Kampeertopic

Die lampjes op rol zijn echt van die typische dropship dingen. Ik heb net een nachtje gekampeerd met vriendinnen en één van hen had 2 rollen lichtjes mee en ze zijn allebei hetzelfde, maar dan met een ander merkje (gewoon een stickertje). De vriend van die vriendin heeft ze ooit op AliExpress gekocht. Ik zou gewoon de goedkoopste kopen, ze zijn toch hetzelfde.

3 likes

Gelukkig niet in Nederland?
Lekker ergens anders het gras slopen. Rare mentaliteit. Zo’n tenttapijt met gaatjes hoef je ook niet thuis uit te hangen hoor, dat klop je uit en vouw je op voor de volgende keer.

6 likes

Ze waren laatst ook te koop bij de action, was hier alleen gelijk uitverkocht

3 likes

Blijft daar geen modder of iets aan hangen?

1 like

Mag op andere plekken vaak ook niet

En modder borstelen wij er vaak met een handveger af. Is het echt erg dan spoelen we hem in nederland nog af.

1 like

Weet iemand hier of er lage tafeltjes zijn, waar je op van de helinox stoeltjes aan/bij kunt zitten. En dan wel voor 4 personen?

Bij de decathlon hebben ze wel, maar die zijn heel klein. Kan er twee van bij elkaar zetten bedenk ik me, terwijl ik dit typ :slight_smile:

https://www.decathlon.nl/p/campingtafel-voor-4-tot-6-personen-opklapbaar/_/R-p-109685?mc=8872549&c=Kleurloos
Bij deze zijn de poten uitschuifbaar, als je ze niet uitschuift is het een lage tafel. Alhoewel die misschien nog net te hoog is. Als je wil kan ik het wel voor je opmeten. Hij staat in de tuin.

Thanks! Ik zie de minimale hoogte al op het plaatje: 54 cm!

Zou wellicht wel kunnen. Met hemelvaart gaan we weer op pad, dan even kijken hoe het past.

1 like

Ik overweeg morgen weer een nachtje te gaan kamperen met m’n dochter. Probeer alleen nog een avondmaaltijd te bedenken die ik kant en klaar kan kopen of snel kan maken vooraf, en koud lekker is.

Pasta of couscous salade. En veel plezier, heerlijk met dit weer!

2 likes

Ik doe altijd inspiratie bij Camperkeuken op insta op. Veel plezier!

1 like