90% van de kinderen heeft deze stoel. Je hebt hem in heel veel kleuren en heel veel merken maar ze zijn allemaal hetzelfde. Staan ook met bosjes op marktplaats. Prima stoel. Niet heel compact.
Bedoel je dan met laag zo’n hele lage zoals dit?
Of meer tussen wat @Willy deelt en een hele lage. Ik denk dat ik voor eten de Ikea kinderstoel meeneem en was eigenlijk op zoek naar iets waar ze zelf op kan zitten om te chillen. Maar misschien is zo’n hoge stoel dan wel een betere keuze omdat die ook aan tafel kan.
Voor de jongste (1,5) hebben we de Ikea stoel mee omdat daar een tafel bij zit en hij anders steeds wegloopt. Zon laag chill stoeltje hebben wij ook gehad maar laatst verkocht. Werd niet gebruikt. Mijn kinderen doen niet aan chillen.
Wij hebben 2 kledingkasten mee en een kookkast en heb ze goed ingedeeld. Ik heb ook al en hele lading bakken en mandjes mee.
De kookkast laten we buiten staan snachts, vorig jaar ook gedaan en geen dieren in gehad. In de kast bewaren we alles om maaltijden te koken/niet snacks wel eten.
In de onderste mand staan alle snacks, middelste plank is kleding van m’n man en bovenste plank zijn spullen voor als we op pad gaan.
Bovenop liggen de boekjes en wat dingen waar m’n dochter niet bij mag. Bovenste plank de toilettassen en handdoeken, middelste plank mijn kleding en onderste plank overig. Rechts staat een bak met m’n dochter d’r kleding en in de hoek nog een wasmand. Verder hebben we alleen de schoenen los in de tent staan zo ongeveer (oh en een bigshopper met speelgoed en speelkleed). Ook hebben we een eettafel met eronder een netje en dat ligt vol met troepjes.
Ik ben echt heel blij met dit level van organised. En m’n man gaf zelfs toe dat hij het ook fijn vindt

En dit opblaasbare lampje heb ik gekocht bij de kruidvat voor 6 euro. Wel een grappig ding.
Wij staan ook weer lekker op de camping! Net weer even opgeruimd want mijn andere twee gezinsleden pleuren alles maar neer. Zo’n kleine ruimte wordt dan zo rommelig!
We hebben dit jaar een koelkast kunnen huren. Zo blij mee!
Wij hebben dus de koelkast, voorraadkast, kookkast en organizer. In een slaapkabine staat ook zo’n decathlon kast voor onze kleding.
En het uitzicht is zeer prettig!!
Wij hebben trouwens deze lampen gekocht. Buiten en binnen. 10 meter lang, heel compact en erg gezellig licht. Aanrader!
https://amzn.eu/d/eDMBmRQ
Iemand tips voor een keukenkastje/kookstel en een eettafel voor een gezin van 5?
Kasten die zo’n rechthoekig frame hebben zijn echt veel steviger dan een uitvouw frame.
Dit dus:
Veel meer dan twee pitten is niet handig. Dan heb je geen ruimte meer om pannen op te zetten.
Of je moet een 4 pits mee willen nemen
In navolging op @ABC123 zoek ik ook tips voor een eettafel. Liefst lichtgewicht en ook voor 4/5 mensen.
We hadden dus een nieuwe van travellife (sorrento) maar die pootjes zijn zo instabiel dat de tafel al een aantal keer ingezakt is en er ook spullen stuk zijn nu.
Wij hebben een tafel met zo’n frame. Gaat al 11 jaar mee! Misschien zijn ze ook groter te vinden.
Maar deze is groot en ziet er ook goed uit qua stevigheid vind ik.
Thanks voor de tips!
We hebben een Isabella kast met zo’n bouwconstructie en werkt prima en is erg stevig. We hadden een kast met stokken en daar werd ik zo kriebelig van dat die is verkocht via MP. Helaas kon ik geen hoge versie van die Isabella kast vinden op internet.
Wij hebben een Westfield 120x80! Hebben m bij Obelink gehaald en getest op stevigheid. Vonden veel tafels best wel wankel.
Deze leek degelijk/stabiel en tot nu toe is ie dat ook. Maar is pas het tweede jaar haha
Die Isabella ziet er ook wel stevig uit inderdaad. Handige constructie
Ik bedoel zo’n kast. Hebben wij ook. Maar zou er echt niet op gaan koken. Een beetje gewicht erop en de bovenkant gaat scheef
Ik heb die roltafel die @Madam-Mikmak noemt en die kan je stellen met 1 poot waardoor die niet wankelt. Hij is ook best zwaar vind ik. Wel worden die matten vochtig en gaan schimmelen dus die moeten eigenlijk iedere avond mee naar binnen.
Dank voor de tips! Ik ga ze even op zoeken. We moeten ook kritisch zijn ivm het gewicht omdat het mee gaat in de caravan.
Deze tafel is hetzelfde maar veel lichter. Een vriendin van me heeft die en is echt identiek aan die andere.
Andere kleursamenstelling maar exact dezelfde hebben wij van de HEMA
Fijn ding.
Ook wij zijn erg fijn weggeweest. Dit jaar voor het eerst met deze tent en dat is ons heel goed bevallen!
Pakken jullie de caravan in op de gok of wegen jullie ‘m echt? Mijn vader woog de caravan namelijk altijd, maar heb dat zelf nog nooit gedaan. Ik weet dat ie leeg 1400kg is en dat we (qua combinatie binnen een B rijbewijs) tot 1600 mogen. Dus op de gok denk ik dat we er wel 200kg in pleuren haha. Maar vroeg me af hoe anderen dat doen
(En dan natuurlijk goed verdelen qua voor / achter en kogeldruk checken etc)