Kattentopic #2 (Deel 1)

Ontploffen van schattigheid :smiling_face_with_three_hearts:

Sorry, ik kon het niet laten, maar wat een schatjes.

29 likes

Hahahahahh

3 likes

Oooh die foto waarop Banana zo tevreden lijkt te rollen en die waarop Blue loopt :heart:

1 like

Jaaa en dat rechter pootje fier vooruit: stap stap, wereld, hier kom ik!
Ohh ik smelt van deze kleine fuzzy wobbly cuties :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Prinses op de erwt :smiling_face_with_three_hearts:
Zijn dit soort kussens ook in mensen formaat verkrijgbaar :’) ze ligt er zo tevreden bij, wil ik ook!

33 likes

Hahaha die memes.
Ze kunnen trouwens nog niet zo goed lopen. Ze hobbelen maar wat en vallen af en toe om, ook al lijkt hij heel zelfverzekerd op die foto! Ik denk dat de pepernoten al weer uit de schappen zijn voor hij bij de winkel aankomt :joy:

4 likes

Heeft iemand ervaring met Bucco Fresh? Dit is een poeder wat door/over het eten heen gaat, wanneer de katten last hebben van tandsteen/tandplak of ontstoken tandvlees.

Heel veel sterkte en dikke knuffel!! Echt vreselijk.

1 like

Oh wat verdrietig :sob: Ik denk dat je een heel goede keuze maakt door hem al eerder te laten gaan dan maandagavond, hoe ontzettend moeilijk het ook is. Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Veel sterkte :heart:

1 like

Heel veel sterkte❤️
Moedige beslissing van je

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat vreselijk :sob: heel erg veel sterkte :heart::heart::heart::broken_heart::heart::heart::heart:

1 like

Heel veel sterkte

1 like

Heel erg veel sterkte. :broken_heart:

1 like

Heel veel sterkte :orange_heart:

——————

Ik ben vandaag in het asiel geweest en ik ga over een paar weken daar helpen met de katten :relaxed: Ik begin in het pension. Daar zitten de katten die daar gewoon zijn omdat hun baasje op vakantie etc. is.

7 likes

Heel veel sterkte! Hoe moeilijk ook, het is dan het enigste wat je nog voor je diertje kan doen, hij zelf kan die beslissing niet nemen.

1 like