Misschien kan je een tentje gebruiken waar haar campingbed in past.
Zoiets als dit
Wij hebben deze tent ook, maar zou niet weten hoe je in dat compartiment nog weer een scheiding kan maken. Ik vind het ook bij lange na geen 4 persoons compartiment
.
Is een deryan tentje niet wat voor jullie?
Waarom wil je een scheidingswand? In mijn tent zit er standaard eentje die je kan los ritsen (we hebben ook een 4 persoonstent, wel voor 4 erg smalle personen) en die hebben we vanwege de kinderen altijd los en omhoog geknoopt. Dus juist geen scheidingswand.
Omdat mijn kind meteen aan staat als ze ons ziet
vind ze gezellig denk ik? Dus ik dacht als we dan een beetje ongezien de tent in kunnen sluipen zou dat helpen. Ik heb een Deryan tentje overwogen maar vind een vast campingbedje toch een fijner idee, ook met het idee deze als box te gebruiken
Ik lig nu on het slaapgedeelte van deze tent haha. Je kan bij het haakje achterin voor een lampje misschien iets vast maken en die verbinden met 1 van de touwtjes die aan de ritsen zit, maar heeeeel handig zal het niet zijn denk ik. Je kan dan wel de tent makkelijk in en uit als jullie aan de rechterkant slapen. Maar zal niet heel ruim zijn. Wij slapen met 2 luchtbedden van 1.20 breed (overbodige luxe maar heerlijk) en hebben echt maar 15 cm over aan beide kanten + het ādakā loopt ook nog schuin.
Je moet bij een tent altijd het dubbele aantal personen rekenen als je comfortabel wil zijn. Het aantal personen is namelijk bij een tent alleen maar hoeveel mensen er naast elkaar kunnen liggen en is plek voor spullen niet meegerekend.
Zelfs met 4 personen daar liggen zonder spullen lijkt me geen optie (en dus eigenlijk ook wat ik dus al zei
).
Waarom heb je dan deze tent uitgekozen? Er zijn zat tenten die net wat ruimer zijn en slaapcabines hebben die zijn op te delen. Ik zou misschien als het kan nog ruilen want je krijgt er gewoon spijt van.
Ik heb deze tent ook en wij liggen met zān 2en zo in de tent dat de een over de ander moet kruipen om de tent uit te komen. Dat is voor ons de voorkeur want als we allebei met onze hoofden/voeten bij de deur liggen, liggen we helemaal niet lekker. Het is net te krap als de matten er eenmaal in liggen (en wij hebben zoān dunne mat die zichzelf opblaast ipv zoān dikke Intex of zo) dus de kans bestaat dat jullie er hetzelfde over denken. Dan is er eigenlijk al bijna geen ruimte voor een kind, laat staan een afscheiding.
Edit: Ik heb het idee dat mijn beschrijving onnodig ingewikkeld is maar ik krijg het ff niet versimpeld ![]()
Haha shit ik heb die tent gekocht om in mijn eentje met twee kinderen in te slapen (niet de opblaasversie), allemaal op een matje. Hopelijk is dat gewoon te doen. Hij stond niet opgesteld dus ik ben afgegaan op de afmetingen op de website.
We gaan het volgende week testen ![]()
Ik zou zeggen dat dat wel kan hoor! Ik denk dat een volwassene minder een groot verschil maakt
Edit: Ik denk dat het āprobleemā is dat die cabine vooral breed is maar niet per se lang, waardoor je er in de breedte gerust 4 mensen kwijt kan, tenzij ze heel lang zijn
Ik ben 1.80 en mijn vriend is wat langer, daarom draaien wij liever om
Op een matje is prima hoor met 3! Wat ik zei, wij slapen op 2 luchtbedden, in totaal 240cm breed en hebben nog wat ruimte over. Al onze tassen liggen wel in het voorste gedeelte, maar vind ik eigenlijk ook een stuk makkelijker.