Mijn geeft om beide ook helemaal niks haha
Onze katten zijn defect.
Ach hou toch van dr
@Salty Ik had er ook 1 die kon apporteren en hij kon ook pingpongen. Dan gooide ik een pingpongballetje en mepte hij hem terug, zo leuk.
Die ik nu heb apporteren soms als ze zin hebben, maar meestal niet. Catnip doet trouwens ook niet zoveel en voor die veertjesstok is de ene bang, maar daar is de ander wild van.
Jaaa, het was een freebie van Zooplus. Ze zijn er echt helemaal gek op
Haha onze kat jat wel eens deze stok van de buren. Met spelen hard genoeg trekken en dan snel weg rennen. En onze andere kat die rent achter de stok aan. Gelukkig laten ze die nachts wel met rust.
Ik vind het wel jammer als ik al die verhalen lees dat onze katten beneden slapen. Die van ons maken een feest op bed en rennen over het bed achter elkaar aan. Alleen als er 1 ziek is mogen ze boven slapen of als mijn vriend niet thuis is.
Mijn man staat om 5 uur op en ik een kwartier later(en paar x snoozen) en onze kat komt ons dan meestal begroeten of ze ligt nog bij mij.
In het weekend snuffelt ze rond 5 uur aan mijn gezicht en ik sla dan de deken terug zodat ze eronder kan liggen. Meestal doet ze dat en slapen we nog een paar uurtjes. Ik geniet daar zo van🥰
Ik heb een vraagje:
Mijn kat is halflangharig (foto hieronder, ter illustratie en omdat ze er zo lief op staat). Ze slaapt niet echt op het bed, loopt er wel eens over. Maar bij sommige lakens lijken haar vacht aan te trekken en zo heb ik twee dekbedovertreksets die ik niet gebruik omdat er overal kleine bolletjes haar aan plakken. Ik heb geen droger.
Heeft iemand anders hier last van?
Zou een droger het probleem oplossen?
En vooral: ik heb géén idee waarom slechts sommige lakens er last van hebben. De ene is katoensatijn, de andere percalkatoen - beide “gladdere” (merk er niks van hoor) lakens dan “gewoon” katoen. Zou dat het ding zijn dat ik voortaan beter vermijd? Ik dacht net dat ruwere stoffen méér pluisjes aantrokken.
(Dat stipje onder haar mond is een drupje water, ze had net van het plantenbad gedronken.)
En nog een tweede vraagje: dit snoesje houdt ervan ons vloerkleed aan flarden te krabben. Ik snap wel waarom, het voelt vrij ruw aan, alsof het van sisal gemaakt werd haha. Nu wil ik graag een zachter vloerkleed aanschaffen, type perzisch. Heeft iemand ervaring met krabgrage katten en gladde vloerkleden?
Nou ik gooi letterlijk al m’n kleren en beddengoed enz in de droger en er zitten gewoon nog steeds haren op 🥲 Als je een droger gaat kopen speciaal om van de haren af te komen, dan zou ik het niet doen haha.
Haha ik wil sowieso graag een droger (was-droogcombo dan want we hebben maar plaats voor één toestel), de haren zou slechts één van de vele factoren zijn.
Heb je dan ook nog steeds last van die bolletjes?
Heb snel even een foto gemaakt met mijn aardappel
Wow dat ding is groot! Maar wat een droom!!! Fijn dat ze er iets mee doen ipv alleen maar met de doos waar het in zat
Haha wat een ding joh! Echt leuk dat ze hem gebruiken. Goeie actiefoto ook. Mijn kat zou hem denk ik als veredelde hangmat gebruiken en er lekker in gaan liggen tukken.
haha ja hij is inderdaad behoorlijk groot. Onze woonkamer is inmiddels een veredelde peuterspeelzaal voor katten. Perfect om ze wat meer beweging te geven.
Vloerkleed: wij hadden in ons nieuwe huis zo’n bolletjes vloerkleed gekocht, maar na een jaar toch een gladde gekocht. Die vorige had hij in een jaar op bepaalde plekken echt lelijk gemaakt. Sindsdien doet hij het niet meer
Ik kan zowat wel huilen om hoe schattig ik dit vind haha
Ik lag op te warmen onder een dekentje en ze nestelde zich zo tegen m’n buik aan, nu liggen we lepeltje lepeltje naar de wind te luisteren
Adorable! Wat een mooierd, is alleen haar staart zwart?
en wat een mooie kat inderdaad!
Mijn man en de kat lagen gisteren ook te spoonen, zo lief.
Ja ze is cypers dus haar staart is inderdaad zwart van bovenaf gezien, de donkere streep die vanaf dr kop over haar rug loopt en door naar het puntje van de staart.
Haar bovenkant is sowieso veel donkerder dan de onderkant, ze heeft zo’n witte fluffy buik en ook vier witte sokjes
Ik zit in bad en mijn kat snapt er echt helemaal niets van.
Hij ging net ook naar mijn tenen hengelen alsof het visjes waren
Aww
Echt toewijding om het plantje te kammen trouwens