Wij zijn vertrokken op vakantie! Zo enorm veel zin in. Zo nog even stoppen bij de decathlon om nieuwe stoelen te kopen en een kleedje. We hebben een opvouwbare dakkoffer gekocht en die werkt tot nu toe prima!
Veel plezier! Na je vakantie ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen met de dakkoffer
Hebben jullie een stoeltje voor je dochter en zo ja, welke?
Ja! Van m’n zus geleend, ik zal zo even kijken.
Ze had er ook 1 met een dier maar deze verpakking was veel kleiner.
Dank voor deze tip
Aaah ga je daar op vakantie?
We zijn er nu. Spontaan geboekt nadat we de weervoorspellingen zagen. Moet een beetje wennen aan de animatie (we zijn natuurcampings gewend) maar de kinderen vinden het geweldig.
Heeft iemand een tip voor een campingwaterkoker op stroom zonder plastic? En het liefst ook niet zwart/lelijk
Deze?
of deze?
Ik ga voor de eerste keer ooit kamperen, man heeft wel ervaring, met onze twee kindjes 1 en 4 jaar.
Iemand tips voor een inpaklijst? Dingen die we echt niet moeten vergeten?
Ja die had ik gezien, maar vind ik echt heel erg lelijk haha
Op de website van de kampeermeneer kan je verschillende paklijsten downloaden, die vind ik wel handig.
Haha ik kom er dus nu achter dat ik alsnog 3 dagen op deze camping heb gestaan. Ik vond het sanitair heel goed, en het strand ook mooi en de afstand naar Bilbao prima. Maar het is inderdaad vrij hutje-mutje en je moet de hele tijd een bandje om, wat ik vreselijk vind.
Maar het allerergste vond ik de haan die elke ochtend om 4.30 uur begon met kraaien en niet meer ophield. Heb echt slecht geslapen.
Heb nog wel een aanrader voor een kleinschalige camping in Frankrijk: Camping Du Vieux Chateau. Groene plekken, een zwembad, goede croissants en naast een oud kasteel. Een uurtje van Bordeaux.
Ik heb even opgezocht om keer te gaan met vriendinn& kindjes, maar is het echt grootschalig of wel de charme van natuurcamping idee? Lijkt heel mooi te liggen in de bossen! En is de animatie intens? haha. Ik vind bijv bij Lievelinge of zulke campings de animatie prima (boswandeling maken, iets van hout knutselen of wat dan ook) maar geen typische mini disco taferelen aub. Trek ik niet😂
Nee het voelt wel echt kleinschalig charme camping. Wel minidisco dus. Maar ook bootjes knutselen en dan kijken welke het verste kan varen. Beetje 50-50 tussen fout en leuk. Je kan de animatie ook wel makkelijk skippen hoor. Als je zorgt dat je niet te dicht bij het hoofdgebouw staat.
Lijkt me wel een geschikte plek met een groep omdat het allemaal kleine veldjes zijn van ongeveer 8 tenten bij elkaar. Opvallend veel tenten/vouwwagens ook wel. Oogt ook direct knusser.
Zelf wordt ik heel ongemakkelijk van lieveling achtige campings. Iets te randstedelijk knuffel nieuwetijds kinderen publiek. . Dit zit er wel mooi tussen in.
Haha ja veel keus is er ook niet in de regio. Het is ook best prima maar het voldeed niet echt aan je vraag. Die klote hanen hadden we echt in heel Noord Spanje en Portugal.
Oké het is van een merk dat blijkbaar niet meer bestaat! Maar ik zou het niet per se aanraden (een lage kinderstoel dus). We hebben ook een 3e hoge stoel mee en dan kan ze echt aan tafel zitten bij ons, dat is handiger. We hebben net gegeten in een kringetje zonder tafel en dan werkt dit wel. Of als je een lage speeltafel meeneemt dan is dit ook handig.
90% van de kinderen heeft deze stoel. Je hebt hem in heel veel kleuren en heel veel merken maar ze zijn allemaal hetzelfde. Staan ook met bosjes op marktplaats. Prima stoel. Niet heel compact.
Bedoel je dan met laag zo’n hele lage zoals dit?
Of meer tussen wat @Willy deelt en een hele lage. Ik denk dat ik voor eten de Ikea kinderstoel meeneem en was eigenlijk op zoek naar iets waar ze zelf op kan zitten om te chillen. Maar misschien is zo’n hoge stoel dan wel een betere keuze omdat die ook aan tafel kan.