Het zijn inderdaad mijn twee duurste sets die er last van hebben, maakt het extra zuur wel haha.
Dat is gezichtsbedrog! Het kammetje stak 1m voor de plant in de thermostaat (anders springt dat ding de hele tijd in douche-stand).
Haha dacht wel dat je niet per se plantenkapster speelde maar het ziet er zo grappig uit Maar goede oplossing haha!
Over de fluffy buik gesproken, ze ligt nu zo naast me
Ze rekte zich uit en is toen blijven hangen halverwege en weer in slaap gevallen volgens mij?
Wat een leven
Hier ook weer dagelijks knuffeluur. Hoe ga ik dat in de zomer doen?! Dan vind ik mijn eigen vel al te heet

Nouja je kats wil is wet, du jij hebt gewoon pech hoor in de zomer
Ja verdomme hier was ik al bang voor hahahahaha
Of je hebt pech, of je kat vindt het ook te heet. Hier plakken ze vanaf de herfst echt aan je vast maar in de zomer liggen ze wel vlakbij maar met die hitte willen zij zelf ook niet op schoot. Gelukkig
Het is sinds gisteren weer mis, mijn kat viel de ander weer aan. Zojuist schoot ie gauw weg toen ik de deur open deed en viel hem nogmaals aan. Ik word hier zo moedeloos en verdrietig van.
Ah, dat is zeker niet leuk. Jullie hebben ze al vaker apart gehad en opnieuw weer geïntroduceerd?
Ja, al een paar keer inmiddels. Vorig jaar juni begon de ellende opeens, daarvoor geen problemen en het waren de beste maatjes. Er is toen wel een kattengedragstherapeut geweest en ze zijn voor de zekerheid gecontroleerd bij de dierenarts. We zijn groter gaan wonen, therapeut dacht dat dat al bij zou dragen aan het probleem, we hebben nu vier kattenbakken, genoeg plekjes om zich terug te kunnen trekken… Na de verhuizing ging het een hele tijd goed. Paar keer wel weer gevochten, toen weer paar weken uit elkaar gehouden, waren weer dikke vrienden, maar nu dus weer mis. Je begrijpt gewoon niet waarom het steeds weer omslaat.
We gaan ze nu maar weer weken uit elkaar houden…
Ja shit zeg… Die hopeloosheid begrijp ik heel goed! Hebben jullie nagedacht wat als het niet lukt? Of leg je je neer bij af en toe een gevecht/aanval?
Wij zitten inderdaad in dezelfde situatie, vorige week voor het eerst een consult gehad met de therapeut. We zijn nu bezig met geuruitwisseling om een groepsgeur te creëren. Doekje constant wisselen/afgeven etc.
Verder heeft ze veel tips gegeven om meer met de oudste kat te spelen en te laten ontstressen en zijn we nog bezig om hoogtes etc aan te brengen in huis. Nu wachten op het behandelplan om straks beginnen met positieve associatie met het eten met een glazen tussendeur (ver uit elkaar).
Ja helaas, ik moet echt ingrijpen en mijn kat wegtrekken van de ander. Urine gaat ook altijd lopen, ook zo fijn. Vannacht heel slecht geslapen, hij heeft de hele nacht keihard staan mauwen en krabben aan de deur. Mijn andere kat (het slachtoffer) is ook dan eerst weer zo ontzettend op zijn hoede en voorzichtig, zo sneu.
Hoop dat je er zonder kleerscheuren van af bent gekomen, klinkt als een hele onderneming. 🥲
Awww lief
Wil het dikkie niet een beetje rennen achter d’r brokjes aan? Dat je daar een spelletje van maakt?
Ja dit is echt mijn allergrootste frustratie. De kattenbak en de geur die daar soms uit komt en brokjes en kattenbakkorrels die over de hele kamer verspreid liggen, nou prima, MAAR DIE HAAAARRRRREEEENNNNNN. Echt óveral. Soms pak ik een bord uit de kast en zit daar een haar op, HOE DAN. En dan heb je je kapot gezweet om alles haarvrij te maken met de stofzuiger en zo’n roller en je knippert 1 keer met je ogen en er ligt weer haar.
O en het allerergste vind ik nog als er een de binnenkant van je mondkapje een haar zit en je dat in de supermarkt ineens merkt maarja je kunt dan niet ff je mondkapje af doen en die haar eraf plukken.
Hahaha ik had me echt op alles voorbereid en vind het allemaal niet erg, behalve déze onmogelijke krrrrieeeebel, die had ik niet zien aankomen (fuck you corona)
Welke krabpaal hebben jullie trouwens? Ik wil eigenlijk een nieuwe kopen, maar vind ze allemaal zo lelijk
We hebben nu deze maar wil er eentje met een mandje of plateau en niet zo belachelijk groot, want klein huisje:
Iehhh ja dit is zo kut. Bij elke ademhaling beweegt dat haartje ook heen en weer, bah. Ze slaapt ook bij ons op bed, hele bed is gewoon een harige deken.
Ik heb deze, er zijn ook kleinere versies van. Geen idee of het voor jou wat is, ik vond hem iig minder afzichtelijk dan de meeste