor 1900 is ver weg en dicht op elkaar dus kan ik slecht onthouden.

7 likes

Dat ik de stem van Shaggy kan nadoen.

Nee volgens mij heb ik geen secret talents😔

10 likes

Love it, heb de link opgeslagen.

Eerste poging 90 wpm

Dit heb ik ook! En een ovaal inderdaad!!!

3 likes

Dit wordt weer zo’n eindeloze uitdaging voor mij. Ik zat op 100 woorden per minuut, maar nu wil ik natuurlijk ook de 140 halen. Systeem was idd nog wel even wennen, maar nu ga ik dagelijks oefenen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik kan drie lussen in m’n tong leggen
Ik kan met mn voeten mn voorhoofd aanraken als ik op mijn buik lig en ik kan wel goed typetjes nadoen.

2 likes

@voortaan een week zie ik dan weer niet zo. Daar zie ik sinds de kleuterklas eigenlijk nog steeds dat weekoverzicht zeg maar haha zoals ook in een agenda zit ongeveer, gewoon aangeleerd dus. En @EllaFitzgerald Ik heb suuuuperlang gedacht dat iedereen had. Volgens mij zien nog best wel veel mensen dat zo alleen dan allemaal op een net even andere manier.

2 likes

Ik kan knoopjes leggen in kersensteeltjes :smiley:

En haha @Neverfull @Annie we houden elkaar op de hoogte. Dit is mijn profiel.