Oh wat leuk! Wilde vragen hoe je dat aangeleerd hebt, maar je hebt gewoon en slimme kat denk ik, haha. Ja elastiekjes zijn inderdaad ook leuk, helemaal die invissibobles. Die blijven ook gewoon rollen.
Mijn kat is ook slim hoor ze kan high fiven!
Jk:)
Elastiekjes zijn echt de bom inderdaad, maar invisibobbles hebben hier de laagste prioriteit, hoe dunner de stiekjes hoe beter, het allerliefst kleine rubberen elastiekjes die zijn echt de allerwaardevolste schat hoor
Ja ik heb geen idee hoe hij zichzelf dat heeft aangeleerd o.i.d. Maar ik had die elastiekjes vanaf het moment dat ik hem kreeg en daar doet 'ie het altijd mee. Ik denk dat hij het vooral leuk vindt dat ik ze elke keer weg moet gooien en hij erachteraan kan vliegen Kan ook wel een kwartier doorgaan, tot 'ie echt bekaf is en helemaal ligt te hijgen haha.
Wow! Slim beestje! Hoe heb je dat geleerd? Met snoepjes?
@salty mijn doodgereden kat kon uit zichzelf apporteren. Toen ik iets kleins gooide bracht hij het zomaar terug en dat spel kon je gewoon een uur met hem doen. Ik had hem niks aangeleerd.
Haha ja ik heb hier nog eens geâklaagdâ dat het niet lukte omdat ze dr neusje tegen mân hand duwde ipv dr pootje, en kreeg het advies gewoon vol te houden en it paid off Met brokjes inderdaad! We gingen van neusje naar boks naar volwaardige high five
1 van onze katten wilt altijd spelen met brokjes. Je moet ze dan gooien en dan rent ze er achter aan en eet ze meestal dan ook op. Beetje jammer als ze dat niet doet ik in alle brokjes weer van de grond af moet halen. Zelfde met een snoepje die eet ze pas op als je die weg gooit.
High five lijkt mij zo leuk als je kat dat kan. Ga kijken als ik dit kan oefenen.
Ik heb ook een apporterende kat, eigenlijk begon hij het per ongeluk te doen en toen ben ik snoepjes gaan geven als hij zijn balletje kwam brengen. Nu is het zijn favo spel, iets minder want ik heb niet altijd zin om hem te vermaken.
Zijn broer, die in ieder geval dommer lijkt, heeft het afgekeken en probeert het nu soms dus ook
Oh ja dat doet mijn kat ook! Ze rent keihard en haalt de meest halsbrekende toeren uit als je een brokje voor haar gooit.
Haha hier ook. Komt helemaal piepend bij je en stopt ook pas als je bij de brokkenbak staat. Je vind de brokken daardoor ook overal onder.
Mijn kat hengelt zelf brokjes uit zijn voerbak om er vervolgens achter aan te sjezen. Gooi ze soms ook zelf, is zo komisch om te zien haha
Oké help misschien iets te paranoïde, maar ik vind mijn kat vreemd doen. Een beetje een soortgelijke reactie als met catnip, zo zit ie nu dus te doen tegen de muur aan en hij ruikt aan de plinten. Nu ben ik bang voor muizen. Ik hoor en ruik zelf (nog) niks.
Wauuuuw! Is dit een ren? Haha gaaf! Ben benieuwd of ze dit gaan gebruiken
Vanwaar heb je dit?
Is dat een Sinterklaasmuis???
Trouwens he, ik heb echt een kat die zich niet laat intoxiceren, catnip doet he-le-maal niks voor haar en ik heb een stuk of 2 dingetjes met valeriaan erin want dat schijnt een populair alternatief te zijn, en dat probeer ik eens in de paar weken eventjes te geven en dat vindt ze dan 20 seconden interessant en daarna loopt ze ervan weg. Dus berg ik het maar weer op haha. Totaal benevelingsongevoelig lijkt het. Saai!
Haha ja dit is een loopwiel voor katten. Tot nu toe hebben ze er even ingestaan en van binnen bestudeerd. We hopen ook dat ze hem gaan gebruiken, anders is het een hele dure krabpaal
@fysicus hij komt bij de Blokker vandaan. https://www.blokker.nl/4animalz-houten-kattenlooprad-xl-100-cm-doorsnede---120-cm-hoog/2449360.html
Mijn katten slapen bij mij op bed en 9/10 keer gaan ze gewoon slapen als ik slaap en worden wakker als ik ook wakker word, of ze zijn al wakker maar daar merk ik niks van, maarrrrrrr een van mijn katten is echt GEOBSEDEERD door deze hengel
Als ik die niet verstop voordat ik naar bed ga, en kan m niet eens in de kast leggen want hij kan kastdeuren open maken dus ik prop m onder de kussens van de bank ofzo, dan gaat hij er âs nachts mee spelen. Dan pakt hij die veertjes in zân bek en wil er mee rond rennen, maarja die stok vliegt er dan achteraan en dan wil hij ermee naar mij rennen en dat is allemaal leuk, behalve dan dat die stok ergens achter blijft hangen en ineens los schiet en dan in mijn gezicht gekatapulteerd wordt terwijl mijn kat trots met die veertjes in zân bek bovenop mij zit.
Dit ding is hier ook populair, alleen trekken ze echt die veren er af.