Hier ook zoveel regen, voorspellingen worden alleen maar slechter ook. Doorrijden of eerder naar huis gaat helaas niet, dus we maken er maar het beste van. Vind kamperen op deze manier echt geen hol aan
Nou hier nu wat buien maar sinds we aangekomen zijn in dat huis tot net alleen 2 x miezer . Hadden net zo goed meteen naar de camping kunnen gaan.
Als het morgenochtend droog is gaan we naar de camping toe.
We gaan morgen naar nieuwe caravans kijken en ik heb er zoveel zin in. Voel me ook echt mega burgerlijk maar sinds we zijn gaan kamperen mer een caravan (en kinderen) ben ik verkocht
Edit: niet dat we er meteen een kopen want dat geld hebben we niet maar dan kunnen we sparen
Edit 2: we waren allebei verliefd op één caravan. Die heeft precies dat wat we willen. Nu sparen
Dit is vlakbij waar ik woon ! Wat leuk! Ik wil daar wel in zo’n yurt slapen
Wij zijn gisteren op de camping aangekomen en het is zo heerlijk. M’n dochter is meteen rustiger, het weer valt me reuze mee en we zijn ook gewoon allemaal zo gek op veel buiten zijn.
We hadden wel gister problemen met het kookstel, bleek water in de buis te zien. Maar we konden die van de buurvrouw lenen. En nu heeft dochter denk ik koorts en is de paracetamol zoek. Dus mijn man is nog even naar de supermarkt fietsen.
Okee dit valt allemaal best mee, mis wel het de hele avond voor de tent zitten, maar overdag zoeken we gewoon op waar de voorspellingen relatief het best zijn (ofwel, droog) en gaan daar dan heen. Toch al 4 dagen kunnen wandelen en morgen als het echt ellende wordt gaan we een dag naar de sauna.
Oh en ik ben zo zo blij met mijn tent die gewoon droog blijft. Heerlijk ding!
Wij vertrekken morgen weer naar NL, deze vakantie heb ik wel weer echt geleerd wat ik wel en niet leuk vind aan campings. Onze vorige was heel basic, maar heel leuk voor de kinderen omdat er een riviertje was. En het belangrijkste voor mij, er waren veel mensen die kampeerden met een tent. Je had heel makkelijk contact, maar ook privacy.
Op deze camping is alles heel keurig, mensen stofzuigen hun auto’s, hebben mega tenten/vouwwagens met voortenten aan hun voortenten. En ze maken veel meer herrie omdat iedereen in zn eigen stukje tussen de heggetjes staat. Alsof die geluid tegen houden haha.
Ik ben meer pro veldjes en niet te veel poespas. Oh en geen auto’s bij plekken. Hier kijken we echt uit op auto’s, de vorige was autoluw en dat was perfect.
(De kinderen en mijn man vonden beide campings prima, ik ben gewoon de moeilijke)
Ik snap je wel! Die eerste camping klinkt mij ook goed.
Vooral die auto bij je plek stoort mij vaak. Wij zetten hem uit onszelf ook vaak als dat kan op een parkeerplaats.
We hebben een keer iemand tegenover ons gehad die zijn caravan 90graden gedraaid had neergezet en dan zijn auto ernaast dus pal voor onze giegel! Mooi uitzicht
Kleine rustige camping vind ik top, ooit op aanraden eens op terspegelt gestaan. Hel op aarde voor mij!
Haha ja heel herkenbaar! Hier mensen die 100x iets uit de auto gaan pakken, die ze steeds recht voor onze tent zetten. Bliepbliep, klappen met deuren en van die lichten die knipperen, top!
Hahaha ja inderdaad! Zo’n auto waarbij de koplampen aangaan als je de deur opent.
Flash!!!
Ik vind het zo ongezellig aan caravans dat heel veel zo’n dichte voortent hebben en met minder weer mensen alleen maar binnen zitten. Ik vind bij kamperen juist dat buiten leven en elkaar allemaal groeten enzo ook leuk. En bij die caravans zie ik die mensen amper. Maargoed ik snap 't wel hoor maar vind het toch afstandelijk.
Nog een ergernis : ik maakte de afgelopen 2 avonden een kruik. En nu had ik er geen zin in en zijn m’n voeten ijskoud. Hopelijk doet dat fleece dekentje gauw z’n werk.
Ah ja ik zou er nu ook niet meer uitwillen als ik jou was.
Wij hebben net deels al ingepakt en sinds vandaag zijn alle gezinnen in ons straatje die tot 11 uur met hun gegil en walkie talkies bezig waren weg. Nu staan er bejaarden met campers op die plekken en hoorden we net al stiekem commentaar dat we wel lawaai maakten. Ze moesten eens weten hoe het hier gisteren nog was en we maakten nauwelijks geluid?
Nouja, tijd om morgen te vertrekken iig
Oh zo stom hé hoe een camping zo bepalend kan zijn. Ik heb ook het liefst open velden. Waar ik nu ben heeft overwegend caravanplaatsen, maar wel een familiecamping met veel gezinnen ook (sowieso maar 50 plekken in totaal). Ben benieuwd wat er morgen komt en gaat. Wij staan iig nog een week.
Er is ook een meisje en ze is zo leuk met m’n dochter. Ze gaat morgen of maandag weg en ik ga haar wel een beetje missen hoor.
Wij hebben in onze weken heel veel onder de luifel gezeten (tenzij het daar ook nat werd door de regen/wind) maar het merendeel zat idd binnen. Vind dat zelf ook jammer! Wij deden gewoon een trui aan en dan lekker buiten zitten.
Bij de (voor 99% zeker) andere caravan zitten we te denken om soms gewoon alleen de luifel te doen want buiten zijn is toch het lekkerst
Ik heb inderdaad zo’n standenstoel van de ANWB
Aantal jaar geleden kon ik doe kopen voor 1+1 gratis. Ik moet zeggen dat ik ze erg fijn vind. Wij hiken erg veel op vakantie en dan is het nij terugkomst erg fijn dat je op een fatsoenlijke stoel kan zitten.
Wij van die lage stoeltjes, maar 100% jaloers op de mensen met ruimte voor zo’n goede hoge stoel met verschillende standen. Bij de action hebben ze ook een fijne, en super budget natuurlijk om het uit te proberen
Is dit misschien wat voor je? Ik heb laatst op deze gezeten en die vond ik heel relaxt.
Ja ik bedoel dus echt zo’n binnentent.
Kijk dit vind ik gezellig en dan vind ik de caravan te vergelijken met de tent, eventueel met zijflappen ook nog.
Maar dit vind ik zo ongezellig. Ik zie dat er hier ook nog mensen zijn die er nog een tentje bij hebben. Mss maak ik daar deze week nog even een foto van.
Hier regent het vandaag flink, maar we zijn er vanmorgen op uit geweest en nu zitten we lekker in de tent :). Dochter slaapt en wij zitten beetje op telefoon. Echt blij dat we zo’n ruime tent hebben.
Ja, wij hebben altijd de voortent en de luifel. Dus beide staan. Maar snap wel dat alleen voortent saai is! Dan ben je idd meer opgesloten
Ik snap het niet, zit er dan voor die tent nog een luifel?