Op onze eerste vakantie hadden de mensen naast ons zo’n jonge baby mee. Ze zaten erg veel bij de tent ivm voeden, slapen, sussen maar volgens mij hadden ze het heel leuk. Ze hadden ook de oma mee dus gingen soms iets met z’n 2en zonder baby doen.
1 like
Mijn ouders hebben dit met mij gedaan en ik leef nog, dus het kan zeker! Anders ben je vast niet ver van huis.
1 like
Gnocchi met pastasaus uit een pot. Wat groenten aanbakken, eventueel met vlees, pot pastasaus er door en zodra dat wat warmer is, de gnocchi er door. Kan in principe in 1 pan.
1 like
Ik denk vooral je verwachtingen bijstellen en niet echt van kamperen uit gaan hoe je het gewend bent, maar gewoon samen met je baby in een andere omgeving. Denk dat het heerlijk kan zijn als je je daar op instelt en evt. snel naar huis kan als het toch niet goed bevalt.
1 like
Oh dat is wel een goeie ja! Ga ik ff noteren, thanks!
Wij gingen met vrienden rondreizen, de jongste was rond de 11 weken en dat ging helemaal prima!
2 likes
- Mexicaans (bonen, mais, avocado, tomaten, komkommer, evt rode ui, jalapeno) + rijst of quinoa en bouillonblokje of gewoon zak tortilla chips. 1 pan en met zo’n treksnijapparaatje ook niet zoveel werk met groentes snijden.
- Curry met kokosmelk en currypasta.
- Verrijkte instant noodles.
1 like