Bob, Saar, Gijs, Suus, Soof, Loes, Joop, Piet
Aagje is ook leuk. Of Zaza
Geert
Jaa! Sowieso Annie M.G. Schmidt zit echt vol awesome namen, Otje, Ibbeltje, Floddertje, Dollie
Fiep vind ik ook leuk trouwens
Karel. Jantje. Katrien. Pieter. Jacob. Alfred. Fredrik. Jan. Johan. Paul. Jannes. Janneke. Wilfred. Willem. Guus. Gijs
Ik vergeet Berend
De afstand maakt mij niet zo heel veel uit. Ik heb een auto dus kan overal naar toe.
Ik hou van oude mannen namen zoals Karel, Bert, Fred, Evert, Arie, Harrie
Voor een poes: Dinie, Annie, Bep, snoes
Ik dacht dat ik in het Tweede Kamerverkiezingen 2021 topic zat en ik was zo confused. What the hell
Freek vind ik trouwens ook een leuke naam voor een kater. Moet 'ie wel rood en lekker dik zijn En Oliebol vind ik ook leuk.
Omg bedankt voor alle leuke namen inspiratie ik ga alles even in een grote lijst zetten en het thuis voorleggen. Vind alles zo leuk hahah
Ik heb laatst mijn kat drie weken meegenomen naar m’n ouders (inclusief bootreis en 3 uur in de auto). Zo kort zou ik het zelf niet doen.
Ik neem mijn kat heel vaak mee naar mijn ouders (die ook een kat hebben) gaat altijd gewoon goed, maar dit doe ik al wel vanaf baby. Al nam mijn zus haar kat ook mee en dat gaat ook. Ligt denk ik echt aan de katten in kwestie (kat vab mijn ouders vindt mijn kat daar niet erg, maar vindt het niet heel leuk als hij bij mij moet zijn)
Mijn moeder na, haar kat altijd mee naar Texel, naar het familie-appartement. 3 uur reizen. Vonden de meeste katten prima, behalve 1, maar dat was een totale stress kip. Het duurde 24 uur voor ze tot rust kwamen, maar ze herkenden het al bij de tweede keer.
Naar het huis van een andere kat zou ik niet zomaar doen, tenzij dat nodig is. Dan moet je echt voorzichtig gaan introduceren, is een heel ander verhaal.
Mijn kat wilde op schoot komen liggen maar ik moest opstaan om te eten. Is ze hele tijd boos op de bank blijven zitten. Ga ik weer op de bank liggen, binnen 1 seconde ligt ze op schoot.
Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt
Harrie valt in de smaak