Kampeertopic

T “probleem” is dat alle kampeerspullen van m’n ouders in het familie vakantiehuis (Frankrijk) staan😂! We waren sowieso van plan 1 week daarheen te gaan en de andere week iets anders te doen.
Maar dan zoek ik gwn een camping dichtbij het Franse huis :wink:.
@Ludo ja je stelt je er ook op in dat je de camping niet/amper af gaat. Lijkt me zo heerlijk, tijdens de dutjes lekker boeken lezen, plonsje in het watertje/zwembad en heel de dag buiten! Vroeger als gezin zagen onze vakanties er grotendeels ook zo uit. Naarmate we ouder werden, gingen we meer op pad. We stonden ook altijd wel op natuurcampings met veel gezinnen.

Ik ga verder nadenken erover​:wink::ok_hand:. En leuke campings zoeken in omgeving bourgogne.

1 like

Wow dit is geniaal! Kost het niet heel veel gas, of valt dat mee?

Op de gewone campingpit kostte het 5 minuutjes ofzo om m voor te verwarmen en daarna de gewone oventijd van een broodje. Dus ik denk dat het wel meevalt.
Op de skottelbraai kregen we m niet warm, maar dat is ook een oud, raar ding dus denk dat het daaraan ligt.

1 like

Kent iemand een leuke camping in NL of Belgie met hottubs, binnenruimte, vuurkorven dat sfeertje? Voor mocht het slecht weer worden, we zijn alvast aan het orienteren voor de herfstvakantie. Oetdoor zijn we al eens geweest (leuk!).

De Lievelinge. Is wel echt druk tot ‘s avonds laat en mensen die daar hippie komen larpen maar als je dat leuk vind is het top.

1 like

Misschien Mölke? Ik ben er in de winter geweest, toen was het rustig (vond ik juist fijn), geen idee hoe het in andere seizoenen is.

1 like

Hartje groen

1 like

Hippie larpen is echt spot on :joy:

4 likes

hahah. Ja Lievelinge gaan we wel eens heen in de zomer. Zonder larpen. Denk dat we wat dat betreft niet helemaal de classic doelgroep zijn😂

2 likes

Thanks, ken ik nog niet!

Ja favoriet hier en echt een fijne plek, maar geen hottubs of sauna.

Het Bos Roept heeft hottubs en vuurkorven.

1 like

Ziet er heel leuk uit, thanks!

1 like

Wel teringsaaie omgeving vond ik, haha. Wij houden van een beetje rondfietsen, dorpjes bezoeken etc. Als je kort gaat en/of vooral op de camping blijft is het wel een leuke plek.

3 likes

Dit hoor ik echt van iedereen. Daarom ook nog niet geweest. Wel jammer eigenlijk.

Oh ja dat vind ik ook jammer mm, las wel wadlopen maargoed weet niet of dat kan in oktober. Willen 3-4 nachten gaan met vrienden (en alle kinderen), dus zijn ook veel op de camping gok ik zo. Als we leuk kunnen wandelen is ook prima .

Oja klopt! Dan moet je wel een halfuur rijden naar Alkmaar of Schoorl ofzo. Wij waren er een weekend met vrienden en zijn eigenlijk niet de camping afgeweest. Ook daar op het terrein uit eten geweest.

2 likes

Ah, dan red je je daar denk ik wel hoor! Dan ben je er ook vooral met elkaar natuurlijk en is dat al je grootste “vermaak” haha. Ze hebben ook die kas waar je kan koken en samen kan avondeten bijvoorbeeld. Als je op maps kijkt zie je dat de camping in een klein bos ligt waar je wel een rondje kan lopen. Verder is het niet echt een wandelomgeving, vooral polder. Maar met zo’n hele bups stap je waarschijnlijk toch eerder in de auto voor een uitje dus, dan is het misschien niet zo erg om iets verder te rijden.

5 likes

Wieringen zelf is mooi, voelt echt als een eiland nog. Verder is dierenpark Hoenderdaal leuk. Suppen op het amstelmeer. Marinemuseum in den helder. En schagen is een leuk stadje.
Kringloopwinkel Saartje nog een laatste toevoeging :laughing:

1 like

Misschien een stomme vraag maar wij gaan kamperen met onze dochter van anderhalf. We hebben een quechua tent gekocht voor 4 personen https://www.decathlon.nl/p/opblaasbare-tent-4-personen-air-seconds-4-1-met-fresh-and-black-1-slaapruimte/302837/c70m8648382
Zij ligt in haar campingbed, wij op het luchtbed ernaast. Ik heb bewust voor 1 compartiment gekozen omdat ik haar te jong vind in een apart compartiment te leggen. Heeft iemand tips zodat ik toch iets van een scheidingswand kan maken? Ik was al aan het denken aan een hoeslaken met knijpers te spannen maar ik weet niet in hoeverre dit gaat houden.

1 like