Ja mijn ouders hebben deze omdat hun ene kat wat moest afvallen en de andere aankomen en werkt echt prima!
Heeft iemand zo’n automatische voerbak die je voor een aantal dagen kan vullen? Lijkt mij wel handig als we eens een paar dagen weg zijn maar lees overal verschillende ervaringen en wil niet dat m’n kat straks zonder eten zit omdat dat ding het niet goed doet haha
Wij hebben er eentje van Pettadore en werkt perfect! Nog nooit storing gehad. Hij geeft op tijd aan wanneer je moet bijvullen en via de app kan ik de tijden instellen van te voren of met een druk op de knop de automaat bedienen zodat ‘ie brokjes afgeeft. Echt blij mee!
Ik heb er ook een van trixie, maar mijn fatass eet meermaals per dag. Mam komt ‘m vullen. Maar in principe kun je er 6 porties in doen, ik vind ‘m wel ideaal!
Ik heb de catmate en hij is echt top. Denk dat er wel voor een paar weken eten in zit. Vind hem alleen niet zo precies in te stellen
Ja vooral midden in de nacht, dan gaan ze zo naar de openstaande deur zitten staren.
Hahaha, de luie versie, geweldig! Schattigaard!
Heerlijk die stokstaartjes van jullie!
@Spaarlamp het zijn toch kleine creeps soms,spooky!
@Mimosa zo schattig
Mam smst net dat ze met Dolleke op het balkon heeft gezeten, Doll met haar pootjes en koppie op haar schoot. En dat ze staat te wachten aan de trap als mam binnenkomt . Wtf man is het normaal om je huisdier zo te missen of ben ik gewoon eenzaam ofzo 🥲
One like is not enough! Wat een TOPcadeau!
Zo cute! Ik herken het wel. Als ik gewoon thuis ben (elke dag zo’n beetje) dan neem ik Zoë soms te veel voor lief eigenlijk, maar zodra ik een nachtje bij m’n vriend ben mis ik haar al echt. Ga meestal de andere dag ook op tijd weer terug omdat ik haar mis en me toch altijd een beetje zorgen maak over hoe het gaat (antwoord: tot op heden altijd goed). Maar fijn dat Dolly het zo fijn heeft!!
Daarover verder gesproken trouwens, hoe lang laten jullie je kat maximaal alleen thuis?
Nee, ik herken het in ieder geval zeker en mijn vriend heeft het ook. Voor we op vakantie gaan moeten we al huilen als we weggaan en als de oppas dan tussendoor een keertje videobelt gaan we allebei bijna weer huilen haha.
Wij laten onze katten max. 1 nacht alleen thuis (met voldoende eten en drinken uiteraard). Als we langer weg zijn dan regelen we oppas.
Ok wel goed te lezen dat ik niet de enige emotionele dweil ben.
Alleen thuis denk ik max 1 nachtje. Anders moet er ook iemand langs voor beetje aandacht. Ben nu 8 dagen op vakantie en dat vind ik voor mezelf sws wel een beetje de max.
1 nachtje. Bij 2 nachtjes komt een vriendin langs voor aandacht, vers water en natvoer. Als we langer wegblijven, komt er iemand in ons huis logeren.