Kattentopic #2 (Deel 1)

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat vreselijk :sob: heel erg veel sterkte :heart::heart::heart::broken_heart::heart::heart::heart:

1 like

Heel veel sterkte

1 like

Heel erg veel sterkte. :broken_heart:

1 like

Heel veel sterkte :orange_heart:

——————

Ik ben vandaag in het asiel geweest en ik ga over een paar weken daar helpen met de katten :relaxed: Ik begin in het pension. Daar zitten de katten die daar gewoon zijn omdat hun baasje op vakantie etc. is.

7 likes

Heel veel sterkte! Hoe moeilijk ook, het is dan het enigste wat je nog voor je diertje kan doen, hij zelf kan die beslissing niet nemen.

1 like

Heel veel sterkte :heart::heart::heart:

2 likes

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat een verdriet. Heel veel sterkte <3

1 like

Zo kut. Veel sterkte :bouquet:

1 like

Heel veel sterkte, wat moet dit een moeilijke beslissing zijn, ondanks dat je weet dat het beter is. Dikke knuffel!

1 like

Veel sterkte. De liefde voor je beestje spat van je post, superlief ook van je schoonouders dat ze hun tuin aanbieden!

1 like

Wat verschrikkelijk. :pensive: Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Hoewel de kat geen geluk heeft gehad mbt zijn gezondheid, heeft hij wel heel veel geluk gehad met jou als baasje. :kissing_heart:

2 likes

Wat een gemis, verschrikkelijk :broken_heart:. Veel sterkte :heart:

1 like

Ik hou zo van deze twee

23 likes

De mand is herontdekt.

28 likes

Ooooooh I can’t :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::sob::sob::sob:

1 like

Uhl mijn kat bracht net super trots een vleermuis naar binnen :dizzy_face: bedankt hé vriendin.
Ze heeft eerder een musje gepakt alleen bleef daar toen bovenop zitten in de tuin. Nu bracht ze m echt naar binnen en dumpte m op het kleed
Ik snap dat ze er trots op is en alles en dit met me wil delen, maar een vleermuis…:confounded:

3 likes

Ach wat verdrietig :pensive: heel veel sterkte.

1 like