Mijne nu gelukkig niet, is niet zo’n held dus ze komt amper de tuin uit, laat staan dat ze ergens naar binnen loopt
Ze is niet mensenschuw en geeft wel iedereen 1000 kopjes die hier binnen op bezoek komt, maar echt ver van huis komt ze niet
Toen ik ±12 was, is 1 van de 2 katten die we toen hadden aangereden en die had daardoor speciaal voedsel nodig. Alleen was ie nog steeds hetzelfde qua overal binnen lopen (dat deed ie daarvoor ook al, we wisten ook wat z’n favoriete plekjes waren). Daar kreeg ie ook eten wat ie op dat moment niet kon hebben en toen is ie hoogstwaarschijnlijk daaraan overleden 
En ja dan kun je zeggen dat wij m binnen hadden moeten houden maar die periode van speciaal voer zou erg lang duren en hij was altijd gewend veel buiten te zijn dus dat ging niet
Ik zou dus nooit een vreemde kat eten geven, je weet het nooit en ik hoop dat ik andersom ook nooit in die situatie kom dat ik daar rekening mee moet houden, dan heb ik toch liever een poes die dicht bij huis blijft 
Andersom is er wel een kat die altijd bij mij naar binnen loopt zodra de tuindeur maar op een klein kiertje staat. die is wel heel brutaal (ook op het aanrecht springen etc) dus ik vond dat altijd beetje te, probeerde m ook weg te jagen.
Sinds november heb ik dus zelf een kat en die twee hebben al kennis gemaakt met elkaar, ging niet zo goed
was gelukkig wel buiten maar ben benieuwd hoe het gaat als het mooier wordt en m’n deur weer vaker open staat, hopelijk beschermt mijne dr huis goed haha, wil geen vechtende katten in huis