Woow het werkte direct!! Mega bedankt!! Anders was ik sowieso te laat gekomen
Super! Graag gedaan. Je had er dus gelukkig liggen
Ik ben sinds gisteren terug van vakantie en nu is mijn kat echt zooooooo aanhankelijk. Het is echt superlief maar wordt ook een beetje irritant haha? Hij loopt de hele tijd voor mijn voeten/over mijn toetsenbord/langs me kopjes te geven en te spinnen en te miauwen. Echt al de hele dag :’) Ik kan niks doen zonder dat mijn kat me half aanrandt haha
Bah ik had echt zin in mijn vrije dag vandaag, gewoon een beetje relaxen en een beetje opruimen in huis, maar nu zijn er wat dingen gebeurd waardoor ik een soort lamgeslagen op de bank zit. Naast dat ik ervan baal dat mijn vrije dag nu ‘weg’ is, voel ik me ook gewoon echt kut Dit is niet leuk
Ik heb hem ook besteld. Ik ga even goed op de verpakking kijken of er iets is dat opvalt of afwijkt. Ik ben benieuwd!
ben je naar yoga geweest?
ha. ha.
Haahahahahahaha. Nee maar die yoga positie helpt wel tegen de pijn!
Ik ben zo lekker impulsief hè
Dacht vanmorgen: laat ik m’n bureau gaan verven!!
Verf gekocht
Oh kan ik ook gelijk m’n kast doen!
Nu een enorme bende in m’n kamer
Hoe kun je ergens tegen aan rammen als je het gas juist los laat? Of zeg ik nu iets heel doms
Haha ja echt hè! Dan word je helemaal enthousiast en dus afgeleid van wat je echt wilde gaan doen. En aan het eind is je motivatie om op te ruimen helemaal weg
Ik was met mn zusje aan het appen over hoe ze een bepaalde jongen ken. Hij heeft me een aantal jaar geleden een keer uitgenodigd om midden in de nacht sigaretten te roken op zijn kamer (uhu) en ik wilde wel soort van maar ik had ook wel door dat het niet alleen sigaretten zouden zijn en hij was wel jonger dan m’n zusje dus het voelde wel pedofiel dus ik heb dat niet gedaan. Hij vroeg nog wel naar me. Maaaarrr ik zei dus dat mijn grenzen wel aan het verschuiven zijn danwel ik gewoon desperater word omdat ik nu wel soort van heb afgesproken met een jongen die jonger is dan zij. En toen zei ze: Oh, cradlesnatcher you! En ik heb er nu al de hele tijd de slappe lach om. Wat een topwoord. Cradlesnatcher.
Ja zo ben ik ook tegen een parkeerpaal aangeramd. Deed iets raars met de koppeling en dan vliegt je auto naar voor
Koppeling loslaten terwijl hij niet in zijn vrij staat waarschijnlijk. Dan schiet je auto naar voren.
Ik heb echt last van mijn ongesteldheidskrampen, dus ik dacht, laat ik eens een wat zwaardere pijnstilling nemen dan alleen paracetamol. Maar nu ben ik dus helemaal licht en draaierig in m’n hoofd. Meh
Ik heb precies dit vandaag, dus ik voel me je mee Misschien kan je iets kleins doen/kopen dat je weer een beetje opvrolijkt? Een rondje wandelen in de zon, een lekker gebakje kopen bij de bakker, een bosje bloemen in huis zetten… Hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Iemand zei vandaag ‘Wat zie jij er hip uit!’
Hahaha ik zie er normaal inderdaad uit als een zwerver, maar wat een raar compliment
Ik ben weer gezakt dit keer op kijkgedrag en te veel indrukken van mijn koppeling. Ik wil het zo graag opgeven meh
Oh ja hahah dat kan!
ahh nee wat vervelend
sending you lots and lots of love <3
Je mag me altijd een pb sturen, ookal weet ik niet hoe dat moet enzo, but still!
Wat een lieve reactie, thanks Ja ben net al even naar buiten geweest en heb iets lekkers te snacken gehaald voor mezelf, maar het werkt niet echt heel goed, blijf maar een beetje malen.
Naar dat jij er ook last van hebt, hopelijk volgende week een fijnere vrije dag, en hoop ook dat jij het een beetje van je af kunt zetten!